رفتن به نوشته‌ها

شرکای OPPO با استعداد الهام بخش امارات متحده عربی برای راه اندازی یافتن کمپین بیشتر

کمپین Find More در سراسر جهان راه اندازی شده است و کاوشگرهای جهانی OPPO از جمله بازیگر انگلیسی ادی ردمیاین. فداکاری عمیق این بازیگر به هنرهای نمایشی و شجاعت برای کشف مداحی های بیشتر با پیگیری بی امان OPPO برای هم افزایی کامل نوآوری. برای امارات ، OPPO می خواست با استعدادهای محلی که مضمون اصلی این کمپین هستند ، همکاری کند ، که دائماً فرصت های جدیدی را برای خود ایجاد می کنند و در تلاش برای دستیابی به اهداف بیشتر هستند.

ایوان وو، مدیر کشور امارات متحده عربی اظهار داشت ، “منطقه MENA بازاری مملو از فرصت ها برای افرادی است که جرات می کنند رویای خود را ببینند ، اکتشاف کنند و چیزهایی را از یک منظر جدید مشاهده کنند ، کمپین” Find More “این اخلاق را از طریق سه اثر پربارترین محتوای تولیدکننده در منطقه به ارمغان می آورد. این برنامه واقعاً تجسم آنچه که OPPO به عنوان یک برند نام دارد ، می باشد ، بنابراین برای ما مهم بود که این کمپین منعکس کننده استعدادهای محلی امارات باشد.ما ما کاشفان خود را به بهترین فناوری OPPO مجهز کردیم تا بتوانیم از آنها برای ایجاد محتوای زیبا الهام بگیریم و هستیم. از نشان دادن تجربیات خود هیجان زده هستند. ”

از طریق کمپین امارات ، بینندگان کشف می کنند که چرا اکتشاف درهای بی پایان را برای امکان خلاقانه باز می کند نایلا ال خواجه، چگونه EMKWAN همیشه از منطقه راحتی خود خارج شده و با فناوری و چگونگی کاوش در این زمینه تحقیق می کند جومانه جولی از OPPO برای گرفتن موارد از یک منظر دیگر استفاده می کند.

مبارزات انتخاباتی کامل برای کلیه کاشفان در دسترس خواهد بود تا به زودی لذت ببرند.

درباره OPPO
OPPO یک مارک جهانی پیشرو در زمینه فناوری است و به ارائه محصولاتی تزریق شده از هنر و فناوری نوآورانه اختصاص دارد. OPPO بر اساس عناصر مارک های پیشرو ، جوان و زیبا ، این ماموریت را به کاربران عزیز می دهد تا از زیبایی های فناوری لذت ببرند.

طی 10 سال گذشته ، OPPO در حالی که نوآوری موفقیت های فناوری عکاسی موبایل را در دست داشته است ، بر تولید تلفن های دوربین دار تمرکز دارد. OPPO اولین تلفن همراه با نام Smile Phone را در سال 2008 راه اندازی کرد که نشانه آغاز سفر برای کشف و پیشگام فناوری فوق العاده است. امروز ، OPPO زیبایی شناسی فن آوری مصرف کنندگان جهانی را از طریق دستگاه های هوشمند ، ColorOS و سرویس های اینترنتی مانند OPPO Cloud و OPPO + به ارمغان می آورد.

طبق اعلام IDC ، در سال 2017 ، OPPO به عنوان شماره 4 اسمارت فون در سطح جهان قرار گرفت. امروز مشاغل OPPO 40 کشور و منطقه را در بر می گیرد و دارای 6 موسسه تحقیقاتی و 4 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان و همچنین یک مرکز طراحی بین المللی در لندنبا ارائه تجربه عالی در زمینه عکاسی با تلفن های هوشمند به تعداد بیشتری از جوانان در سراسر جهان.

درباره MEA OPPO
در سال 2015 ، OPPO وارد بازار مصر شد. در سال 2016 ، OPPO خود را راه اندازی کرد خاورمیانه و مرکز فروش آفریقا در قاهره. بازارهایی که OPPO وارد آن شده اند خاورمیانه و آفریقا عبارتند از: مصر، الجزایر، تونس، مراکش، امارات ، عربستان سعودی، عمان، کویت، بحرین، کنیا، نیجریه، و شام

OPPO کارخانه خود را در الجزایر در سال 2017 ، که OPPO را به اولین کارخانه راه اندازی برند چینی در سال تبدیل کرد شمال آفریقا. بر اساس بینش مصرف کنندگان محلی در هر کشور ، OPPO MEA پیشرفت محلی سازی را آغاز کرده است. و بومی سازی شامل تمام دیدگاه های مربوط به هر بازار است – بومی سازی محصول ، برای رفع بیشتر نیازهای اصلی کاربران. بومی سازی بازاریابی ، برای ارتباط بهتر با مشتریان جوان محلی. و بومی سازی تیم ، برای شناخت بیشتر مصرف کنندگان محلی و ارائه خدمات بهتر به مصرف کنندگان.

طی یک سال گذشته ، OPPO شروع به تنظیم خط تولید خود در کشور کرده است خاورمیانه منطقه به طور خاص. این شامل راه‌اندازی گوشی هوشمند پرچمدار OPPO Find X و معرفی سری OPPO Reno است. OPPO ادامه خواهد داد تا خط تولید محلی خود را تکامل بخشد تا سری های پریمیوم بیشتری را به مصرف کنندگان منطقه ارائه دهد.

منبع OPPO

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.