رفتن به نوشته‌ها

پیامدهای COVID-19 در بازار تحول دیجیتال ، 2020 و فراتر از آن

DUBLIN، 17 آگوست 2020 / PRNewswire / – “بازار تحول دیجیتال توسط فناوری (رایانه ابری ، داده های بزرگ و آنالیز ، تحرک / رسانه های اجتماعی ، فضای مجازی ، هوش مصنوعی) ، نوع استقرار ، عمودی (BFSI ، خرده فروشی ، آموزش و پرورش) و منطقه – پیش بینی جهانی 2025 “گزارش اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود از بازار جهانی تحول دیجیتال رشد کند 469.8 میلیارد دلار در سال 2020 تا 1،009.8 میلیارد دلار تا سال 2025 ، با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 16.5٪ در طول دوره پیش بینی.

مطالعه بازار ، بازار تحول دیجیتال را در سراسر بخش ها در بر می گیرد. این هدف در برآورد اندازه بازار و پتانسیل رشد این بازار در بخشهای مختلف مانند مؤلفه ، مدل استقرار ، اندازه سازمان ، کاربرد ، عمودی صنعت و منطقه است.

پیش بینی می شود اندازه بازار جهانی تحول دیجیتال در CAGR 16.5٪ در دوره پیش بینی رشد کند

صنعت تحول دیجیتالی با افزایش نفوذ IoT و اتخاذ خدمات ابری هدایت می شود. با این حال ، افزایش روزافزون دستگاه های تلفن همراه و برنامه ها بیشتر به رشد بازار تحول دیجیتال کمک می کند.

بخش AI در یک دوره پیش بینی در CAGR بالاتر رشد کند

بازار تحول دیجیتال مبتنی بر فناوری به محاسبات ابری ، هوش مصنوعی ، داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل ، تحرک / رسانه های اجتماعی ، امنیت سایبری ، اینترنت اکسپلورر و سایر بخش ها تقسیم می شود. انتظار می رود که بخش AI در طی دوره پیش بینی با سرعت بالایی رشد کند. هوش مصنوعی سطح رضایت مشتری را در بازار تحول دیجیتال بسیار افزایش داده است. فن آوری هوش مصنوعی به تعداد بیشتری مشتری بازگشتی و افزایش فروش پیگیری ، به سازمان ها سود می رساند. افزایش بهره وری و بهبود رضایت مشتری از عوامل اصلی پیشبرد فناوری هوش مصنوعی است

عمودی در صنعت آموزش و پرورش برای رشد در بالاترین CAGR در طول دوره پیش بینی

بازار تحول دیجیتال به صورت عمودی به بخش های بانکی ، خدمات مالی و بیمه (BFSI) ، مراقبت های بهداشتی ، IT و ارتباطات از راه دور ، آموزش ، خرده فروشی ، رسانه ها و سرگرمی ها ، تولید ، دولت و سایرین (حمل و نقل و لجستیک و سفر و میهمان نوازی) تقسیم شده است. ) اتخاذ سریع اینترنت و گرایش دستگاه خودتان (BYOD) در صنعت آموزش باعث شده است که بازار تحول دیجیتال در سراسر جهان در این عمودی رشد کند.

APAC برای رشد در بالاترین CAGR در طول دوره پیش بینی

آسیا و اقیانوسیه پیش بینی می شود (APAC) در بالاترین CAGR با 20.7٪ درصد در دوره پیش بینی رشد کند. با توجه به تحولات دیجیتالی مداوم در صنایع مختلف از جمله خرده فروشی ، آموزش و حمل و نقل و لجستیک ، نیاز به فناوری های پیشرفته در این منطقه رو به افزایش است. علاوه بر این ، با افزایش زیرساخت های تلفن همراه در منطقه APAC ، نیروی کار تلفن همراه و روند BYOD نیز در حال افزایش است. پیش بینی می شود که این روند منجر به افزایش اتخاذ راه حل های تبدیل دیجیتال شود ، بنابراین رشد بازار تحول دیجیتالی APAC را تقویت می کند

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1. معرفی

1.1 آشنایی با COVID-19
1.2 ارزیابی سلامت COVID-19
1.3 ارزیابی اقتصادی COVID-19
1.4 خلاصه تغییرات
1.5 اهداف مطالعه
1.6 تعریف بازار
محدوده بازار
1.8 ارز
1.9 ذینفعان

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرائی

4 بینش حق بیمه
4.1 فرصت های جذاب در بازار تحول دیجیتال
4.2 بازار تحول دیجیتال: براساس منطقه
4.3 بازار تحول دیجیتال: سه فناوری برتر
4.4 بازار تحول دیجیتال در آمریکای شمالی، توسط فناوری و کشور

5 بررسی اجمالی بازار
5.1 پویا بازار
5.1.1 رانندگان
5.1.1.1 دیجیتالی کردن کارکردهای شغلی سازمانی برای تغییر ترجیحات مشتری و افزایش کارآیی عملیاتی
5.1.1.2 تکثیر سریع دستگاه ها و برنامه های تلفن همراه
5.1.1.3 افزایش نفوذ به اینترنت و پذیرش سرویس های ابری
5.1.1.4 نیاز به بهبود عملکرد عملیاتی برای به دست آوردن مزایای رقابتی در بازار
5.1.1.5 سهولت دسترسی ارائه شده توسط Blockchain و خدمات آنلاین در طول COVID-19
5.1.2 محدود می کند
5.1.2.1 نگرانی های امنیتی و حریم خصوصی درباره اطلاعات محرمانه
5.1.3 فرصت ها
5.1.3.1 تقاضا برای تبدیل دیجیتال شخصی
5.1.3.2 افزایش استفاده از فن آوری های مختل کننده ، مانند AI ، ML و داده های بزرگ
5.1.3.3 تمرکز بر همکاری بین بخش ها
5.1.4 چالش ها
5.1.4.1 عدم حضور پرسنل ماهر
5.1.4.2 موضوعات مربوط به نوسازی فناوری اطلاعات
5.1.5 تجزیه و تحلیل رشد تجمعی
5.2 بازارهای مجاور
5.3 روند صنعت
5.3.1 مقدمه
5.3.2 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش
5.3.3 تکامل تحول دیجیتال
5.3.4 مطالعات موردی / موارد استفاده
5.3.4.1 مطالعه مورد 1: ارائه دهنده خدمات ارتباطات آمریکایی (TSP) با HCL برای تصفیه سفر دیجیتال خود همکاری کرد
5.3.4.2 مطالعه موردی 2: ارائه دهنده لجستیک و حمل و نقل ، راه حل تحول دیجیتالی HCL را برای بهبود تجربه مشتری مستقر کرده است
5.3.4.3 مطالعه موردی 3: یكی از پیشروترین رسانه های جهان كه راه حل تحول دیجیتالی HCL را برای تعریف مجدد تجربه كاربری از طریق طراحی انسان محور به تصویب رسانده است.
5.3.4.4 مطالعه مورد 4: یک شرکت بهداشت و درمان پیشرو راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی مبتنی بر هوش مصنوعی را برای شناسایی رفتار به دنبال مواد مخدر پذیرفته است
5.3.4.5 مطالعه موردی 5: راه حل هوش مصنوعی و اتوماسیون شناختی به یک شرکت بیمه کمک می کند تا فرایند مطالبات بیمه را بهبود ببخشد
عملکردهای تجاری 5.4
5.4.1 تحول در مشتری
5.4.2 تحول نیروی کار
5.4.3 تحول عملیاتی
5.4.4 انتقال محصول

6 بازار تحول دیجیتال ، توسط فناوری
6.1 مقدمه
6.2 رایانه ابری
6.3 هوش مصنوعی
6.4 داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل
6.5 تحرک / رسانه اجتماعی
6.6 امنیت سایبری
6.7 اینترنت اشیاء
6.8 دیگران

7 بازار تحول دیجیتال ، براساس نوع استقرار
7.1 مقدمه
7.2 محلهای موجود
7.3 ابر

8 بازار تحول دیجیتال ، بر اساس اندازه سازمان
8.1 مقدمه
8.2 شرکتهای کوچک و متوسط
8.3 شرکتهای بزرگ

9 بازار تحول دیجیتال ، توسط عمودی
9.1 مقدمه
9.2 بانکداری ، خدمات مالی و بیمه
9.3 بهداشت و درمان
9.4 فناوری اطلاعات و ارتباطات
9.5 ساخت
9.6 آموزش
9.7 خرده فروشی
9.8 رسانه و سرگرمی
9.9 دولت
9.10 دیگران

10 بازار تحول دیجیتال ، براساس منطقه
10.1 مقدمه
10.2 آمریکای شمالی
10.3 اروپا
10.4 آسیا و اقیانوسیه
10.5 خاورمیانه و آفریقا
10.6 آمریکای لاتین

11 چشم انداز رقابتی
11.1 نقشه برداری رهبری رقابتی
11.1.1 رهبران بینایی
11.1.2 مبتکران
11.1.3 افتراق پویا
11.1.4 شرکت های نوظهور
11.2 قدرت نمونه کارها محصول
11.3 تعالی استراتژی کسب و کار
11.4 نقشه برداری رهبری رقابتی (راه اندازی)
11.4.1 شرکت های مترقی
11.4.2 بلوک های شروع
11.4.3 شرکتهای پاسخگو
11.4.4 شرکت های پویا
11.5 رتبه بندی بازار برای بازار تحول دیجیتال ، 2020

12 پروفایل شرکت
12.1 مایکروسافت
12.2 SAP
12.3 شناخت
12.4 سیستم Adobe
12.5 Dell EMC
12.6 IBM
12.7 گوگل
12.8 مارلاب
12.9 لهجه
12.10 Broadcom (CA Technologies)
12.11 Equinix
12.12 اوراکل
12.13 شرکت هیولت پاکارد
12.14 فن آوری HCL
12.15 نرم افزار Tibco
12.16 راه حل های Alcor
12.17 Smartstream
12.18 فن آوری های یاش
12.19 رابط
12.20 Kissflow
12.21 Emudhra
12.22 فرآیند ساز
12.23 خیابان پردازش
12.24 ذهن جالب
12.25 Scoro
12.26 برلیو
12.27 فن آوری های Aexonic

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/wmfut6 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.