رفتن به نوشته‌ها

آزمایشگاه های نامزدی نتایج Q2 2020 را منتشر می کند

تورنتو، 28 آگوست 2020 / PRNewswire / – 28 اوت 2020 – شرکت Engagement Labs (TSXV: EL) نتایج خود را برای سه ماهه دوم خود منتشر کرد 30 ژوئن سال 2020. صورتهای مالی تلفیقی و گزارش مدیریت موقت متراکم در وب سایت SEDAR به آدرس www.sedar.com موجود است.

در طول سه ماهه دوم ، COVID-19 منجر به کاهش قابل توجهی در هزینه بازاریابی توسط مارک های عمده ای از این نوع که مشتری های ما هستند کاهش یافته و با این کار ، هزینه های خدماتی را که از نوع ارائه می دهیم ، عقب رانده است. این یک تأثیر درآمد بر نتایج Q2 ما داشت.

نکات برجسته مالی سه ماهه دوم

  • درآمد کل 35 درصد کاهش یافته است 624،013 دلار در Q2 2020 از 961،435 دلار در Q2 2019.
  • سود ناخالص بود 188،224 دلار برای Q2 2020 ، 60٪ کاهش نسبت به 465 دلار، 873 برای Q2 2019. به عنوان درصدی از درآمد ، حاشیه ناخالص برای Q2 2020 به 30٪ از 48٪ برای Q2 2019 کاهش یافت.
  • EBITDA(1) تلفات 40٪ یا بیشتر شده است 146،508 دلار، به –515،531 دلار برای Q2 2020 از –369،023 دلار برای Q2 2019.
  • EBITDA تنظیم نشده GAAP(1) از دست دادن 2٪ یا بهبود یافته است 5،616 دلار، به –312،670 دلار برای Q2 2020 از –318،286 دلار برای Q2 2019.
  • هزینه های عملیاتی 23٪ یا کاهش یافته است 295336 دلار، به 979،595 دلار برای Q2 2020 از 1،274،931 دلار برای Q2 2019.
  • ضرر خالص Q2 2020 به –735،190 دلار، 6٪ پایین یا 49،332 دلار از جانب –784،522 دلار برای Q2 2019.
  • ضرر اساسی و رقیق هر سهم بود (0.00 دلار) برای Q2 2020 ، در مقایسه با (0.01 دلار) برای Q2 2019.
  • همان طور که در 30 ژوئن سال 2020، شرکت پول نقد را در اختیار داشت 1،151،002 دلار در مقایسه با 844،107 دلار همان طور که در 31 دسامبر 2019.

نکات برجسته مالی شش ماهه

  • درآمد کل 15 درصد کاهش یافته است 1،596،432 دلار در H1 2020 از 1،872،803 دلار در H1 2019.
  • سود ناخالص بود 645،592 دلار برای H1 2020 ، 25٪ کاهش نسبت به 855 دلار، 836 برای H1 2019. به عنوان درصدی از درآمد ، حاشیه ناخالص برای H1 2020 از 46٪ برای H1 2019 به 40٪ کاهش یافت.
  • EBITDA(1) از دست دادن 2٪ یا بهبود یافته است 22،120 دلار، به –1،216،263 دلار برای H1 2020 از –1،238،383 دلار برای H1 2019.
  • EBITDA تنظیم نشده GAAP(1) از دست دادن 26٪ یا بهبود یافته است 704،974 دلار، به –1،964،314 دلار برای H1 2020 از –2،669،288 دلار برای H1 2019.
  • هزینه های عملیاتی قبل از ضرر کاهش ارزش سرقفلی 26٪ یا کاهش یافت 704،974 دلار، به 1،964،314 دلار برای H1 2020 از 2،669 دلار، 288 برای H1 2019.
  • ضرر خالص برای H1 2020 به – کاهش یافت –1،629،301 دلار، پایین 21٪ یا 424،357 دلار از جانب –2،053،658 دلار برای H1 2019.
  • ضرر اساسی و رقیق هر سهم بود (0.01 دلار) برای H1 2020 ، در مقایسه با (0.02 دلار) برای H1 2019.

(1)

EBITDA به عنوان سود قبل از بهره ، مالیات بر درآمد ، استهلاک و استهلاک تعریف می شود. شماره برای دوره های مقایسه ای اصلاح شد تا مالیات اعتبار SRED ، تغییر در مبادله و هزینه های بانکی در EBITDA را حذف کند. تعدیل EBITDA یک اقدام مالی غیر GAAP است که به عنوان EBITDA تعریف شده است و در آن شرکت به جبران سهام مبتنی بر سهام اعم از اعطای گزینه های سهام ، واحدهای سهام محدود و جوایز سهم محدود افزوده می شود زیرا این هزینه ها منجر به استفاده از جریان نقدی عملیاتی نمی شود. شرکت ، پرداخت های جدا شده ، ضرر و زیان از ارزش سرقفلی ، نوشتن دارایی های نامشهود ، تغییر در ارزش منصفانه سرمایه گذاری در سهام ، هزینه های مربوط به تملک یا دفع مشاغل و ضرر در انقراض بدهی و مؤلفه های سهام بدهی های قابل تبدیل ، که هزینه های فوق العاده و غیر مکرر و پاداش هیئت مدیره است که در واحدهای سهام پرداخت می شود. EBITDA و EBITDA تنظیم نشده GAAP به عنوان یک اقدام درآمد اضافی برای کمک به خوانندگان در تعیین توانایی ENGAGEMENT LABS INC برای تولید وجه نقد از عملیات و تأمین هزینه های مالی ارائه شده است. آنها همچنین به طور گسترده ای برای اهداف ارزیابی کسب و کار استفاده می شود. این اقدامات معنای استانداردی ندارند که توسط IFRS مقرر شده است و ممکن است با اقدامات مشابه ارائه شده توسط شرکت های دیگر قابل مقایسه نباشد.

وی گفت: “ما از آغاز سال قوی شروع به کار کرده ایم ، همانطور که از رشد درآمد TotalSocial 11٪ در Q1 ’20 و 64٪ کاهش در ضرر EBITDA غیر GAAP تعدیل شده ما مشهود است.” اد کلر، مدیر عامل. “سپس COVID-19 مورد حمله قرار گرفت و تأثیر قابل توجهی بر مشتریان ما و در نتیجه در Engagement Labs گذاشت. همانطور که سرمایه گذاری در بازاریابی توسط شرکتهای Fortune 500 با دو رقمی کاهش یافت و ابتکارات رشد جدید جای خود را به کاهش وزن داد ، حرکت فروش ما متوقف شد و منجر به کاهش درآمد که در Q2 شاهد بودیم. “خوشبختانه ما ابتکارهای اصلی کاهش هزینه را اجرا کرده ایم که منجر به کاهش 23 درصدی هزینه ها در Q2 و بهبود 6 درصدی ضرر خالص ما شده است. همانطور که به بقیه سال نگاه می کنیم ، گزارش های اخیر مطبوعات درباره تبلیغات و هزینه های بازاریابی واریز در Q4 و بازگشت به رشد در سال 2021 مورد تشویق قرار می گیرند ، اما تعیین میزان یا طول پیامدهای مالی اینها غیرممکن است. کلر ادامه داد: “وضعیت نقدی این شرکت با کمک مالی از دولت کانادا و ایالات متحده در میزان تقریباً کمک شده است 776،000 دلار همانطور که در صورتهای مالی ما ذکر شده است. “

درباره آزمایشگاه های نامزدی
Engagement Labs (TSXV: EL) یک شرکت پیشرو در صنعت و داده های تحلیلی است که اطلاعات اجتماعی را برای مارک ها و شرکت های Fortune 500 فراهم می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.engagementlabs.com مراجعه کنید

سلب مسئولیت در مورد اظهارات پیشرو

برخی از اظهارات مندرج در اینجا “اظهارات آینده نگر” به معنای قوانین قابل اجرا در مورد اوراق بهادار است. اظهارات رو به جلو لزوماً بر پایه تعدادی از برآوردها و فرضیات استوار است که اگرچه در این زمان توسط مدیریت منطقی تلقی می شوند ، ذاتاً مشمول عدم قطعیت ها و احتمالات تجاری ، اقتصادی و رقابتی قابل توجهی هستند. به سرمایه گذاران هشدار داده شده است كه به اظهارات آینده نگر اعتماد ندارند. آزمایشگاههای تعهد به جز آنچه که طبق قانون الزام شده است ، قصد ندارد و هیچ تعهدی را بر عهده ندارد که هرگونه اظهارنظرهای آینده نگرانه را برای انعکاس ، به ویژه اطلاعات جدید یا رویدادهای آینده ، به روز کند.

نه TSX Venture Exchange و نه ارائه دهنده خدمات تنظیم آن (همانطور که این اصطلاح در سیاست های بورس سرمایه گذاری TSX تعریف شده است) مسئولیت کفایت یا صحت این نسخه را قبول نمی کنند.

برای سوالات رسانه ای لطفا با ما تماس بگیرید:
ونسا لنتوک / اد کلر، مدیر عامل
آزمایشگاه های نامزدی
[email protected] / [email protected]

SOURCE Engagement Labs

لینک های مربوطه

engmentlabs.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.