رفتن به نوشته‌ها

کشتی های برقی: گزارش باتری Behemoths ، گزارش IDTechEx

– پلاگین متوسط ​​وزن جهانی (BEV + PHEV): 37kWh

– ماشین الکتریکی خالص در ایالات متحده: 67kWh

– اتوبوس برقی خالص در چین: 210kWh

– کامیون حمل و نقل طولانی (انتظار می رود): 600 – 1000kWh

الن – 4300 کیلووات ساعت کشتی الکتریکی خالص در دانمارک (در خدمت)

‘Ellen’ یک پروژه کشتی با برق خالص است که در بخش دانمارکی دریای بالتیک فعالیت می کند. با گذشت 5 سال از ساخت ، این کار با موفقیت 10 ماهه آزمایش های دریایی خود را در سال به پایان رساند ژوئن سال 2020.

این پروژه تا حدی توسط پروژه افق 2020 اتحادیه اروپا تأمین شده است ، که درمجموع هزینه آن را بر عهده داشت 21.3 میلیون یورو که اتحادیه اروپا تهیه کرده است 16 میلیون یورو. این باتری عظیم 4300 کیلووات ساعت است که توسط لکلانچ (20 رشته با هر پشته ، 80 پشته در کل) تأمین می شود و 21.4 مایل برد را فراهم می کند. همچنین دارای نرخ شارژ ضعیف 4MW است که امکان شارژ تقریبا 1C را فراهم می کند.

تخمین زده می شود که این کشتی میزان انتشار CO2 را 2000 تن ، NOx 41.5 تن و SO2 را 1.35 تن در سال کاهش می دهد.

Stena Jutlandica – 50،000 کیلووات ساعت کشتی هیبریدی در دانمارک

اپراتور کشتی استنا لاین یک سیستم باتری 1000 کیلووات ساعت در “Stena Jutlandica” نصب می کند ، که بین آن کار می کند گوتنبرگ ، سوئد و فردریکشاوون ، دانمارک. با این حال ، این تنها مرحله 1 پروژه (اجازه کارکردن برقی کامیون ها و مانور دادن هنگام پراکنده شدن در بندر) و بخش دیگری از آنچه خواهد آمد ، خواهد بود.

در فاز 2 ، یک باتری 20،000 کیلووات ساعت به پروانه ها متصل خواهد شد که امکان استفاده از برد الکتریکی خالص 10 مایل را دارند. در فاز 3 ، ظرفیت باتری بیشتر به 50000 کیلووات ساعت می رسد ، تقریباً 50 مایل برد الکتریکی خالص (فاصله بین گوتنبرگ و فردریکشاون).

بندر – 6720kWh بارهای داخلی در کشور هلند

در سال 2018 ، بندر لاینر اعلام کرد که 11 بار شارژ الکتریکی خالص در داخل کشور را برای بنادر بندر از کشور دور می کند آمستردام، آنتورپو روتردام. هر کدام قرار بود تا حداکثر چهار کانتینر باتری لیتیوم یون 1680 کیلووات ساعت را نشان دهند ، این امر حاکی از حداکثر سیستم 6720kWh است. طراحی باتری کانتینر شده خود را به یک مدل تجاری باتری تعویض می کند و به مسئله شارژ مگا وات در کنار ساحل کمک می کند. متأسفانه پروژه اصلی (و جاه طلب) پس از آن لغو شد 5 میلیون یورو هزینه ، اما برنامه های مقیاس پذیر برای نسخه باتری جریان در حال حاضر وجود دارد ، که اولین نمونه اولیه برای انتشار در اواخر سال جاری برنامه ریزی شده است.

پروژه e5 – 4000 کیلووات ساعت تانکر الکتریکی خالص در ژاپن

اولین تانکر الکتریکی خالص و مستقل از دریا ، پروژه e5 ، برای این کشور در حال ساخت است ژاپن توسط تانکر آساهی (e5 به معنای برق ، محیط ، تکامل ، اقتصاد و کارآیی است).

اطلاعات کمی در دست است اما IDTechEx از این شرکت آموخته است که این کشتی 60 متری تا سال 2022 با باتری 4000kWh قادر خواهد بود تا برد 80 مایل را آب کند.

تانکر گوانگژو – 2400 کیلووات ساعت نفتکش در داخل کشور چین

اولین کشتی کانتینر الکتریکی خالص در جهان در سال گذشته پرتاب شد چین که در نوامبر 2017از قضا برای انتقال زغال سنگ طبق اخبار چین خبر ، این پیشرانه به مخلوطی از ابررساناها و باتری های لیتیوم یونی برای ظرفیت کلی انرژی 2400kWh مجهز شده است. طبق گفته ها ، این پیشرانه دامنه 50 مایل را با یک بار شارژ امکان پذیر می کند.

این کشتی در حال حاضر به داخل رودخانه مروارید مروارید می رود استان گوانگدونگ، جایی که مناطق کنترل انتشار جدید وارد عمل شدند ژانویه 2019.

هر دو کشتی سازی که در آن کار خواهند کرد مجهز به سیستم های شارژ گسترده ای هستند که طبق گزارش ها می توان تنها دو ساعت باتری قایق را شارژ کرد (شارژ 1.2 مگاوات) که این مربوط به مدت زمان بارگیری و تخلیه کشتی است.

AIDAperla – کشتی مسافرتی ترکیبی 10،000 کیلووات ساعت ایتالیا

Corvus Energy یک سیستم باتری لیتیوم یون 10،000 کیلووات ساعتی AIDA Cruises را تأمین می کند ، تا در سال 2020 روی AIDAperla (یک کشتی کروز با قابلیت حمل بیش از 4000 نفر) جابجا شود. باتری این امکان را می دهد که انتشار صفر را در حالی که در بنادر در حال شستشو است و در هنگام کار هیبریدی هنگام خارج از دریا در هنگام کار هیبرید ، در مصرف سوخت صرفه جویی کند. این پروژه در حال حاضر رکورد بزرگترین بسته باتری را تاکنون سفارش داده است.

تحقیقات IDTechEx

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برق دریایی ، گزارش جدید IDTechEx با عنوان “قایق های تفریحی برقی و دریایی و کشتی های 2021-2040” داده های تاریخی از سال 2016 را ارائه می دهد و پیش بینی می کند تا سال 2040 در تعداد کشتی های برقی ، تقاضای باتری (MWh) و بازار پیش بینی شود. ارزش (میلیارد دلار) که توسط نیروی الکتریکی خالص و هیبریدی خالص و همچنین توسط هر بخش دریایی تقسیم می شود: قایق های تفریحی ، ماهیگیری ، کشتی های کروز ، کشتی ، پشتیبانی ساحلی ، tugboats و دریا در اعماق دریا.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش ، لطفاً به www.IDTechEx.com/Boats یا برای پرتفوی کامل تحقیقات مربوط به وسایل نقلیه الکتریکی موجود از IDTechEx ، مراجعه کنید به www.IDTechEx.com/research/EV.

IDTechEx تصمیمات استراتژیک کسب و کار شما را از طریق محصولات تحقیقاتی ، مشاوره و رویدادهای خود راهنمایی می کند و به شما در سودآوری از فن آوری های نوظهور کمک می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیق و مشاوره IDTechEx ، با ما تماس بگیرید [email protected] یا به www.IDTechEx.com مراجعه کنید.

تماس با رسانه:

ناتالی مورتون
مدیر بازاریابی دیجیتال
[email protected]
+44 (0) 1223 812300

SOURCE IDTechEx

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.