رفتن به نوشته‌ها

Sohu.com گزارش سه ماهه دوم سال 2020 نتایج مالی بدون نظارت

پیاده کردن، 10 آگوست 2020 / PRNewswire / – Sohu.com Limited (NASDAQ: SOHU) ، چین پیشرو رسانه های آنلاین ، ویدیو ، جستجو و بازی گروه تجاری ، امروز گزارش نتایج مالی بدون نظارت برای سه ماهه دوم به پایان رسید 30 ژوئن سال 2020.

سؤال دومبرجسته های uarter[1]

خصوصی سازی Changyou به پایان رسید 17 آوریل 2020. پس از اثربخشی معامله ، درآمد / ضرر خالص چنگیو کاملاً به Sohu.com Limited نسبت داده شد. برای سه ماهه دوم سال 2020 ، Changyou تعهدی اضافی را که از مالیات بر درآمد خودداری کرده است ، تشخیص داده است 88 میلیون دلار آمریکاچون Changyou سیاست خود را برای شرکتهای تابعه PRC با توجه به توزیع سودهای نقدی پس از اتمام خصوصی سازی تغییر داد.

  • کل درآمد بود 421 میلیون دلار آمریکا[2]، 9٪ نسبت به سال قبل و 3٪ سه ماهه قبل.
  • درآمد تبلیغاتی برند بود 38 میلیون دلار آمریکادر مقایسه با سال گذشته 14٪ و نسبت به فصل چهارم 48٪ افزایش داشته است.
  • درآمد تبلیغاتی مرتبط را جستجو و جستجو کنید[3] بود 241 میلیون دلار آمریکابا 13 درصد نسبت به سال قبل و یک درصد در سه ماهه مشابه 1 درصد افزایش داشته است.
  • درآمد بازی های آنلاین بود 106 میلیون دلار آمریکادر مقایسه با سال گذشته 4٪ و نسبت به چهارم 21٪ کاهش داشته است.
  • ضرر خالص GAAP مربوط به Sohu.com Limited بود 80 میلیون دلار آمریکا. به استثنای تأثیر اقلام تعهدی اضافی در پرداخت مالیات بر درآمد که در بالا توضیح داده شد ، درآمد خالص GAAP قابل انتساب به Sohu.com Limited بود 8 میلیون دلار آمریکادر مقایسه با ضرر خالص 35 میلیون دلار آمریکا در سه ماهه دوم سال 2019 و ضرر خالص از 20 میلیون دلار آمریکا در سه ماهه اول سال 2020
  • به استثنای تأثیر اقلام تعهدی اضافی در پرداخت مالیات بر درآمد که در بالا توضیح داده شد ، درآمد خالص غیر GAAP مربوط به Sohu.com Limited بود 11 میلیون دلار آمریکا. علاوه بر این از بین رفتن ضرر ناشی از Sogou ، درآمد خالص غیر GAAP مربوط به Sohu.com Limited بود 12 میلیون دلار آمریکادر مقایسه با ضرر خالص 41 میلیون دلار آمریکا در سه ماهه دوم سال 2019 و ضرر خالص 8 میلیون دلار آمریکا در سه ماهه اول سال 2020

دکتر. چارلز ژانگ، رئیس و مدیر عامل شرکت Sohu.com Limited ، اظهار داشت: “در سه ماهه دوم سال 2020 ، تجارت تجاری مارک ما به خوبی انجام شد ، درآمد تبلیغاتی از برند رشد مطلوبی داشته است ، که چهارم سال گذشته 48٪ رشد داشته است. و خط پایین فراتر از راهنمایی های قبلی ما بود. در طول سه ماهه ، ما مزیت و تأثیر نام تجاری رسانه پورتال خود را با فناوری پیشرفته پخش Sohu Video ادغام کردیم. با انعکاس نگرش و ارزشهای Sohu. برای Changyou ، خصوصی سازی به پایان رسید 17 آوریل 2020، و پس از آن درآمد / ضرر خالص Changyou کاملاً به Sohu.com Limited نسبت داده شد. در سه ماهه دوم سال 2020 ، درآمد بازی های آنلاین هدایت قبلی ما را برآورده و ربع چهارم کاهش یافته است ، عمدتا به دلیل از سرگیری کار به دنبال کاهش محدودیت های COVID-19. برای Sogou ، این نتایج در خط سه ماهه دوم با جستجوی حفظ سهم ثابت از ترافیک و صفحه کلید موبایل تحویل داده و بیشتر پایه DAU خود را ارائه می دهد. “

[1] از آنجایی که تجارت تبلیغات سینمایی چنگیو در سه ماهه سوم سال 2019 فعالیت خود را متوقف کرده است ، نتایج عملیات آن از نتایج این شرکت از ادامه فعالیت در بیانیه های تلفیقی متراکم عملیات خارج شده و در موارد خط جداگانه به عنوان عملیات قطع شده ارائه می شود. تنظیمات گذشته نگر در اظهارات تاریخی به منظور فراهم آوردن مبنای ثابت مقایسه انجام شده است. مگر در مواردی که بیانگر آن باشد ، نتایج ارائه شده در این نسخه فقط به ادامه عملیات مربوط می شود و نتایج کسب و کار تبلیغاتی سینما را مستثنا می کند.

[2] بر اساس ارز ثابت (غیر GAAP) ، اگر نرخ ارز در سه ماهه دوم سال 2020 به همان اندازه بود که در سه ماهه دوم سال 2019 بود ، یا RMB6.81 = 1.00 دلار آمریکا ، کل درآمدهای دلار آمریکا در دوم چهارم سال 2020 می توانست 438 میلیون دلار یا 17 میلیون دلار بیشتر از کل درآمد GAAP و 5 درصد نسبت به سال گذشته داشته باشد.

[3] درآمدهای تبلیغاتی مربوط به جستجو و جستجو معاملات معاملات درون گروهی را حذف می کنند.

نتایج مالی سه ماهه دوم

درآمد

کل درآمد سه ماهه دوم سال 2020 بود 421 میلیون دلار آمریکا، 9٪ نسبت به سال قبل و 3٪ سه ماهه قبل.

برای کل درآمدهای تبلیغات آنلاین که شامل درآمد حاصل از تبلیغات تجاری و مشاغل تبلیغاتی و مرتبط با جستجو است ، برای سه ماهه دوم سال 2020 بود 279 میلیون دلار آمریکابا 13 درصد نسبت به سال گذشته و 6 درصد نسبت به فصل چهارم 6 درصد افزایش داشته است.

درآمدهای تبلیغاتی برند در سه ماهه دوم سال 2020 جمع شد 38 میلیون دلار آمریکادر مقایسه با سال گذشته 14٪ و نسبت به فصل چهارم 48٪ افزایش داشته است. کاهش سالانه عمدتاً به دلیل تأثیر منفی مداوم بر صنعت تبلیغات برند از شیوع COVID-19 در سه ماهه اول سال 2020 بود. این افزایش چهار ماهه بیشتر مربوط به افزایش درآمد در مشاغل تبلیغاتی و تبلیغاتی در زمینه پورتال و ویدئویی ما به عنوان نتیجه تلاشهای مداوم ما برای افزایش درآمدهای ما و کاهش تأثیر COVID-19.

درآمدهای تبلیغاتی مربوط به جستجو و جستجو مربوط به سه ماهه دوم سال 2020 بود 241 میلیون دلار آمریکابا 13 درصد نسبت به سال قبل و یک درصد در سه ماهه مشابه 1 درصد افزایش داشته است.

درآمد بازی های آنلاین برای سه ماهه دوم سال 2020 بود 106 میلیون دلار آمریکادر مقایسه با سال گذشته 4٪ و نسبت به چهارم 21٪ کاهش داشته است. کاهش ربع چهارم عمدتا به دلیل کاهش درگیر شدن بازیکن به عنوان نتیجه از سرگیری کار در طول سه ماهه بعد از کاهش محدودیت های COVID-19 در چین.

حاشیه ناخالص

هم GAAP و هم غیر GAAP[4] سود ناخالص برای سه ماهه دوم سال 2020 41٪ بود ، در حالی که در سه ماهه دوم سال 2019 46٪ و در سه ماهه اول سال 2020 37٪.

هم حاشیه ناخالص GAAP و هم غیر GAAP برای تجارت آنلاین تبلیغات برای سه ماهه دوم سال 2020 23٪ بود ، در حالی که در سه ماهه دوم سال 2019 با 33٪ و در سه ماهه اول سال 2020 10٪.

هم حاشیه ناخالص GAAP و هم غیر GAAP برای تجارت تبلیغاتی برند در سه ماهه دوم سال 2020 40 درصد بود ، در مقایسه با 28 درصد در سه ماهه دوم سال 2019 و صفر در سه ماهه اول سال 2020. سال حاشیه بهبود در سال بیشتر به دلیل کاهش هزینه محتوای ویدیو بود. بهبود حاشیه سه ماهه چهارم بیشتر ناشی از افزایش درآمد در مشاغل تبلیغاتی و تبلیغاتی در زمینه پورتال و ویدئو بود.

هم حاشیه ناخالص GAAP و هم غیر GAAP برای کسب و کار تبلیغاتی و تبلیغاتی مربوط به جستجو در سه ماهه دوم سال 2020 21 درصد بود ، در حالی که در سه ماهه دوم سال 2019 با 34 درصد و در سه ماهه اول سال 2020 11 درصد بود. کاهش بیش از یک سال در درجه اول ناشی از افزایش هزینه خرید ترافیک به عنوان درصدی از درآمدهای تبلیغاتی مربوط به جستجو و جستجو است. افزایش سه ماهه چهارم به دلیل کاهش در هزینه خرید ترافیک به عنوان درصدی از درآمدهای تبلیغاتی مربوط به جستجو و جستجو به دلیل عادی شدن ترافیک کاربر به دنبال کاهش محدودیت های COVID-19 در چین.

حاشیه ناخالص GAAP برای بازی های آنلاین در سه ماهه دوم سال 2020 77٪ بود ، در مقایسه با 82٪ در سه ماهه دوم سال 2019 و 79٪ در سه ماهه اول سال 2020. حاشیه ناخالص غیر GAAP برای بازی های آنلاین در سه ماهه دوم سال 2020 78٪ ، در مقایسه با 82٪ در سه ماهه دوم سال 2019 و 79٪ در سه ماهه اول سال 2020 بود. کاهش بیش از یک سال در حاشیه ناخالص عمدتا به دلیل افزایش در پرداخت های تقسیم درآمد مربوط به TLBB افتخار ، که در سه ماهه سوم سال 2019 راه اندازی شد.

[4] نتایج غیر GAAP هزینه جبران خسارت مبتنی بر سهم را حذف نمی کند. مزایای مالیاتی غیر نقدی از کسر مالیات بیش از حد مربوط به جوایز مبتنی بر سهم. تغییر در ارزش منصفانه که در صورتهای تلفیقی عملیات شرکت با توجه به سرمایه گذاریهای سهام با ارزشهای منصفانه قابل تعیین قابل تشخیص است. یک بار هزینه نقص یک بار برای سرمایه گذاری غیر مرتبط با مشاغل اصلی شرکت شناخته شده است. درآمد / هزینه ناشی از تعدیل در نظر گرفتن مشروط که قبلاً برای خریدها ثبت شده بود. سود سهام و سود سهام سود سهامداران غیر كنترلی سوگو هزینه مالیات بر درآمد یک بار در سه ماهه چهارم سال 2017 به عنوان نتیجه مالیات انتقال یک بار (“هزینه عوارض”) وضع شده توسط قانون کاهش مالیات و مشاغل ایالات متحده که در 22 دسامبر 2017 به امضاء رسیده است. “TCJA”)؛ ارزیابی مجدد بعدی برای سه ماهه چهارم سال 2018 و تعدیل هزینه مالیاتی که قبلاً برای شارژ عوارض تشخیص داده شده بود. تشخیص نتیجه سود مالیاتی قبلاً ناشناخته و ثبت موقعیت مالیاتی نامشخص در رابطه با مانده حساب عوارض. و بهره در رابطه با مزایای مالیاتی که قبلاً نشناخته شده است. توضیح اقدامات مالی غیر GAAP شرکت و آشتی های مربوط به آن با اقدامات مالی GAAP در همراهی “افشای غیر GAAP” و “آشتی دادن نتایج غیر GAAP از اقدامات اقدامات عملیاتی به نزدیکترین اقدامات قابل مقایسه با GAAP” درج شده است.

هزینه های اجرایی

برای سه ماهه دوم سال 2020 ، هزینه های عملیاتی GAAP جمع شد 194 میلیون دلار آمریکابا 13 درصد نسبت به سال قبل و 4 درصد نسبت به فصل چهارم افزایش داشته است. هزینه های عملیاتی غیر GAAP بود 187 میلیون دلار آمریکادر مقایسه با سال گذشته ، 14 درصد کاهش و در سه ماهه سوم 3 درصد افزایش داشته است. کاهش سالیانه در هزینه های عملیاتی عمدتا به دلیل کاهش هزینه های بازاریابی بوده است.

ایاز بین رفتن ضرر

ضرر عملیاتی GAAP برای سه ماهه دوم سال 2020 بود 23 میلیون دلار آمریکادر مقایسه با ضرر عملیاتی 11 میلیون دلار در سه ماهه دوم سال 2019 و ضرر عملیاتی آن 24 میلیون دلار آمریکا در سه ماهه اول سال 2020

ضرر عملیاتی غیر GAAP برای سه ماهه دوم سال 2020 16 میلیون دلار بود ، در مقایسه با ضرر عملیاتی 7 میلیون دلار در سه ماهه دوم سال 2019 و ضرر عملیاتی 20 دلار آمریکا میلیون ها در سه ماهه اول سال 2020.

هزینه مالیات بر درآمد

هزینه مالیات بر درآمد GAAP بود 85 میلیون دلار آمریکا برای سه ماهه دوم سال 2020 ، در مقایسه با هزینه مالیات بر درآمد از 4 میلیون دلار آمریکا در سه ماهه دوم سال 2019 و هزینه مالیات بر درآمد از 14 میلیون دلار آمریکا در سه ماهه اول سال 2020. هزینه مالیات بر درآمد غیر GAAP بود 82 میلیون دلار آمریکا برای سه ماهه دوم سال 2020 ، در مقایسه با هزینه مالیات بر درآمد از 2 میلیون دلار آمریکا در سه ماهه دوم سال 2019 و هزینه مالیات بر درآمد از 11 میلیون دلار آمریکا در سه ماهه اول سال 2020. برای سه ماهه دوم سال 2020 ، Changyou تعهدی اضافی از بازداشت مالیات بر درآمد را به رسمیت شناخت 88 میلیون دلار آمریکاچون Changyou سیاست خود را برای شرکتهای تابعه PRC در رابطه با توزیع سود سهام نقدی پس از اتمام خصوصی سازی Changyou تغییر داد.

درآمد خالص (ضرر)

ضرر خالص GAAP مربوط به Sohu.com Limited برای سه ماهه دوم سال 2020 $ 80 میلیون دلار یا ضرر خالص بود 2 دلار آمریکا0.04 در هر ADS کاملاً رقیق. ضرر خالص غیر GAAP مربوط به Sohu.com Limited برای سه ماهه دوم سال 2020 77 میلیون دلار بود ، یا ضرر خالص 1 دلار آمریکا.96 در هر ADS کاملاً رقیق.

به استثنای تأثیر اقلام تعهدی اضافی در پرداخت مالیات بر درآمد فوق که در بالا توضیح داده شد ، درآمد خالص GAAP مربوط به Sohu.com Limited برای سه ماهه دوم سال 2020 8 میلیون دلار یا درآمد خالص بود 0 دلار آمریکا20 در هر ADS کاملاً رقیق. درآمد خالص غیر GAAP قابل انتساب به Sohu.com Limited برای سه ماهه دوم سال 2020 11 میلیون دلار آمریکا یا درآمد خالص 0 دلار آمریکا27 در هر ADS کاملاً رقیق.

نقدینگی

همانطور که از 30 ژوئن سال 2020، معادل پول و معادل پول و سرمایه گذاری های کوتاه مدت که توسط گروه Sohu برگزار شد ، منهای وام های کوتاه مدت بانکی بود 1.35 میلیارد دلار آمریکا، در مقایسه با 1.51 میلیارد دلار آمریکا همانطور که از 31 دسامبر 2019.

اطلاعات تکمیلی برای نتایج Changyou

نتایج عملیاتی سه ماهه دوم سال 2020

  • برای بازی های رایانه ای ، کل حساب های فعال ماهانه متوسط[5] 1.9 میلیون ، کاهش 5٪ نسبت به سال گذشته و 10٪ سه ماهه چهارم بود. کل حساب های پرداخت فعال سه ماهه[6] 0.9 میلیون ، مسطح نسبت به سال گذشته و کاهش 10٪ در سه ماهه چهارم بود. کاهش سه ماهه چهارم عمدتا به دلیل کاهش درگیر شدن بازیکن در نتیجه از سرگیری کار در طول سه ماهه بعد از کاهش محدودیت های COVID-19 در چین.
  • برای بازی های موبایل ، میانگین حسابهای فعال ماهانه 3.1 میلیون ، افزایش 15 درصدی نسبت به سال گذشته و کاهش 9٪ در سه ماهه گذشته. این افزایش در سال به طور عمده ناشی از سهم TLBB Honor بود که در سه ماهه سوم سال 2019 راه اندازی شد. کل حساب های پرداخت فعال سه ماهه 0.6 میلیون ، سال مسطح نسبت به سال و کاهش 40٪ در سه ماهه -به-چهارم کاهش سه ماهه چهارم عمدتا به دلیل کاهش درگیر شدن بازیکن در نتیجه از سرگیری کار در طول سه ماهه بعد از کاهش محدودیت های COVID-19 در چین.

[5] حسابهای فعال ماهانه به تعداد حسابهای ثبت شده ای که حداقل یک بار در طول ماه وارد این بازی ها می شوند ، اشاره دارد.

[6] حساب های پرداخت فعال سه ماهه به تعداد حساب هایی که از آنها امتیاز بازی حداقل یک بار در طول سه ماه استفاده می شود ، اشاره دارد.

سه ماهه دوم سال 2020 نتایج مالی بدون نظارت

کل درآمد برای سه ماهه دوم سال 2020 بود 109 میلیون دلار آمریکا، افزایش 3٪ نسبت به سال قبل و کاهش 20٪ در سه ماهه چهارم. درآمد بازی های آنلاین بود 106 میلیون دلار آمریکا، افزایش 4٪ نسبت به سال قبل و کاهش 21٪ در سه ماهه چهارم. درآمد تبلیغات آنلاین بود 3 میلیون دلار آمریکا، کاهش 16٪ نسبت به سال گذشته و افزایش 23٪ در سه ماهه چهارم.

سود ناخالص GAAP و غیر GAAP برای سه ماهه دوم سال 2020 هر دو بودند 85 میلیون دلار آمریکا، کاهش 2٪ نسبت به سال گذشته و 21٪ در سه ماهه چهارم.

هزینه های عملیاتی GAAP برای سه ماهه دوم بود 51 میلیون دلار آمریکا، افزایش 10٪ نسبت به سال گذشته و کاهش 6٪ در سه ماهه چهارم. افزایش سالیانه در هزینه های عملیاتی عمدتاً ناشی از افزایش هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهم بود زیرا جوایز جدید مبتنی بر سهم در سه ماهه چهارم سال 2019 به اجرا درآمد. کاهش سه ماهه چهارم عمدتا به دلیل کاهش بود در بازاریابی و هزینه های تبلیغاتی برای افتخار TLBB.

هزینه های عملیاتی غیر GAAP برای سه ماهه دوم بود 48 میلیون دلار آمریکا، کاهش 1٪ نسبت به سال گذشته و 6٪ در سه ماهه چهارم.

سود عملیاتی GAAP برای سه ماهه دوم سال 2020 بود 33 میلیون دلار آمریکا، در مقایسه با سود عملیاتی از 40 میلیون دلار آمریکا در سه ماهه دوم سال 2019 و 52 میلیون دلار آمریکا در سه ماهه اول سال 2020

سود عملیاتی غیر GAAP برای سه ماهه دوم سال 2020 بود 37 میلیون دلار آمریکا، در مقایسه با سود عملیاتی غیر GAAP از 38 میلیون دلار آمریکا در سه ماهه دوم سال 2019 و 56 میلیون دلار آمریکا در سه ماهه اول سال 2020

پیشرفت های اخیر

بر 27 ژوئیه سال 2020، شرکت فرعی Sogu Sogou اعلام کرد که هیئت مدیره آن (“هیئت سوگو”) نامه ای حاوی یک پیشنهاد غیر الزام اولیه (“پیشنهاد”) دریافت کرده است از Tencent هولدینگز محدود (از جمله شرکت های وابسته به آن ، “Tencent“) برای Tencent برای به دست آوردن همه سهام عادی برجسته ، از جمله سهام عادی است که توسط ADS ، Sogou که قبلاً متعلق به آنها نیست Tencent برای 9.00 دلار آمریکا به صورت نقدی به ازای هر سهم عادی یا ADS (به عنوان همان ممکن است هر از گاهی اصلاح شود ، “معاملات پیشنهادی”). معامله پیشنهادی در صورت تکمیل ، منجر به این خواهد شد که سوگو به یک شرکت خصوصی ، غیرمستقیم کاملاً غیرمستقیم از شرکت تبدیل شود. Tencent، و ADS های Sogou از بورس اوراق بهادار نیویورک حذف می شوند.

بر 31 ژوئیه سال 2020هیئت سوگو یک کمیته ویژه هیئت مدیره سوگو ، متشکل از مدیران مستقل تشکیل داد تا این پیشنهاد را در نظر بگیرد.

هیئت مدیره Sohu فرصتی برای بررسی و ارزیابی دقیق این پیشنهاد و یا تصمیم گیری در مورد چگونگی پاسخ به پیشنهاد یا تصمیم گیری در مورد اینکه آیا پیشنهاد پیشنهادی Sogou به نفع Sohu خواهد بود ، تعیین نکرده است به عنوان سهامدار کنترلی Sogou و سهامداران Sohu برای Sohu برای تأیید یا رد پیشنهاد یا معامله پیشنهادی.

چشم انداز تجارت

برای سه ماهه سوم سال 2020 ، Sohu تخمین می زند:

  • درآمد تبلیغاتی برند بین 37 میلیون دلار و 42 میلیون دلار آمریکا؛ این به معنی کاهش سالانه 9٪ به 20٪ و کاهش پی در پی 3٪ به افزایش پی در پی 11٪ است.
  • درآمد بازی های آنلاین بین 85 میلیون دلار آمریکا و 95 میلیون دلار آمریکا؛ این به معنی کاهش سالانه 12٪ به 21٪ و کاهش پی در پی 10٪ به 20٪ است.
  • به استثنای سود / زیان ناشی از Sogou ، ضرر خالص غیر GAAP مربوط به Sohu.com Limited بین 10 میلیون دلار آمریکا و 20 میلیون دلار آمریکا؛ و ضرر خالص GAAP مربوط به Sohu.com Limited بین باشد 15 میلیون دلار آمریکا و 25 میلیون دلار آمریکا.

برای راهنمایی سه ماهه سوم سال 2020 ، شرکت نرخ ارز فرضی را تصویب کرده است RMB7.00=1.00 دلار آمریکا، در مقایسه با نرخ واقعی ارز تقریباً RMB6.99=1.00 دلار آمریکا برای سه ماهه سوم سال 2019 ، و RMB7.08=1 دلار آمریکا.00 برای سه ماهه دوم سال 2020.

این پیش بینی منعکس کننده دیدگاه فعلی و اولیه مدیریت Sohu است که در معرض عدم قطعیت قابل توجهی است ، به ویژه با توجه به تأثیر احتمالی مداوم ویروس COVID-19 ، که پیش بینی آن دشوار است.

افشای غیر GAAP

برای تکمیل صورتهای مالی تلفیقی نظارت نشده مطابق با اصول حسابداری که بطور کلی پذیرفته شده است ایالات متحده آمریکا (“GAAP”) ، مدیریت Sohu از اقدامات غیر GAAP سود ناخالص ، سود عملیاتی ، درآمد خالص ، درآمد خالص قابل انتساب به Sohu.com محدود و درآمد خالص رقیق شده قابل انتساب به Sohu.com محدود در هر ADS استفاده می کند ، که براساس نتایج تنظیم می شوند در GAAP برای حذف تأثیر جوایز مبتنی بر سهم ، که عمدتاً شامل هزینه های جبران خسارت مبتنی بر سهم و مزایای مالیات غیر نقدی از کسر مالیات اضافی مربوط به جوایز مبتنی بر سهم است. تغییر در ارزش منصفانه در صورتهای تلفیقی عملیات شرکت با توجه به سرمایه گذاریهای سهام با ارزشهای منصفانه قابل تعیین ، به رسمیت شناخته شده است. یک بار هزینه نقص یک بار برای سرمایه گذاری غیر مرتبط با مشاغل اصلی شرکت شناخته شده است. درآمد / هزینه ناشی از تعدیل در نظر گرفتن مشروط که قبلاً برای خریدها ثبت شده بود. سود و سود تقسيم به سهامداران ترجيح داده نشده کنترل شده؛ هزینه مالیات بر درآمد یک بار در سه ماهه چهارم سال 2017 به عنوان نتیجه کارمزد تعیین شده توسط TCJA و ارزیابی مجدد بعدی آن برای سه ماهه چهارم سال 2018 و تعدیل هزینه مالیاتی که قبلاً برای هزینه عوارض تشخیص داده شده بود ، شناخته شده است. تشخیص نتیجه سود مالیاتی قبلاً ناشناخته و ثبت موقعیت مالیاتی نامشخص در رابطه با مانده حساب عوارض. و هزینه بهره در ارتباط با هزینه عوارض شناخته شده است. این اقدامات باید علاوه بر نتایج تهیه شده مطابق با GAAP در نظر گرفته شود ، اما نباید آن را جایگزین یا برتر از نتایج GAAP دانست.

مدیریت Sohu معتقد است که صرفه جویی در هزینه جبران خسارت مبتنی بر سهم ، تغییر در ارزش منصفانه شناخته شده در صورتهای تلفیقی عملیات شرکت با توجه به سرمایه گذاریهای سهام با ارزشهای منصفانه قابل تعیین است. هزینه یک بار کاهش ارزش برای یک سرمایه گذاری غیر مرتبط با مشاغل اصلی شرکت شناخته شده است. مزایای مالیاتی غیر نقدی از کسر مالیات بیش از حد مربوط به جوایز مبتنی بر سهم. درآمد / هزینه ناشی از تعدیل در نظر گرفتن مشروط که قبلاً برای خریدها ثبت شده بود. سود و سود تقسيم به سهامداران ترجيح داده نشده کنترل شده؛ و هزینه مالیات بر درآمد ، سود مالیات بر درآمد ، وضعیت مالیاتی نامشخص و بهره شناخته شده در رابطه با هزینه عوارض از اقدامات مالی غیر GAAP برای خود و سرمایه گذاران مفید است. بعلاوه ، تأثیر هزینه جبران خسارت مبتنی بر سهم و تغییر در ارزش منصفانه که در صورتهای تلفیقی عملیات شرکت با توجه به سرمایه گذاریهای سهام با ارزشهای منصفانه قابل تعیین قابل تشخیص است هزینه یکبار کاهش ارزش برای سرمایه گذاری غیر مرتبط با مشاغل اصلی شرکت شناخته شده است. مزایای مالیاتی غیر نقدی از کسر مالیات بیش از حد مربوط به جوایز مبتنی بر سهم. درآمد / هزینه ناشی از تعدیل در نظر گرفتن مشروط که قبلاً برای خریدها ثبت شده بود. سود و سود تقسيم به سهامداران ترجيح داده نشده کنترل شده؛ هزینه مالیات بر درآمد یک بار در سه ماهه چهارم سال 2017 به عنوان نتیجه کارمزد تعیین شده توسط TCJA و ارزیابی مجدد بعدی آن برای سه ماهه چهارم سال 2018 و تعدیل هزینه مالیاتی که قبلاً برای هزینه عوارض تشخیص داده شده بود ، شناخته شده است. تشخیص نتیجه سود مالیاتی قبلاً ناشناخته و ثبت موقعیت مالیاتی نامشخص در رابطه با مانده حساب عوارض. و هزینه های بهره شناخته شده در ارتباط با Toll Charge توسط مدیران و رهبران خط مشاغل قابل پیش بینی نیست و این هزینه ها در بودجه های سالانه و پیش بینی های سه ماهه که مبنای اطلاعاتی است که Sohu به عنوان اطلاعاتی برای تحلیلگران و سرمایه گذاران فراهم می کند ، پیش بینی نشده است. کارایی. از آنجا که تأثیر هزینه جبران خسارت مبتنی بر سهم و تغییر در ارزش منصفانه شناخته شده در صورتهای تلفیقی عملیات شرکت با توجه به سرمایه گذاریهای سهام با ارزشهای منصفانه قابل تعیین ، هزینه یکبار کاهش ارزش شناخته شده برای یک سرمایه گذاری غیر مرتبط با مشاغل اصلی شرکت ، مزایای مالیات غیر نقدی از کسر مالیات بیش از حد مربوط به جوایز مبتنی بر سهم ، درآمد / هزینه ناشی از تعدیل در نظر گرفتن مشروط که قبلاً برای ادغام ثبت شده بود ، و سود و سود تقسیمی که به سهامداران ترجیحی غیر کنترل شده مربوط می شود ، شامل خروج پول بعدی متعاقب آن نیست یا منعکس می شود. در جریان وجوه نقدی در سطح معاملات سهام عام ، Sohu این تأثیر را هنگام ارزیابی و تأیید مخارج یا هنگام تعیین تخصیص منابع خود به بخشهای تجاری خود ایجاد نمی کند. در نتیجه ، به طور کلی ، نتایج مالی ماهانه برای گزارش های داخلی و هرگونه اقدامات عملکردی برای کمیسیون ها و پاداش ها ، براساس اقدامات مالی غیر GAAP است که هزینه جبران خسارت مبتنی بر سهم و تغییر در ارزش منصفانه را که در صورت های تلفیقی عملکرد شرکت شناخته شده است ، محاسبه می کند. با توجه به سرمایه گذاری های سهام عدالت با ارزش های منصفانه قابل تعیین ، هزینه یکبار هزینه نقص برای سرمایه گذاری غیر مرتبط با مشاغل اصلی شرکت ، مزایای مالیات غیر نقدی از کسر مالیات اضافی مربوط به جوایز مبتنی بر سهم ، درآمد / هزینه ناشی از تعدیل از احتساب مشروط قبلاً برای خریدهای ثبت شده ، و سود سهام و سود سهام در اختیار سهامداران ممتاز غیر کنترل کننده ، و همچنین هزینه مالیات درآمد یک بار را که در سه ماهه چهارم سال 2017 به عنوان نتیجه کارمزد تعیین شده توسط TCJA و ارزیابی مجدد بعدی برای سه ماهه چهارم سال 2018 و تعدیل هزینه مالیاتی که قبلاً دوباره انجام شده است شناخته شده برای کارمزد عوارض ، نتیجه بدست آوردن سود مالیاتی قبلاً ناشناخته و ثبت موقعیت مالیاتی نامشخص در رابطه با مانده حساب عوارض و هزینه های شناخته شده در رابطه با هزینه عوارض.

اقدامات مالی غیر GAAP برای تقویت درک کلی سرمایه گذاران از عملکرد فعلی مالی Sohu و چشم انداز آینده ارائه شده است. محدودیت استفاده از سود ناخالص غیر GAAP ، سود عملیاتی ، درآمد خالص ، درآمد خالص قابل انتساب به Sohu.com محدود و رقیق درآمد خالص قابل انتساب به Sohu.com Limited در هر ADS ، به استثنای هزینه جبران خسارت مبتنی بر سهم ، مزایای مالیات غیر نقدی از کسر مالیات بیش از حد مربوط به جوایز مبتنی بر سهم ، درآمد / هزینه ناشی از تعدیل در نظر گرفتن مشروط که قبلاً برای تملک ، سود سهام و سود سهام در نظر گرفته شده برای سهامداران ترجیحی غیرکنترل ثبت شده است این است که تأثیر جوایز مبتنی بر سهام و مزایای مالیات غیر نقدی از کسر مالیات بیش از حد مربوط به جوایز مبتنی بر سهم ، در آینده قابل پیش بینی یک هزینه مکرر قابل توجه در تجارت Sohu خواهد بود ، درآمد / هزینه ناشی از تعدیل در نظر گرفتن مشروط که قبلاً برای مالکیت ثبت شده بود ، ممکن است در آینده تکرار شود و سود سهام و سود سهام در نظر گرفته شده برای سهامداران ممتاز غیر کنترل کننده ممکن است وقتی Sohu و شرکت های وابسته به آن وارد معاملات سهام شوند عود کند. به منظور کاهش این محدودیت ها ، Sohu اطلاعات خاصی راجع به مقادیر GAAP محروم از هر اقدام غیر GAAP ارائه کرده است. جداول همراه شامل جزئیات مربوط به آشتی بین اقدامات مالی GAAP است که به طور مستقیم با اقدامات مالی غیر GAAP که ارائه شده قابل مقایسه است.

یادداشت ها به اطلاعات مالی

اطلاعات مالی در این بیانیه مطبوعاتی به غیر از اطلاعاتی که به عنوان غیر GAAP نشان داده شده است از صورتهای مالی نظارت نشده Sohu تهیه شده مطابق با GAAP است.

بیانیه بندر ایمن

این اطلاعیه حاوی بیانیه های آینده نگر است. در حال حاضر انتظار می رود که چشم انداز Business تا انتشار اطلاعیه درآمد سه ماهه بعدی Sohu به روز نشود. با این حال ، Sohu حق دارد به هر دلیلی چشم انداز تجاری خود را در هر زمان به روز کند. اظهاراتی که واقعیت های تاریخی نیستند ، از جمله جمله هایی درباره اعتقادات و انتظارات سوهو ، جملات آینده نگر هستند. این گفته ها بر اساس برنامه ها ، برآوردها و پیش بینی های فعلی استوار است ، بنابراین نباید به آنها اعتماد تکی داشته باشید. اظهارات رو به جلو شامل خطرات و عدم قطعیتهای ذاتی است. ما به شما هشدار می دهیم که تعدادی از فاکتورهای مهم می توانند باعث شوند نتایج واقعی از لحاظ معنوی با آنچه در هر بیانیه آینده نگر است متفاوت باشد. خطرات و عدم قطعیتهای احتمالی ناپایداری در بازارهای جهانی مالی و اعتباری و تأثیر احتمالی آن بر اقتصاد چین را شامل می شود ، اما محدود به آنها نمی شود. نوسانات نرخ ارز ، از جمله تأثیر احتمالی آنها بر اقتصاد چین و نتایج گزارش شده دلار آمریكای سووه. کندی اخیر در رشد اقتصاد چین؛ منظر نظارتی نامشخص در جمهوری خلق چین؛ نوسانات در نتایج عملیاتی سه ماهه Sohu. امکاناتی که Sohu قادر به جبران سرمایه گذاری خود در محتوای ویدیو نباشد و Changyou قادر به ایجاد یک سری بازی های موفق برای سیستم عامل های تلفن همراه یا درآمدزایی موفقیت آمیز از بازی های تلفن همراه ایجاد شده یا دستیابی آن نخواهد بود. اعتماد Sohu به فروش تبلیغات آنلاین ، بازی های آنلاین و خدمات تلفن همراه برای درآمدهای خود؛ تأثیر TCJA ایالات متحده؛ اثرات ویروس COVID-19 بر اقتصاد در ایران چین به طور کلی و به طور خاص در تجارت Sohu؛ و این واقعیت که هیچ تضمینی در این مورد وجود ندارد Tencent یک پیشنهاد قطعی برای به دست آوردن سوگو ارائه می دهد ، که یک توافق قطعی در رابطه با این پیشنهاد بین این کشور منعقد خواهد شد Tencent و Sogou ، یا معامله پیشنهادی یا هرگونه معاملات مشابه دیگر بین Tencent و Sogou تأیید یا مصرف خواهد شد. اطلاعات بیشتر در مورد این خطرات و سایر گزارش ها در گزارش سالانه Sohu در مورد فرم 20-F برای سال گذشته وجود دارد 31 دسامبر 2019و سایر پرونده های مربوط به کمیسیون بورس و اوراق بهادار.

کنفرانس تماس و پخش وب

تیم مدیریت Sohu یک کنفرانس در کنفرانس برگزار می کند ساعت 7:30 بامداد زمان شرقی ایالات متحده ، 10 آگوست 2020 (ساعت 7:30 بعد از ظهر پکن/هنگ کنگ زمان، 10 آگوست 2020) به دنبال اعلام نتایج سه ماهه شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به https://apac.directeventreg.com/registration/event/8993497 برای تماس با کنفرانس ثبت نام کنند. پس از اتمام پیش ثبت نام ، شرکت کنندگان شماره های شماره گیری ، رمز عبور رویداد و یک شناسه منحصر به فرد ثبت کننده را دریافت می کنند.

برای پیوستن به کنفرانس ، لطفاً شماره ای را که دریافت کرده اید با شماره گیری ، کد عبور رویداد و به دنبال آن شناسه ثبت کننده بی نظیر خود را وارد کنید و فوراً به کنفرانس ملحق خواهید شد. لطفاً قبل از شروع تماس 10 دقیقه تماس بگیرید.

پخش تلفنی از تماس پس از نتیجه گیری کنفرانس در دسترس خواهد بود 10:30 دقیقه بعد از ظهر ساعت شرقی 10 آگوست تا 18 آگوست 2020. جزئیات شماره گیری برای پخش تلفن عبارتند از:

بین المللی:

+ 1-646-254-3697

کد عبور:

8993497

پخش زنده وب و بایگانی کنفرانس به بخش http://investors.sohu.com/ در بخش روابط سرمایه گذار وب سایت Sohu در دسترس خواهد بود.

درباره Sohu.com

Sohu.com Limited (NASDAQ: SOHU) است چین نام تجاری آنلاین برتر و ضروری برای زندگی روزمره میلیون ها چینی ، فراهم کردن شبکه ای از خواص وب و محصولات مبتنی بر وب / وب 2.0 که به جامعه کاربری وسیع Sohu ارائه می دهد طیف گسترده ای از گزینه های مربوط به اطلاعات ، سرگرمی و ارتباطات را دارد. Sohu یکی از جامع ترین ماتریس های خواص وب زبان چینی و موتورهای جستجو اختصاصی ، متشکل از پرتال گروهی و پیشرو مقصد رسانه های آنلاین www.sohu.com را ساخته است. موتور جستجو تعاملی www.sogou.com؛ توسعه دهنده و اپراتور بازی های آنلاین www.changyou.com/fa/ و وب سایت آنلاین ویدیو tv.sohu.com.

خدمات شرکتی Sohu از تبلیغات برند آنلاین در ماتریس وب سایت های Sohu و همچنین لیست قیمت و صفحه اصلی در دایرکتوری و موتور جستجوگر داخلی خود تشکیل شده است. Sohu همچنین چندین سرویس و اطلاع رسانی را در سیستم عاملهای تلفن همراه از جمله برنامه Sohu News و پورتال خبری موبایل m.sohu.com ارائه می دهد. شرکت تابعه بازی آنلاین Sohu Changyou مجموعه ای متنوع از بازی های رایانه ای و موبایل مانند تیان لانگ با بو (“TLBB”) ، یکی از محبوب ترین بازی های رایانه ای در چین. Changyou همچنین دارای یک وب سایت 17173.com ، یک پرتال اطلاعات مربوط به بازی است چین. شرکت فرعی جستجوی آنلاین Sohu Sogou (NYSE: SOGO) به عنوان دومین موتور جستجوی بزرگ توسط پرس و جوهای تلفن همراه در چین. همچنین دارای روش ورودی Sogou ، بزرگترین نرم افزار ورودی زبان چینی است. Sohu ، تأسیس شده توسط دکتر چارلز ژانگ، یکی از چین پیشگامان اینترنت در بیست و چهارمین سال فعالیت خود فعالیت می کنند.

برای سوالات مربوط به سرمایه گذاران و رسانه ها ، لطفاً با:

که در چین:

که در ایالات متحده:

SOHU.COM محدود

اظهارات متداول كنترل اقدامات

(مورد بازبینی ، در هزاران مورد غیر از سهم مشترک)




سه ماه به پایان رسید



30 ژوئن، 2020


31 مارس، 2020


30 ژوئن، 2019

درآمد:







تبلیغات آنلاین







تبلیغات برند

$

37،969

$

25،580

$

43،958

جستجو و تبلیغات مرتبط با جستجو


240،579


237،589


275،942

فرعی


278،548


263،169


319.900

بازی های آنلاین


105،937


133،360


102،147

دیگران


36،579


39،471


40،199

کل درآمد


421،064


436،000


462،246








هزینه درآمدها:







تبلیغات آنلاین







تبلیغات برند (شامل سهام مبتنی بر
هزینه غرامت 36 دلار ، 40 دلار و 22 دلار
به ترتیب)


22،790


25،519


31،432

جستجو و تبلیغات مرتبط با جستجو (شامل
هزینه غرامت مبتنی بر سهام 45 دلار ، 77 دلار و
به ترتیب 127 دلار)


191،150


212،210


182،593

فرعی


213،940


237،729


214،025

بازی های آنلاین (شامل جبران سهام)
هزینه 152 ، 161 دلار و 17 دلار به ترتیب)


23،959


28389


18،163

دیگران


12،133


8،568


19،624

کل هزینه درآمدها


250،032


274،686


251،812








سود ناخالص


171،032


161،314


210،434








هزینه های اجرایی:







توسعه محصول (شامل سهام مبتنی بر
هزینه جبران خسارت 4،169 دلار ، 2،429 دلار و 3587 دلار ،
به ترتیب)


105،022


103،412


109،048

فروش و بازاریابی (شامل سهام مبتنی بر سهام)
هزینه غرامت 795 دلار ، -415 دلار و 1،355 دلار ،
به ترتیب)


64،579


62،841


90،580

عمومی و اداری (شامل سهام مبتنی بر سهام)
هزینه جبران خسارت 1،678 دلار ، 1،561 دلار و -572 دلار ،
به ترتیب)


24،097


19296


21،987

کل هزینه های عملیاتی


193،698


185،549


221،615








ضرر عملیاتی


(22،666)


(24،235)


(11،181)








درآمد دیگر[7]، خالص


24،094


10,645


5,684

Interest income


2,196


2,126


3,286

Interest expense


(1,431)


(2,275)


(3,737)

Exchange difference


(259)


2,225


3,551

Income/(loss) before income tax expense


1,934


(11,514)


(2,397)

Income tax expense[8]


85,023


13,600


3,941

Net loss from continuing operations


(83,089)


(25,114)


(6,338)

Net loss from discontinued operations, net of tax




(27,037)

Net loss


(83,089)


(25,114)


(33,375)








Less: Net income/(loss) from continuing operations
attributable to the noncontrolling interest shareholders


(3,159)


(5,008)


28,467

Less: Net loss from discontinued operations
attributable to the noncontrolling interest shareholders




(8,949)








Net loss from continuing operations attributable to
Sohu.com Limited


(79,930)


(20,106)


(34,805)

Net loss from discontinued operations attributable to
Sohu.com Limited




(18,088)

Net loss attributable to Sohu.com Limited


(79,930)


(20,106)


(52,893)








Basic net loss from continuing operations per ADS
attributable to Sohu.com Limited


(2.04)


(0.51)


(0.89)

Basic net loss from discontinued operations per ADS
attributable to Sohu.com Limited




(0.46)

Basic net loss per ADS attributable to Sohu.com Limited

$

(2.04)

$

(0.51)

$

(1.35)

ADS used in computing basic net loss per ADS attributable to
Sohu.com Limited


39,271


39,270


39,244








Diluted net loss from continuing operations per ADS
attributable to Sohu.com Limited


(2.04)


(0.52)


(0.89)

Diluted net loss from discontinued operations per ADS
attributable to Sohu.com Limited




(0.46)

Diluted net loss per ADS attributable to Sohu.com Limited

$

(2.04)

$

(0.52)

$

(1.35)

ADS used in computing diluted net loss per ADS
attributable to Sohu.com Limited


39,271


39,270


39,244

[7] For the second quarter of 2020, other income included a tax refund that was received by Sogou as part of the Chinese government’s initiatives taken in response to COVID-19.

[8] Following completion of the Changyou privatization, Changyou changed its policy for its PRC subsidiaries with respect to distribution of cash dividends. As a result, Changyou recognized an additional accrual of withholding income tax of US$88 million for the second quarter of 2020.

SOHU.COM LIMITED

CONDENSED CONSOLIDATED BALANCE SHEETS

(UNAUDITED, IN THOUSANDS)




As of Jun. 30, 2020


As of Dec. 31, 2019

ASSETS





Current assets:





Cash and cash equivalents

$

397,425

$

305,126

Restricted cash[9]


112,887


8,661

Short-term investments


1,077,572


1,316,833

Account and financing receivables, net


219,910


260,716

Prepaid and other current assets


132,673


124,332

Total current assets


1,940,467


2,015,668

Long-term investments, net


107,709


94,332

Fixed assets, net


410,105


447,688

Goodwill


53,185


52,923

Intangible assets, net


9,012


11,437

Restricted time deposits[9]


25,426


240

Prepaid non-current assets


1,391


1,882

Other assets


63,279


65,620

Total assets

$

2,610,574

$

2,689,790






LIABILITIES





Current liabilities:





Accounts payable

$

342,403

$

253,403

Accrued liabilities


236,849


249,810

Receipts in advance and deferred revenue


114,494


118,222

Accrued salary and benefits


101,289


110,833

Taxes payable


77,236


102,686

Short-term bank loans


128,251


114,528

Other short-term liabilities


146,422


149,311

Total current liabilities

$

1,146,944

$

1,098,793






Long-term accounts payable


755


767

Long-term bank loans


92,000


Long-term tax liabilities[10]


375,714


277,544

Other long-term liabilities


3,284


5,769

Total long-term liabilities

$

471,753

$

284,080

Total liabilities

$

1,618,697

$

1,382,873






SHAREHOLDERS’ EQUITY:





Sohu.com Limited shareholders’ equity


288,946


428,454

Noncontrolling interest


702,931


878,463

Total shareholders’ equity

$

991,877

$

1,306,917






Total liabilities and shareholders’ equity

$

2,610,574

$

2,689,790

[9] In the second quarter of 2020, in connection with the Company’s financing of the Changyou privatization, Changyou pledged deposit certificates in the amount of US$127 million in the aggregate, of which US$102 million was recorded as restricted cash and US$25 million was recorded as restricted time deposits.

[10] Following completion of the Changyou privatization, Changyou changed its policy for its PRC subsidiaries with respect to distribution of cash dividends. As a result, Changyou recognized an additional accrual of withholding income tax of US$88 million for the second quarter of 2020.

SOHU.COM LIMITED

RECONCILIATIONS OF NON-GAAP RESULTS OF OPERATIONS MEASURES TO THE NEAREST COMPARABLE GAAP MEASURES

(UNAUDITED, IN THOUSANDS EXCEPT PER SHARE AMOUNTS)




Three Months Ended Jun. 30, 2020


Three Months Ended Mar. 31, 2020


Three Months Ended Jun. 30, 2019



GAAP


Non-GAAP
Adjustments


Non-GAAP


GAAP


Non-GAAP
Adjustments


Non-GAAP


GAAP


Non-GAAP
Adjustments


Non-GAAP
























36

(a)





(40)

(a)





(22)

(a)


Brand advertising gross profit

$

15,179

$

36

$

15,215

$

61

$

(40)

$

21

$

12,526

$

(22)

$

12,504

Brand advertising gross
margin


40%




40%


0%




0%


28٪




28٪





45

(a)





77

(a)





127

(a)


Search and search-related
advertising gross profit

$

49,429

$

45

$

49,474

$

25,379

$

77

$

25,456

$

93,349

$

127

$

93,476

Search and search-related
advertising gross margin


21%




21%


11٪




11٪


34%




34%
























81

(a)





37

(a)





105

(a)


Online advertising gross profit

$

64,608

$

81

$

64,689

$

25,440

$

37

$

25,477

$

105,875

$

105

$

105,980

Online advertising gross
margin


23%




23%


10%




10%


33%




33%
























152

(a)





161

(a)





(17)

(a)


Online games gross profit

$

81,978

$

152

$

82,130

$

104,971

$

161

$

105,132

$

83,984

$

(17)

$

83,967

Online games gross margin


77%




78%


79%




79%


82%




82%







































Others gross profit

$

24,446

$

(a) $

24,446

$

30,903

$

(a) $

30,903

$

20,575

$

(a) $

20,575

Others gross margin


67%




67%


78%




78%


51%




51%











































233

(a)





198

(a)





88

(a)


Gross profit

$

171,032

$

233

$

171,265

$

161,314

$

198

$

161,512

$

210,434

$

88

$

210,522

Gross margin


41%




41%


37%




37%


46%




46%







































Operating expenses

$

193,698

$

(6,642)

(a) $

187,056

$

185,549

$

(3,575)

(a) $

181,974

$

221,615

$

(4,370)

(a) $

217,245











































6,875

(a)





3,773

(a)





4,458

(a)


Operating loss

$

(22,666)

$

6,875

$

(15,791)

$

(24,235)

$

3,773

$

(20,462)

$

(11,181)

$

4,458

$

(6,723)

Operating margin


-5%




-4%


-6%




-5%


-2%




-1%


























































Income tax expense[11]

$

(85,023)

$

3,141

(c,d)$

(81,882)

$

(13,600)

$

2,195

(c,d)$

(11,405)

$

(3,941)

$

1,566

(c,d)$

(2,375)

















































































6,875

(a)





3,773

(a)





4,458

(a)






(3,618)

(c)





(855)

(c)





794

(c)






1,934

(d)





1,910

(d)





1,831

(d)


















Net income/(loss) before non-
controlling interest

$

(83,089)


5,191


(77,898)

$

(25,114)


4,828


(20,286)

$

(6,338)


7,083


745











































6,875

(a)





3,773

(a)





4,458

(a)






(2,338)

(b)





(2,761)

(b)





(3,733)

(b)






(3,618)

(c)





(855)

(c)





794

(c)






1,934

(d)





1,910

(d)





1,831

(d)


Net loss from continuing
operations attributable to
Sohu.com Limited for diluted
net loss per ADS

$

(79,986)


2,853


(77,133)

$

(20,441)


2,067


(18,374)

$

(34,932)


3,350


(31,582)

Net loss from discontinued
operations attributable to
Sohu.com Limited for diluted
net loss per ADS








(18,062)



(18,062)

Net loss attributable to
Sohu.com Limited for diluted
net loss per ADS


(79,986)


2,853


(77,133)


(20,441)


2,067


(18,374)


(52,994)


3,350


(49,644)

Diluted net loss from
continuing operations per
ADS attributable to Sohu.com
Limited

$

(2.04)




(1.96)

$

(0.52)




(0.47)

$

(0.89)




(0.80)

Diluted net loss from
discontinued operations per
ADS attributable to Sohu.com
Limited










(0.46)




(0.46)

Diluted net loss per ADS
attributable to Sohu.com
Limited


(2.04)




(1.96)


(0.52)




(0.47)


(1.35)




(1.27)

Shares used in computing
diluted net loss per ADS
attributable to Sohu.com
Limited


39,271




39,271


39,270




39,270


39,244




39,244




















[11] Following completion of the Changyou privatization, Changyou changed its policy for its PRC subsidiaries with respect to distribution of cash dividends. As a result, Changyou recognized an additional
accrual of withholding income tax of US$88 million for the second quarter of 2020.

Note:


(a)    To eliminate the impact of share-based awards as measured using the fair value method. This adjustment does not have any impact on income tax expense.


(b)   To adjust Sohu’s economic interests in Changyou and Sogou attributable to the above non-GAAP adjustments. This adjustment does not have any impact on income tax expense.


(c)    To adjust for a change in the fair value of the Company’s investment in Hylink and the income tax effect.


(d)   To adjust for the effect of the U.S. TCJA.


SOURCE Sohu.com Ltd.

لینک های مربوطه

https://www.sohu.com/

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.