رفتن به نوشته‌ها

IAS مجدداً متریک کیفیت رسانه خود را به “برداشت های با کیفیت ™” تغییر نام می دهد

تبلیغ کنندگان به منبع حقیقت احتیاج دارند زیرا برای دستیابی به اهداف تعیین شده خود در جستجوی بهترین موجودی رسانه هستند. این معیار جامع دقیقاً همین کار را می کند. ارائه یک معیار ساده به تبلیغ دهندگان تا بفهمند که عملکرد آنها در برابر تمام معیارهای خاص کیفیت کمپین دقیقاً چقدر خوب است.

گفت: “همه برداشت ها برابر نیستند و تبلیغ کنندگان به روشی آسان برای درک اینکه آیا یک تبلیغ دیجیتال استانداردهای کیفیت رسانه آنها را برای یک کمپین مطابقت دارد ، نیاز دارند”. تونی مارلو، CMO ، IAS. “تغییر علامت تجاری این معیار اصلی به” کیفیت نمایش “هیجان انگیز است زیرا نشان دهنده شفافیت در کیفیت تبلیغات دیجیتال است که عامل اصلی نتایج تبلیغات است.”

IAS هر روز بیش از 500 میلیارد سیگنال کیفیت رسانه را اندازه گیری می کند ، و یک پایه و اساس قوی برای داده های کیفیت Quality ایجاد می کند. این قابلیت ها در مورد مقیاس ، پوشش و دقت بی نظیر هستند. Impressions با کیفیت all همه مهمترین معیارها را در یک معیار چتری تلفیق می کند تا به بازاریابان یک نقطه واحد مرجع برای سلامتی کمپین بدهد.

درباره IAS
Integral Ad Science (IAS) پیشرو جهانی در تأیید آگهی دیجیتال است و فناوری هایی را ارائه می دهد که رسانه های تبلیغاتی با کیفیت بالا را هدایت می کنند. IAS تبلیغات و ناشران را به بصیرت و فناوری مجهز می کند تا از سرمایه گذاری های تبلیغاتی خود در برابر تقلب و محیط های ناامن و همچنین جلب توجه مصرف کننده و نتیجه کسب و کار محافظت کند. دفتر مرکزی IAS در سال 2009 تاسیس شد نیویورک با فعالیت های جهانی در 17 دفتر در 12 کشور IAS بخشی از نمونه کارها شرکت های نرم افزاری Vista Equity Partners است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تأمین تأثیر IAS برای ناشران و تبلیغ کنندگان برتر در سراسر جهان ، به سایت integralads.com مراجعه کنید.

SOURCE Integral Ad Science، Inc.

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.