رفتن به نوشته‌ها

Mintegral’s Ad Adobe Strategy & Analytics توضیح داده شده است

Mintegral برای نمایش تبلیغات بهتر از مشارکت های تبلیغاتی استفاده می کند

مینتگرال به منظور جمع آوری داده های کلیک برای مطالبه اعتبار برای نصب برنامه از طریق کلیک یک شبکه تبلیغ دیگر ، متهم شده است. Mintegral URL های مورد دسترسی کاربران را جمع آوری کرده است ، نقاط داده ای که “داده های کلیک” نامیده می شوند ، اما این کار را نمی کند و هرگز از این داده ها برای ربودن کلیک استفاده نکرده است. Mintegral از این مورد برای بهینه سازی تبلیغات خود و به دست آوردن نتایج بهتر برای توسعه دهندگان خود استفاده می کند.

دانستن اینکه کدام تبلیغات جذابیت بیشتری دارند هنگام ارائه تبلیغات اطلاعات ارزشمندی است. این به توسعه دهندگان کمک می کند تبلیغات مرتبط تری را برای نشان دادن ، که هدف اصلی یک ارائه دهنده تبلیغات است ، بدست آورند. اطلاعات زیر نحوه نمایش تبلیغات ، نحوه استفاده مینتگرال از داده های جمع آوری شده ، نتایج تجزیه و تحلیل آن به میزان کلیک های ثانویه را شرح می دهد.[1]، و چرا فناوری تبلیغات Mintegral در رانندگی با این کلیک ها (بدون هیچ تقلبی) بسیار خوب است.

Mintegral همچنین از SDK خود با فناوری های مختلف در برابر مهندسی معکوس محافظت کرد. محافظت های مختلف از این نوع در صنعت معمول است ، زیرا ارائه دهندگان خدمات برای ایجاد استراتژی های منحصر به فرد برای هدف قرار دادن و دستیابی به یک مزیت رقابتی تلاش می کنند.

برای تأکید بر این موضوع و نشان دادن شفافیت کامل بیشتر مشتریان و شرکا در مورد روشهای جمع آوری اطلاعات ، Mintegral اخیراً آن را نیز اعلام کرده است منبع باز SDK Mintegral خواهد بود.

[1] کلیک ثانویه ، کلیک روی آگهی ای است که یک کلیک قبلی داشته است ، جایی که کاربر آن را تبدیل نکرده است.

نحوه نمایش تبلیغات

تمایز مهم فناوری ارائه تبلیغات Mintegral ، در مقایسه با دیگران ، توانایی نمایش تبلیغات پویا چندگانه در یک مکان ، در زمان واقعی است. این توانایی هدف گیری و کارایی هر برداشت نشان داده شده در مکان را تا حد زیادی افزایش می دهد. این سیستم با توجه به زمینه هر درخواست و سیگنال های تعامل اضافی ، گروه های مختلف تبلیغاتی را برای هر کاربر توصیه می کند. این فناوری جدید نرخ کلیک را افزایش می دهد و ممکن است تفاوت هایی را در بسیاری از معیارها ، از جمله کلیک های ثانویه بین Mintegral و سایر موارد ، ایجاد کند ، زیرا این امر مختص Mintegral است.

داده های جمع آوری شده

علاوه بر نمایش خود تبلیغات ، عملکرد اصلی Mintegral SDK این است که از طریق جمع آوری داده های مربوط به کاربران و تبلیغات ، به توصیه های بهتر تبلیغات کمک کند. نقاط داده جمع آوری شده عبارتند از:

  • شناسه های تبلیغاتی: IDFA / IDFV در iOS ، GAID در Google و شناسه Android در دستگاه های غیر Google Android
  • آدرس IP – برای شناسایی کشور استفاده می شود
  • نسخه سیستم عامل
  • دستگاه عامل مرورگر اینترنت را ایجاد کرده و مدل آن را برای دسترسی به تبلیغ استفاده می کند
  • اتصال شبکه: 2G / 3G / 4G / WiFi
  • ظرفیت شارژ و ظرفیت باتری تلفن
  • نسخه Mintegral SDK
  • برنامه درخواست کننده آگهی
  • مشارکت های تبلیغاتی: باز کردن فروشگاه برنامه ، برنامه یا سرویس در برنامه. این URL است که با کلیک بر روی تبلیغات قابل دسترسی است – و هدف اصلی اتهامات بوده است.

مجموعه داده های فوق 100٪ با کلیه قوانینی که هم توسط اپل و گوگل تنظیم شده و هم با مقررات مربوط به حریم خصوصی سازگار است.

نحوه استفاده از داده های تعامل تبلیغاتی

نقاط جمع آوری شده مربوط به تعامل آگهی برای ارزیابی پتانسیل تبلیغات مختلف ، بدون در نظر گرفتن منبع آنها بود. به عنوان مثال ، اگر تبلیغات برای بازیهای استراتژیک عملکردها و کلیک های بیشتری دارند ، Mintegral می تواند در صورت درخواست تبلیغات از همان دسته را نشان دهد. جمع آوری این داده ها هم به نفع توسعه دهندگان است که می توانند به عرضه تبلیغات خوب انتخابی اعتماد کنند و هم به کاربرانی که تبلیغات بیشتری را می بینند که از تعامل با آنها راضی هستند.

تجزیه و تحلیل کلیک های ثانویه

پس از ظهور این ادعاها ، اگرچه مینتگرال با اطمینان می دانست که هواپیماربایی کلیک رخ نمی دهد ، مینتگرال بلافاصله ارزیابی داخلی از میزان کلیک های ثانویه را آغاز کرد. این کار برای بدست آوردن رقم مشخص تر و ارزیابی صحت ارقام زیر سوال رفته انجام شد. یافته های مینتگرال بسیار متفاوت از آنچه ادعا می شد.

با کمک چندین شریک انتساب و مشتری ، مینتگرال دریافت که به طور متوسط ​​، کمتر از 7٪ از نصب برنامه های منتسب به Mintegral ، کلیک های قبلی را از شبکه دیگری داشته اند. روش دیگر گفتن این است که 93٪ از نصب های Mintegral مستقیم هستند ، بنابراین متوقف کردن این کمپین ها به معنای کاهش مستقیم در نصب کامل است. اگر این تقلب بود ، نصب کم نمی شد و فقط به جای دیگری منتسب می شد. این سطح همچنین 3-4 برابر کمتر از آنچه در ادعاها مشخص شده است ، است و با عواملی که بخشی استاندارد از توزیع آگهی Mintegral بودند ، توضیح داده می شود که در زیر به تفصیل شرح داده شده است.

تبلیغ کننده

مجموع یک روزه
درآمد

کلیک دوم
درآمد

٪ کلیک ثانویه
درآمد

آگهی دهنده

693 دلار

1 دلار

0.14٪

تبلیغ کننده B

1118 دلار

6 دلار

0.51٪

تبلیغ کننده C

2313 دلار

42 دلار

1.82٪

تبلیغ کننده D

25681 دلار

632 دلار

2.46٪

تبلیغ کننده E

1822 دلار

56 دلار

3.07٪

تبلیغ کننده F

1086 دلار

80 دلار

7.37٪

تبلیغ کننده G

3،653 دلار

410 دلار

11.22٪

تبلیغ کننده H

1،134 دلار

139 دلار

12.26٪

آگهی دهنده

957 دلار

1 دلار

0.05٪

تبلیغ کننده J

3،972 دلار

65 دلار

1.64٪

Mintegral الگوهای کلیک در ترافیک را از 10 تبلیغ کننده در بستر خود ، که توافق کردند داده های خود را به اشتراک بگذارند ، تجزیه و تحلیل کرد. با انجام این کار ، دامنه وسیعی از نرخ کلیک ثانویه ، بین 0.05 .26 تا 12.26 found پیدا شده است. این تفاوت های قابل توجهی را بین مبارزات نشان می دهد ، به جای یک الگوی ثابت و قابل پیش بینی. این دامنه گسترده ای از اختلافات نشان می دهد که این میزان به طور هدفمند ایجاد نشده است بلکه به عنوان بخشی از توزیع منظم آگهی به صورت ارگانیک اتفاق می افتد.

چرا تبلیغات و کلیک ها تکرار می شوند

دلایل معتبر زیادی وجود دارد که باعث می شود چندین کلیک برای یک تبلیغ مشابه رخ دهد. برخی از رایج ترین ها عبارتند از:

  • با تبلیغات بزرگ که عناوین یکسانی را در شبکه های مختلف به شدت تبلیغ می کنند ، مشاهده تبلیغات مکرر برای یک برنامه برای کاربر بسیار رایج است و تجربه ای که کاربران هنگام انجام بازی دارند.
  • کاربر روی آگهی کلیک کرد اما نصب را انجام نداد ، اما وقتی دوباره از او خواسته شد با یک آگهی برای همان برنامه فرآیند را ادامه داده و تبدیل می کند.
  • فرکانس تبلیغات در برخی از برنامه ها بسیار زیاد است ، این یک درخواست متداول است که هر 30 ثانیه از یک برنامه درخواست می کنید و در عرض چند دقیقه 10-15 تبلیغ به کاربر نشان داده می شود. این امر همچنین احتمال تبلیغات مکرر و کلیک های پیگیری ، به ویژه در تبلیغات بیش از حد غیررسمی و در خوراک ، که بازارهای اصلی مینگرال هستند را بیشتر می کند.

با نشان دادن بیشتر این مورد ، Mintegral می تواند الگوی مشابهی را از یک شبکه بزرگ در داده های به دست آمده از یکی از مشتریان برتر خود مشاهده کند. این به سادگی آنچه مینتگرال معتقد است سناریوی بسیار متداولی در صنعت تبلیغات است را نشان می دهد.

عوامل فنی بالقوه اضافه شده به این الگوی داده عبارتند از:

  • الگوهای چند تبلیغاتی: الگوهای تبلیغات تبلیغات متعددی را در یک مکان ارائه می دهند که منبع آنها کاملاً از Mintegral است. با نمایش بسیاری از تبلیغات در یک صفحه ، احتمال تکرار یک تبلیغ بیشتر است ، به ویژه هنگامی که تبلیغات در برنامه های مختلف ارائه می شود.
  • پوشش کاربر در مقیاس بزرگ: Mintegral در ده ها هزار برنامه ادغام شده است ، اما آنها همچنین از طریق اتصال با همه مبادلات تبلیغاتی بزرگ ، دسترسی خود را گسترش می دهند که به Mintegral کمک می کند تا بیش از 2 میلیارد کاربر در روز دسترسی داشته باشد. این به طور قابل توجهی احتمال مشاهده تکرار تبلیغات Mintegral در برنامه های مختلف در یک بازه زمانی کوتاه را برای همان کاربر افزایش می دهد.
  • eCPM / قیمت پیشنهادی بالاتر: ترافیک ممتاز و الگوریتم های Mintegral آنها را قادر می سازد پیشنهادات بالاتری برای تبلیغات ارائه دهند. از آنجا که منابع بالاتری برای بازدید بیشتر از سایر ارائه دهندگان ترکیب می کنند ، Mintegral به احتمال زیاد برنده جایزه هایی می شود و تبلیغات بیشتری را نشان می دهد ، بنابراین احتمال کلیک های ثانویه را افزایش می دهد.

تعاملات تبلیغاتی از SDK جدید حذف می شود

برای راحت کردن شرکا و کاربران ، Mintegral تصمیم گرفته است به سادگی این سیگنال ها را از روند جمع آوری آنها حذف کند. SDK منبع باز منتشر شده حاوی این نقاط داده نخواهد بود و Mintegral آنها را جمع نمی کند که به جلو حرکت می کنند. مینتگرال به محض انتشار ادعاها ، استفاده از این سیگنال ها را در روند بهینه سازی به طور کامل متوقف کرد.

تصدیق

این گفتگو به عزم مینتگرال برای ایجاد شفافیت بیشتر روش های تبلیغاتی ، SDK خود با منبع آزاد و حمایت از پشتوانه ابتکاری برای پیشبرد کل صنعت به سمت شیوه های داده های بازتر و منصفانه ، دامن زده است.

منبع: [email protected]

SOURCE Mintegral

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.