رفتن به نوشته‌ها

IstTek راه اندازی رسمی اروپا را اعلام کرد

لندن، 18 آگوست 2020 / PRNewswire / – شرکت تماس با مرکز تماس و تجربه مشتری ، IstTek مجموعه تجربه مشتری با ارزش افزوده را از طریق ابتکار همکاری مشارکتی کانال راهبردی اروپایی خود اعلام می کند.

با توجه به تغییر الگوی کاری ایجاد شده توسط همه گیری COVID-19 ، مدیر عامل شرکت IstTek زمان بندی نمی توانست بهتر باشد. جاش آیرس گفت: “سبد محصولات جامع ما به خوبی با این تغییر در الگوهای کار سازگار است و ما در ایده آل قرار داریم تا به شرکای کانال خود کمک کنیم تا تجارت سالانه خود را ارتقا دهند. COVID-19 خاطرنشان کرده است که شرکت ها باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا اطمینان حاصل کنند. مشتریان آنلاین و محصولات ما به افزایش تجربه کلی مشتری و همچنین به دست آوردن بینش عمیق تر مشتری کمک می کنند. “

مدیرعامل آیرس ، که 30 سال تجربه در کارکردهای مختلف را در تعدادی از شرکتهای پیشرو در زمینه فناوری رشد سریع به ارمغان می آورد ، در ادامه می گوید: “ما از سال آینده بسیار هیجان زده هستیم و با این وجود می توانیم مجموعه ای بی نظیر را به بازار اروپا ارائه دهیم. راه حل های مرکز تماس. “

IstTek شرکای اروپایی خود را قادر می سازد با به دست آوردن بینش های عمیق تر در مورد نیازهای مشتری ، سفر تجربه مشتری را تصحیح کنند و سپس به سازمانها کمک کنند تا بیشتر از مراکز تماس خود خارج شوند. برای دستیابی به این هدف ، IstTek یک مرکز ارتباط جامع و نمونه کارها با تجربه مشتری را به بازار اروپا عرضه می کند که شامل یک تجربه مشتری و بستر پیام رسانی ، یک راه حل دسک تاپ نماینده مرکز تماس ، راه حل های گفتار به متن ، علائم دیجیتال و تخته های دیواری ، تجزیه و تحلیل سفر مشتری و همچنین به عنوان محصول پرچمدار خود ، Botter Enterprise Chatbot.

به عنوان یک سازمان تنها کانال ، IstTek اهمیت فعال کردن شرکای خود را از طریق قابلیت های ارزش افزوده اضافی می شناسد. استراتژی اروپایی این شرکت این است که عملیات خود را از طریق شرکای اروپایی تأیید شده و ایجاد دو جریان درآمدی خاص برای آنها انجام دهد. مورد اول حاشیه استاندارد در فروش مجدد است و دوم متمرکز بر توانمندی شریک برای انجام خدمات مشاوره / اجرای آنها است.

همانطور که مدیرعامل آیرس می گوید ، “ما به کیفیت ، نوآوری و صداقت کانال افتخار می کنیم و به اقتدار ارزش محرکه در کل جامعه همکار خود تبدیل شده ایم.

درباره IstTek

شركت IstTek در سال 2020 با هم تراز كردن سبد محصولات تأمين شده از گروه شركت هاي IST و اتخاذ يك كانال تنها مدل به عنوان مسير بازار تأسيس شد. اکنون ITTek راه را برای ارائه محصولات و راه حل های مرکز تماس استثنایی از طریق شرکای تأیید شده ما هدایت می کند. در سراسر کار اروپا، IstTek متخصص در فن آوری های مرکز تماس است که شامل موارد زیر است:

  • تجربه مشتری و بستر پیام
  • مرکز تماس با نمایه دسک تاپ عامل
  • گفتار به متن راه حل
  • علائم دیجیتال و تابلوهای دیواری
  • سفر مشتری تجزیه و تحلیل
  • مدیریت بازخورد مشتری و در آخر و محصول پرچمدار Botter ، Enterprise Chatbot

IstTek بر توانمندی شریک زندگی تمرکز دارد و به کیفیت ، نوآوری و صداقت کانال افتخار می کند و از طریق کل جامعه همکار ما به قدرت رانندگی تبدیل شده است.

برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید:

تانیا بارنت ،
[email protected]

SOURCE IstTek

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.