رفتن به نوشته‌ها

Hisense به و پاری سن ژرمن همکاری جهانی را اعلام کردند

Hisense به مدت 51 سال گذشته وسایل خانه داری انقلابی و انقلابی را در بازارهای جهانی ایجاد کرده است. این همکاری جدید ، مأموریت Hisense به برجسته کردن تجربه تماشای هواداران فوتبال در سراسر جهان را نشان می دهد ، زیرا آنها در کنار این تیم برای نشان دادن دامنه محصولات خود فعالیت می کنند.

Hisense به تلویزیون با تکنولوژی انقلابی و لوازم برقی خود کاملاً موقعیتی داشته است تا بتواند بهترین تجربه تماشای خانه را برای طرفداران پاری سن ژرمن فراهم کند. علاوه بر دیدن نام تجاری و دامنه محصول Hisense به مخاطبان گسترده در ورزشگاه Parc des Princes و در سراسر جهان ، از طریق کانال های پخش ، دیجیتالی و اجتماعی ، این مشارکت باعث می شود Hisense به طیف گسترده ای از محصولات نوآورانه برای تیم ، پشتیبانی از نیازهای امکانات مختلف ، از جمله مرکز آموزشی جدید آنها.

الکس زو، مدیرعامل Hisense بین المللی ، توضیح داد: “ما از همکاری با پاری سن ژرمن ، یکی از موفق ترین و سریعترین تیم های در حال رشد در جهان شریک هستیم. آنها همیشه در هر کاری که انجام می دهند به دنبال پیشرفت در فن آوری و نوآوری هستند. آنها این کار را می کنند ، کاملاً منطبق با مأموریت Hisense به “پیگیری نوآوری های علمی و فناوری و خوشبختی میلیون ها خانواده است.” مشاهده خانه برای پاری سن ژرمن و طرفداران آنها در سراسر جهان. “

مارک آرمسترانگرئیس انجمن های پاری سن ژرمن گفت: “ما خوشحالیم که از Hisense به خانواده پاری سن ژرمن استقبال کرده و با یک شرکت پیشرو در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی خانگی همکاری می کنیم. این یک فرصت عالی برای شما فراهم می کند. با ایجاد تجربیات و فرصتهای قدرتمند با طرفداران خود در سرتاسر جهان ارتباط برقرار کنیم ، و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا هسنس را در رسیدن به این جاه طلبان جهانی کمک کند.

Sébastien WASELS ، مدیر عامل آسیا و اقیانوسیه در پاری سن ژرمن ، افزود: “ما مفتخریم که با چنین مارک جهانی برجسته ای در آسیا و اقیانوسیه همکاری کنیم. این یک همکاری مهم برای تیم است و تعهد روزافزون ما به منطقه را نشان می دهد. ما نمی توانیم صبر کنیم تا تجربه پاری سن ژرمن را به خانه های بیشتر مردم در سراسر جهان منتقل کنیم .با همراهی هسنس ، ما به طرفداران خود نزدیکتر می شویم چین، جایی که دفتر مرکزی Hisense است. “

اعلامیه امروز به دنبال تعهد مداوم هیسنس به ورزش از طریق حمایت مالی از ویژگی های مهم ورزشی در سراسر جهان ، از جمله همکاری با جام جهانی فیفا 2018 ، یوفا یورو 2016، فرمول یک ردبول مسابقه و استرالیا اوپن. این حمایت مالی حضور هیسنس را در سطح جهان جشن می گیرد و محصولاتی به بیش از 160 کشور و منطقه صادر می شود.

پاری سن ژرمن و هسنس در سالهای اخیر در صدر نوآوری قرار داشته اند و این دو مارک با هم همکاری می کنند تا سرگرمی های باکیفیتی را در خانه های مردم فراهم کنند.

درباره Hisense

در سال 1969 ایجاد شد ، Hisense به دفتر مرکزی در Qingdao ، چین است. در 51 سال گذشته ، Hisense به همواره به ارزشهای اصلی “صداقت ، نوآوری ، مشتری محور و پایداری” پایبند بوده است. این مشاغل مناطقی از جمله چندرسانه ای ، لوازم خانگی ، فناوری اطلاعات هوشمند و صنایع خدماتی مدرن را در بر می گیرد. این شرکت یک برند برتر تلویزیون جهانی و یک رهبر بازار در است چین، آفریقای جنوبی و استرالیا. Hisense به علاوه ، داشتن 14 مرکز تولید بین المللی در 54 شرکت و دفاتر در خارج از کشور ایجاد کرده است چین، اروپا ، آمریکای مرکزی و آفریقای جنوبی. همچنین Hisense به 17 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان و تنها هدف استقرار محصولات درجه یک و با کیفیت بالا که باعث بهبود زندگی مصرف کنندگان می شود.

درباره پاری سن ژرمن

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در سال 1970 ایجاد شد. از زمان بدست آوردن این باشگاه توسط QSI در سال 2011 ، آن را به یکی از باشگاه های برتر فوتبال و یکی از مارک های برتر جهانی ورزشی تبدیل کرده است. پاری سن ژرمن با پاریس ، شهری که در هسته اصلی سازمان قرار دارد با فلسفه یک شهر واحد ، یک باشگاه واحد متحد شده است. از آن زمان ، این باشگاه تنها در 7 سال 18 جام کسب کرده است و 43 سال در تاریخ خود ، و آن را تبدیل به موفق ترین باشگاه فوتبال فرانسه می کند. پاری سن ژرمن بازیکنان بسیار خوبی از جمله رونالدینیو ، بکام ، ابراهیموویچ و در حال حاضر نیمار و مباپه را جذب کرده است که هر دو در بین بهترین چهار بازیکن جهان قرار گرفته اند. محبوبیت بین المللی این باشگاه هرگز متوقف نمی شود. اینک یکی از باشگاههای پیگیر جهان است که در طی هفت سال از جامعه تا بیش از 90 میلیون دنبال کننده رسانه های اجتماعی از سطح زمین رشد می کند. دفاتر بین المللی در دوحه ، نیویورک و سنگاپور افتتاح شده است. این باشگاه ورزشی پیشگام که اکنون فوتبال مردان ، فوتبال بانوان ، هندبال و جودو را در بر می گیرد ، در سال 2016 نیز اضافه شد. داشتن نگرش متقابل با جامعه برای این باشگاه بسیار حیاتی است که باعث افزایش چشمگیر ظرفیت آن شده است پایه و اساس برای توسعه برنامه های بزرگ و کارآمد. در میان پروژه های متعدد ، پروژه مدرسه قرمز و آبی به پاری سن ژرمن اجازه می دهد تا به جوانان محروم خدمت کند.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1225898/PSG.jpg

لینک های مربوطه

www.hisense.com

منابع Hisense

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.