رفتن به نوشته‌ها

چگونه قهوه کاستا وفاداری مشتری و سایر مزایای محصولات Comarch را تقویت می کند

CRACOW ، لهستان ، ژانویه آگوست 2020 / PRNewswire / – قهوه کاستا متولد سال 1971 در لندن و دومین زنجیره بزرگ کافی شاپ در جهان و بزرگترین انگلستان است. این شرکت با تقریباً پنجاه سال تجربه در زمینه تجارت قهوه ، بیش از 3800 شعبه در 32 کشور جهان فعالیت می کند و تقریباً 20،000 نفر را به کار می گیرد. کاستا در سراسر جهان رو به رشد است و به مشتریان این فرصت را می دهد که به هر مناسبت از قهوه کاستا لذت ببرند ، چه در فروشگاه باشد و چه از دستگاه کاست اکسپرس ، در خانه یا در حال حرکت.

کامارچ سه سال شریک تکنولوژی کاستا بوده است و آنها را با سیستم های IT کلاس برتر برای وفاداری مشتری پشتیبانی می کند مدیریت وفاداری Comarch (CLM) و مدیریت کمپین کامارچ (CCM): مدیریت وفاداری Comarch به Costa این امکان را می دهد تا برنامه های وفاداری ساده و پیچیده را با حداقل تلاش ایجاد و مدیریت کند.

با تشکر از طیف گسترده ای از توابع مانند تقسیم بندی، تبلیغات روزانه، نظرسنجی ها و مسابقات به سیستم مدیریت وفاداری کامارچ کمک کرده است تا استراتژی بازاریابی خود را طراحی کند و در نهایت نیز بسیار مؤثرتر وفاداری مشتری را تبلیغ کند.

این سیستم همچنین مبنای اقدامات مختلفی را در زمینه جذب مشتری ایجاد کرده است. مثلا این نقش مهمی در توسعه سیستم سفارش تلفن همراه Costa بازی می کند ، یک برنامه ویژه تلفن همراه، که باعث می شود مشتریان قهوه کاستا، نوشیدنی مورد نظر شما قبل از انتخاب آن در فروشگاه کوستا سفارش دهید و هزینه آن را بپردازید.

CLM همچنین سنگ بنای باشگاه قهوه کاستا را گذاشته ، یک سکویکه توسط مشتریان کاستا برای جمع آوری امتیازات وفاداری در همه نقاط فروش ، به عنوان مثال در فروشگاه های کالاهای فیزیکی ، در دستگاه های کاستا اکسپرس و از طریق سفارشات Costa Mobile استفاده می شود. این نقاط وفاداری پس از بازخرید و پاداش با قهوه رایگان و سایر جوایز جالب دریافت می شود.

در ضمن بیش از شش میلیون شرکت کننده برنامه فعال پروژه وفاداری با قهوه کاستا موفقیت بزرگی به اثبات رسیده است – کار کامارچ خیلی به پایان رسیده است.

در این مقطع زمانی ، قهوه Costa برای بهبود عملکرد تجاری خود از سه راه حل اصلی Comarch استفاده می کند: مدیریت وفاداری ، مدیریت کمپین و هوش تجاری. در حال حاضر ، به عنوان مراحل گسترش بیشتر اجرای جدیدترین سازوکارهای این حوزه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در نظر گرفته شده است، که می تواند به Costa در شناسایی الگوهای فردی در رفتار مشتری کمک کند و پیشنهادهایی را ارائه دهد که ترجیحات مشتری را برآورده می کند.

بنابراین ارزش آن را دارد که به همکاری قهوه کاستا و کامارچ توجه کنیم. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد محصولات نرم افزاری مورد استفاده در اینجا کسب کنید وب سایت رسمی Comarch آلمان

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1139881/Comarch_Logo.jpg

لینک های مربوطه

https://www.comarch.com/

SOURCE Comarch S.A.

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.