رفتن به نوشته‌ها

ارزیابی بازار تحلیل جهانی تحلیل جریان 2020-2025 با پروفایل های IBM ، Oracle ، Microsoft ، SAP ، Software AG و 25 بازیکن اصلی دیگر

DUBLIN، 21 آگوست 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار جریان تجزیه و تحلیل تجزیه و تحلیل توسط مؤلفه ، کاربرد (مدیریت زنجیره تأمین ، اطلاعات موقعیت مکانی ، فروش و بازاریابی ، کشف کلاهبرداری) ، صنعت عمودی ، حالت استقرار ، اندازه سازمان و منطقه – پیش بینی جهانی تا سال 2025” اضافه شده به ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود که بازار جهانی تجزیه و تحلیل جریان از آن رشد کند 12،544 میلیون دلار در سال 2020 تا 38،635 میلیون دلار تا سال 2025 ، با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 25.2٪ در دوره پیش بینی.

هوش مصنوعی (AI) ، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و اینترنت اشیاء (IoT) برخی از فن آوری های نوظهور هستند که امکان تفسیر و درک بهتر رفتار کاربر را فراهم می کنند. پیش بینی می شود که تغییر استراتژیک تجارت به سمت زمان واقعی ، که دقیقاً پیش بینی هایی را برای تصمیم گیری سریعتر انجام می دهد ، موجب رشد بازار شود. با این وجود ، عدم کفایت سیستم یکی از عوامل مانع رشد بازار است. هدف این گزارش تعریف ، توصیف و پیش بینی اندازه بازار تحلیلی بر اساس مؤلفه ، برنامه ، اندازه سازمان ، نحوه استقرار ، عمودی صنعت و منطقه است.

در مدت كوتاهی ، شیوع COVID-19 بر بازارها و رفتار مشتریان تأثیر گذاشته و تأثیر بسزایی در اقتصاد و جوامع ایجاد كرده است. با دفاتر ، مؤسسات آموزشی و تأسیسات تولید برای مدت نامحدود تعطیل می شوند. ورزشهای مهم و رویدادهای به تعویق افتاد. و در واقع سیاست های دوری از کار در خانه و اجتماعی ، مشاغل به طور فزاینده ای به دنبال فناوری هایی هستند تا بتوانند در این مواقع دشوار به آنها کمک کنند.

همه گیر COVID-19 بر مشاغل سراسر جهان تأثیر می گذارد. شرکت های آنالیتیکس با نگه داشتن دارایی خود به صورت آنلاین و اطمینان از حفظ حریم شخصی و امنیت داده ها در شبکه ها ، سعی در مبارزه با این همه گیری دارند. از متخصصان آنالیتیکس ، متخصصان هوش تجاری و متخصصانی که در زمینه تجزیه و تحلیل پیشرفته مانند AI و ML تخصص دارند ، به تخصص خود فراخوانده شده اند تا مدیران را برای تصمیم گیری در مورد نحوه پاسخگویی به چالش های تجاری جدید ناشی از شیوع COVID-19 فراخوانی کند.

شرکت های تحلیل گر جریان نیز با چالش های مربوط به انعطاف پذیری زیرساخت های داده روبرو هستند. به عنوان مثال ، زیرساخت های شبکه در اروپا شاهد افت نرخ اتصال بالاتر و کیفیت پایین تر صدا هستیم. اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) از ارائه دهندگان خدمات جریان خواسته است تا کیفیت تصویر را برای کاهش قطع احتمالی محدود کنند.

بخش نرم افزار برای اندازه گیری بازار بزرگتر در دوره پیش بینی

بازار تجزیه و تحلیل جریان ، بر اساس مؤلفه ها ، نرم افزار و خدمات را در بر می گیرد. این نرم افزار فرصت هایی را برای سازمان ها ایجاد می کند تا بهتر با مشتریان و مشتریان خود درگیر شوند. همچنین این شرکت ها را قادر می سازد مخاطبان هدف و ترجیحات و گزینه های آنها را شناسایی کنند و همچنین در مورد تجربه مشتری بیاموزند. نرم افزار تجزیه و تحلیل جریان برای بهبود سیاست های فعلی برای مشارکت مشتری / مشتری ، قابلیت های پیشرفته ای از جمله نظارت ، نمایه مشتری ، مدیریت تبلیغات و تجزیه و تحلیل جمعیتی را فراهم می کند.

علاوه بر این ، نرم افزار تجزیه و تحلیل جریان به افزایش تجربه مشتری و سودآوری تجارت کمک می کند. این نرم افزار همراه در فروشگاه های خرده فروشی ، هتل ها ، رستوران ها و سایر مکان های شلوغ با تجزیه و تحلیل footfall ، جذب مشتری ، مدیریت تجربه مشتری ، تجزیه و تحلیل رفتار مشتری و مدیریت وفاداری از جمله دیگر مستقر شده است. انتظار می رود ظهور جریان اجتماعی ، که یکپارچه اطلاعات واقعی از رسانه های اجتماعی است ، به کسب و کارها کمک کند تا یک تجربه مصرف کننده یکپارچه و شخصی شده را از طریق رویکردهای فروش omnichannel ، به دست آورند و یک مزیت رقابتی کسب کنند.

ارتباطات از راه دور و فناوری اطلاعات برای بزرگترین اندازه بازار در دوره پیش بینی

شرکت های صنعت ارتباطات از راه دور و فناوری (IT) رویکرد خود را به سمت مشتری محور تغییر داده و در ارائه محصولات سفارشی غنی از ویژگی ها در اشتراکی و قیمت گذاری رقابتی متمرکز شده اند. یک افزایش شگرف در داده های مصرف کننده وجود دارد که شامل اسناد دیجیتال ، محتوای رسانه های اجتماعی و سایر داده های دیجیتالی مانند گزارش های مکان و فعالیت در مقیاس بزرگ است.

صنعت ارتباطات از راه دور و فناوری اطلاعات از نرم افزارهای قدرتمند و نرم افزاری تجزیه و تحلیل جریان مبتنی بر ابر برای طراحی کمپین های بازاریابی پیشرفته برای دستیابی و حفظ مشتری بهره می برد. تجربه مشتری نقش مهمی در محیط رقابتی تجارت دارد. این به حفظ وفاداری مشتری کمک می کند و ادراک برند را بهبود می بخشد. علاوه بر این ، ترجیحات روزافزون مشتری و افزایش تلفن های هوشمند و نفوذ اینترنت انتظار می رود که طی سالهای آینده سرعت بیشتری کسب کند.

آمریکای شمالی انتظار می رود بزرگترین اندازه بازار در طول دوره پیش بینی باشد. سازمانها به تدریج مشتری محور را در حال چرخش می دانند ، بنابراین منجر به اتخاذ هرچه بیشتر نرم افزارها و خدمات تحلیلگر جریان می شوند و اتخاذ روزافزون استراتژی های تجارت دیجیتال از مهمترین عواملی است که انتظار می رود منجر به اتخاذ تحلیل های جریان در شود. آمریکای شمالی. بازار تحلیل جریان در ایران آمریکای شمالی انتظار می رود رشد مداوم داشته باشد ، زیرا شرکت ها نرم افزار و خدمات پیشرفته تحلیلی را در سطوح مختلف به عنوان بخشی از استراتژی خود برای پایداری در بازار و دستیابی به عملکرد کارآمد بهبود می پذیرند.

در حال حاضر، آسیا و اقیانوسیه (APAC) به دلیل رشد مخارج فناوری در کشورهای مهم ، از جمله شاهد فرصتهای قابل توجه رشد است ژاپن، چینو هند، و تقاضا برای نرم افزار و خدمات تحلیلی مقرون به صرفه در میان شرکتهای کوچک و متوسط ​​(SME).

پوشش تحقیقات

مطالعه بازار بازار تجزیه و تحلیل جریان در بخش های مختلف را در بر می گیرد. این هدف با هدف برآورد اندازه بازار و پتانسیل رشد این بازار در بخش های مختلف مانند مؤلفه ها ، حالت های استقرار ، اندازه سازمان ، برنامه ها ، عمودی ها و مناطق انجام شده است. این شامل تجزیه و تحلیل عمیق رقابتی از بازیگران اصلی بازار ، همراه با پروفایل های شرکت آنها ، مشاهدات کلیدی مربوط به محصول و کالاهای تجاری ، تحولات اخیر و استراتژی های کلیدی بازار است.

فروشندگان عمده شامل IBM (US) ، Oracle (US) ، Microsoft (US) ، SAP (آلمان) ، نرم افزار AG (آلمان) ، موسسه SAS (US) ، Oracle (US) ، Tibco (US) ، Impetus Technologies (US) ، Striim (US) ، WSO2 (US) ، Inetco (کانادا) ، SQLStream (US) ، Axonize (اسرائيل) ، Espertech (US) ، Cloudera (US) ، Google (US) ، HPE (US) ، AWS (US)، اینتل (ایالات متحده) ، VMware (US) ، MapR (US) ، تاکید (هند) ، Altair (US) ، Adobe (US) ، Teradata (US) ، Vitria Technology (US) ، Conviva (US) ، IQLECT (هند) ، و ایگوازیو (هند)

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1. معرفی

1.1 آشنایی با COVID-19
1.2 ارزیابی سلامت COVID-19
1.3 ارزیابی اقتصادی COVID-19
1.4 اهداف مطالعه
1.5 تعریف بازار
دامنه بازار
1.7 ارز در نظر گرفته شده است
1.8 ذینفعان
1.9 خلاصه تغییرات

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرائی

4 بینش حق بیمه
4.1 فرصت های جذاب در بازار تجزیه و تحلیل جریان
4.2 بازار بازار تجزیه و تحلیل: 3 برنامه برتر
4.3 بازار تجزیه و تحلیل جریان در آمریکای شمالی: توسط کامپوننت و 3 صنعت عمودی برتر
4.4 بازار تجزیه و تحلیل جریان: بر اساس منطقه

5 نمای کلی بازار و روندهای صنعت
5.1 مقدمه
5.2 پویا بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 فن آوری های نوظهور مانند داده های بزرگ ، IoT و هوش مصنوعی برای رشد بازار
5.2.1.2 تغییر استراتژیک به سمت پیش بینی های دقیق در زمان واقعی
5.2.1.3 اتصال داده ها از طریق محیط های ترکیبی و چند ابر
5.2.2 محدود می کند
5.2.2.1 عدم ادغام سیستم های میراث با راه حل های تجزیه و تحلیل جریان
5.2.3 فرصت ها
5.2.3.1 توصیه های زمان واقعی ، تشخیص الگوی و تشخیص ناهنجاری برای به دست آوردن کشش
5.2.3.2 تقویت منظره نظارتی برای حفاظت از داده ها
5.2.4 چالش ها
5.2.4.1 استفاده از داده های مقیاس بزرگ در یک محیط غیر متمرکز
5.2.4.2 نکات مربوط به حفظ حریم خصوصی داده ها با شرکت های داده فشرده
5.2.4.3 کند شدن شبکه به دلیل همه گیر COVID-19 برای تأثیر رشد در بازار تجزیه و تحلیل جریان
5.2.5 تجزیه و تحلیل رشد تجمعی
5.3 از موارد استفاده کنید
5.4 پیامدهای نظارتی
مقرره عمومی حمایت از داده ها
5.4.2 قانون قابلیت انتقال و پاسخگویی بیمه درمانی
5.4.3 استاندارد امنیت داده های صنعت کارت پرداخت
5.4.4 سازگاری SOC 2 Type II
5.4.5 ISO / IEC 2700
5.4.6 قانون Gramm-Leach-Bliley

6 بازار تجزیه و تحلیل جریان: COVID-19 Impact

7 بازار تجزیه و تحلیل جریان ، توسط مؤلفه
7.1 مقدمه
7.2 نرم افزار
خدمات 7.3

8 بازار تجزیه و تحلیل جریان ، توسط برنامه
8.1 مقدمه
8.2 کشف تقلب
8.3 فروش و بازاریابی
8.4 مدیریت پیش بینی دارایی
8.5 مدیریت ریسک
8.6 مدیریت و بهینه سازی شبکه
8.7 اطلاعات محل سکونت
8.8 مدیریت زنجیره تأمین
8.9 دیگران

9 بازار تجزیه و تحلیل جریان ، بر اساس اندازه سازمان
9.1 مقدمه
9.2 شرکتهای بزرگ
9.3 شرکتهای کوچک و متوسط

10 بازار تجزیه و تحلیل جریان ، توسط حالت استقرار
10.1 مقدمه
10.2 ابر
10.3 فرضیه های اولیه

11 بازار تجزیه و تحلیل جریان ، توسط صنعت عمودی
11.1 مقدمه
11.2 بانکداری ، خدمات مالی و بیمه
11.3 ارتباطات از راه دور و فناوری اطلاعات
11.4 خرده فروشی و تجارت
11.5 بهداشت و درمان و علوم زندگی
11.6 ساخت
11.7 دولت
11.8 انرژی و آب و برق
11.9 حمل و نقل و تدارکات
11.10 رسانه و سرگرمی
11.11 دیگران

12 بازار تجزیه و تحلیل جریان ، براساس منطقه
12.1 مقدمه
12.2 آمریکای شمالی
12.3 اروپا
12.4 آسیا و اقیانوسیه
12.5 خاورمیانه و آفریقا
12.6 آمریکای لاتین

13 منظره رقابتی
13.1 نقشه برداری رهبری رقابتی
13.1.1 رهبران بینایی
13.1.2 مبتکران
13.1.3 افتراق پویا
13.1.4 شرکتهای نوظهور
13.2 قدرت سبد محصولات
13.3 تعالی استراتژی تجارت

14 پروفایل شرکت
14.1 مقدمه
14.2 IBM
14.3 اوراکل
14.4 مایکروسافت
14.5 SAP
14.6 نرم افزار AG
14.7 موسسه SAS
14.8 نرم افزار Tibco
14.9 ایمپتوس
14.10 استرییم
14.11 WSO2
14.12 انفورماتیک
14.13 SQLStream
14.14 Espertech
14.15 اینتکو
14.16 آکسون کردن
14.17 کلودرا
14.18 Google
14.19 HPE
14.20 AWS
14.21 اینتل
14.22 VMWare
14.23 MapR
14.24 تأکید
14.25 Altair
14.26 ادوبی
14.27 Teradata
14.28 فناوری ویتریا
14.29 Conviva
14.30 IQLECT
14.31 Iguazio

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/6o1qwm مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.