رفتن به نوشته‌ها

فرصتهای توسعه بیشتر در چشم انداز صنعت فرهنگی

وانگ گفت که مصرف فرهنگی در دوران پس از اپیدمی ، مانند سایر انواع مصرف ، باید در کنار روندهای کلی که هم چرخه های تجاری ملی و هم جهانی را تحت تأثیر قرار می دهد ، تجزیه و تحلیل شود. وانگ گفت: “از یک طرف ، انتظار می رود عادات جدیدی که در اطراف مصرف فرهنگی در طی همه گیر ایجاد شده است ، به یک قاعده تبدیل شود.” از سوی دیگر ، “گردش داخلی” اقتصادی بازاری را ایجاد می کند که محصولات را می طلبد. فرهنگ با کیفیت بالاتر ، که فرصت های بیشتری برای صنعت فرهنگ در آینده به ارمغان می آورد. “

صنعت esports طی دو سال اخیر به سرعت رشد کرده است. جایزه بین المللی DOTA 2 Champions (TI10) با شکستن 35 میلیون دلار ، سال گذشته 34.33 میلیون دلار برای TI9 پیشی گرفته و یک بار دیگر از نظر مقدار و سرعت سرمایه گذاری جمعی برای یک مسابقه ورزشی الکترونیکی.

با این حال ، هنوز به صنعت عقلانی و عینی نگریسته شده است. همانطور که وانگ توضیح داد ، صنعت esports امروز در نتیجه توسعه سریع با دو چالش روبرو است که کمبود استعداد است. و تردید نسل جوان قبل از شروع کار جدید.

وانگ با بیان اینکه “یک سیستم آموزش و آموزش قوی باید ایجاد شود” ، افزود: یک برنامه آزمایشی متشکل از یک گواهینامه آموزش و پرورش به علاوه چندین گواهینامه سطح مهارتهای حرفه ای (سیستم خلبان گواهینامه 1 + X) برای آموزش مفید است. از استعدادهای حرفه ای بیشتر برای ورزشها و صنعت فرهنگی و خلاق دیجیتال.

این برنامه توسط شورای ایالتی راه اندازی شد چین در ژانویه 2019

وانگ همچنین اشاره کرد که به عنوان یک پایگاه داده طبیعی ، ورزش های الکترونیکی با فناوری های جدید مانند 5G و هوش مصنوعی ادغام شده است. رقبای هوش مصنوعی با استفاده از فن آوری های جدید ، برای گیمرهای معمولی معرفی می شوند که در آن از AR / VR برای ایجاد یک تجربه غوطه وری استفاده می شود. در آینده ، استودیوهای مجازی نیز ایجاد می شود و مجریان مجازی بازی ها را مشاهده می كنند و گفتگوهایی را برای بازیکنان انجام می دهند ، كه این امر باعث ایجاد بازار بزرگتر و فرصت های توسعه بیشتر در بخش ورزش های الکترونیکی می شود.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1249906/YYW.jpg

SOURCE Perfect World Co.، Ltd.

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.