رفتن به نوشته‌ها

Zilch 10 میلیون دلار سرمایه گذاری می کند تا پیشنهاد منحصر به فرد خود را در BNPL در هرجای دیگر افزایش دهد

Zilch اولین محصول برتر ONT (OTT) BNPL است که به مشتریان خود اجازه می دهد تا هر کجا Mastercard پذیرفته شود خرید کنند و هر زمان که تصمیم گرفتند از یکی از 5،000+ شرکت وابسته خرده فروشی Zilch به خرید خود بپردازند ، پرداخت خود را بیش از 6 هفته با بهره صفر و هزینه صفر گسترش دهند. شرکا برخلاف محصولات سنتی BNPL که به تلفیق فنی با بازرگانان نیاز دارند ، Zilch منحصر به فرد است (حق ثبت اختراع در انتظار است) مدل به هیچ ادغامی نیاز ندارد و بنابراین می تواند بلافاصله دسترسی کاربران خود را در همه جا فراهم کند. این به زیلچ امکان مقیاس گذاری سریع را می دهد.

Zilch اطمینان حاصل می کند که مشتریان با استفاده از Open Banking و AI برای تعیین سطح توانایی هر مشتری ، بیش از حد وام نمی گیرند و فقط خریدهای اختیاری کم ارزش را تأمین می کنند. در نتیجه ، مشتریان Zilch بندرت پیش فرض می گیرند و از این محصول به عنوان ابزاری برای مدیریت جریان نقدی استفاده می کنند که ثابت شده در این دوره COVID از ارزش بالایی برخوردار است.

فیلیپ Belamant ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Zilch ، گفت: “رویکرد منحصر به فرد ما در مورد BNPL از دانش قوی ما برای کارت های اقساطی در اقتصادهای در حال توسعه مانند آفریقای جنوبی و آمریکای جنوبی در میان دیگران. ما مزایای اقساط و محصولات کارت را با هم ترکیب می کنیم تا بهترین روش را برای مشتریان خود در پرداخت اضافه کاری در هر مکان ارائه دهیم. ما بر این باوریم که این نسل باید بتواند بدون جریمه مالی برای امتیاز ، آنچه را که می خواهد با مسئولیت پذیری داشته باشد. “

Zilch با استفاده از همکاری استراتژیک خود با Mastercard ، پیشنهاد منحصر به فرد خود را به مشتریان ارائه می دهد. جیسون لین، EVP ، توسعه بازار اروپا در Mastercard اظهار داشت: “Zilch یک فن آوری پیشرفته است که هدف آن کمک به خریداران برای مدیریت گردش وجوه خود به روشی است که متناسب با جدول زمانی آنها باشد. در Mastercard ، ما همچنان شریک انتخاب fintech در سراسر کشور خواهیم بود. اروپا همانطور که تلاش می کنیم به مقیاس راه حل های ابتکاری پرداخت کمک کنیم که زندگی مردم را بهبود می بخشد. “

مشتریان Zilch در حال حاضر از توانایی پرداخت به مرور زمان در هر مکانی که آنلاین دوست دارند در مارک های بزرگی مانند آمازون ، eBay ، Ali Express ، Nike و غیره برخوردار هستند اما به زودی می توانند در فروشگاه نیز “ضربه بزنند و اضافه کار کنند”.

لندن fintech مبتنی بر درآمد حاصل از دور بودجه برای تسریع در عرضه محصولات خود استفاده خواهد کرد.

Joanne Dewar ، مدیر ارشد خدمات جهانی پردازش ، در مورد این مشارکت گفت: “ما برای حمایت از مدل پردازش منحصر به فرد آنها با Zilch همکاری نزدیک داشته ایم و از رشد امیدوار کننده آنها در فضا هیجان زده هستیم. ما مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک هستیم با آنها همچنان که مقیاس می شوند. “

درباره زیلچ

مشتریان می توانند اضافه کار را در هر مکان ، بلافاصله پرداخت کنند. در حالی که محصولات سنتی BNPL به اشخاص ثالث مختلف متکی هستند ، مدل منحصر به فرد Zilch که در انتظار ثبت اختراع است ، نیازی به ادغام ندارد و قابلیت دسترسی فوری را فراهم می کند. در حالی که اکثر کارت های اعتباری دارای نرخ بهره گران و کارمزد دیررس هستند ، زیلچ کاملا بدون بهره است. این سیستم با استفاده از بانکداری آزاد و هوش مصنوعی برای محاسبه مقرون به صرفه بودن هر مشتری کار می کند و زیلچ فقط خریدهای اختیاری کم ارزش را تأمین می کند تا از خریداران در برابر استقراض بیش از حد محافظت کند. بر اساس لندن، Zilch محصول اصلی BETA خود را در آگوست 2019 و از آن زمان به ویژه در بازارهای هزاره جوان و ژنرال Z سطح زیادی از کشش را تجربه کرده است. اکنون ، هر ماه بیش از 15000 مشتری جدید در Zilch ثبت نام می کنند.

منبع زیلچ

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.