رفتن به نوشته‌ها

realme نگاهی به دو سال رشد خارق العاده با کاربران و کارمندان در جشن سالگرد دوم می اندازد

قبل از جشن ها ، Realme هزاران داستان از طرفداران وفادار خود را با عنوان: “جرات کن _____” جمع آوری کرد. بسیاری از طرفداران با حکایت هایی در مورد چگونگی طنین انداختن آنها در ارزش های تجاری و جرأت غلبه بر خود در حالی که با مشکلات و چالش هایی روبرو بودند ، پاسخ دادند. realme نه داستان را انتخاب کرده و آنها را به صورت فیلم درآورده است تا روحیه “جرات واقعی بودن” طرفداران Realme را نشان دهد.

از همان ابتدا با نگاه به بازار بین المللی ، بخش بازاریابی بین المللی Realme ، که با 9 کارمند با هدف قرار دادن 9 بازار مختلف منطقه ای آغاز به کار کرد ، به بیش از 600 کارمند در بیش از 61 منطقه و بازار فعالیت می کند و بیش از نیمی از شرکت را تشکیل می دهد. realme رشد سریع خود را مدیون فرا محلی سازی و درک عمیق مصرف کننده هدف خود می داند. آنها همچنین از استراتژی های بین المللی سازی مختلفی استفاده کردند که موفقیت هایی را به همراه داشت ، از جمله: دارایی سبک ، بازاریابی مستقیم به مصرف کننده و بهره گیری از کانال های تجارت الکترونیکی.

Realme به عنوان یک تازه وارد به بسیاری از بازارهای جهانی ، مجبور شد به سرعت شهرت پیدا کند و مشتریان را تبدیل کند. لی گفت: “ما تیم های خود را از ابتدا به صورت محلی ایجاد كردیم. ما به آنها اجازه دادیم از منابعی كه برای ارسال پیام” جرات به پرش “برای جوانان و جوانان حرفه ای دارند استفاده كنند. ما متوجه شدیم این آرزویی است كه فراتر از فرهنگ ها و برای جوانان در همه جا آشنا بود. ” استراتژی های بازاریابی realme شامل استخدام تیم های محلی برای پشتیبانی از همکاری با طرفداران و مصرف کنندگان خود برای ساختن محتوایی مناسب و متناسب با مخاطبان آنها است.

realme خود را در یک طاقچه جالب در بازار قرار داده است ، مصرف کنندگان جوان را که از طرح های با کیفیت بالا و طراحی زیبا استفاده می کنند ، اما به قیمت ها نیز حساس هستند ، هدف قرار دهید. لی گفت: “Realme بسیار سریع رشد کرد ، زیرا ما به دیدگاه خود پایبند بودیم: به مشتریان جوان این امکان را می دهیم تا بدون شکستن بانک از محصولات مرسوم و با کیفیت بالا لذت ببرند. با ثبات و اصیل بودن ارزش های تجاری ما را به نمایش گذاشت ، که باعث اعتماد ما شد ، مخصوصاً برای یک شرکت جوان مثل ما مهم است. “

برای کاربران جوان Realme ، موفقیت برای آنها صرفاً قیمت نیست بلکه ارزش نیز دارد. همسو با مخاطبان هدف خود ، Realme محبوبیت فن آوری 5G است ، یکی از اولین تلفن های هوشمند است که قابلیت 5G را در محصولات خود مانند realme X50 Pro 5G گنجانده است.

Realme قصد دارد برای چالش بعدی خود ، بازار AIoT را به بازار عرضه کند و بیش از 100 محصول AIoT را در سال 2021 برای مصرف کنندگان خود معرفی کند. لی در این نامه سرگشاده گفت: “این چالش جدیدی است كه ما در حال انجام آن هستیم و من اطمینان دارم كه به دلیل روحیه جنگجویانه كارمندان شجاع خود كه” جرات پرش به “آینده را دارند ، به كارهای خوبی ادامه خواهیم داد.

###

درباره Realme

realme یک مارک فناوری است که کیفیت برتر و روند طراحی پیشرفته تلفن های هوشمند و محصولات AIoT را به بازار جهانی ارائه می دهد. کاربران realme جوان ، جاه طلب و دارای ذهنیت جهانی هستند. محصولات realme جوانان را قادر می سازد تا “با جرات پرش” از جدیدترین فناوری و طراحی استفاده کنند.

Realme هفتمین مارک برتر تلفن های هوشمند در جهان است و طبق آمار Counterpoint از حمل و نقل جهانی تلفن های هوشمند در Q2 2020 به عنوان یکی از مارک های اصلی تلفن های هوشمند شناخته شده است. در سال 2019 ، محموله های جهانی تلفن های هوشمند Realme با نرخ رشد سالانه 808٪ به 25 میلیون نفر رسیده است ، ساخت Realme به سریعترین رشد نام تجاری گوشی های هوشمند در جهان برای چهار فصل متوالی از سال 2019 تاکنون. Realme از جمله در 61 بازار جهانی وارد شده است چین، جنوب شرقی آسیا، آسیای جنوبی، اروپا، روسیه، استرالیا، خاورمیانه، آفریقا با بیش از 40 میلیون کاربر جهانی.

برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به: www.realme.com.

مخاطب: وو ون، رئیس روابط عمومی شرکت ها ، [email protected]، +86 158 1058 0696

منبع واقعی

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.