رفتن به نوشته‌ها

ارتباط با اروپا و ایالات متحده بررسی مصرف کننده 2019: رضایت مشتری موبایل

DUBLIN، 17 آوریل 2020 / PRNewswire / – “” بررسی مصرف کننده متصل 2019: رضایت مشتری موبایل در اروپا و ایالات متحده آمریکا“گزارش به آن اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

تجارب مثبت خدمات به مشتری به جای تجربه های منفی خدمات مشتری باعث افزایش احساس رضایت مشتری می شوند ، به طور فزاینده ای باعث افزایش رضایت مشتری می شوند.

این گزارش به جنبه های بررسی مصرف کننده متصل که مربوط به رفتار ، ترجیحات و برنامه های کاربران گوشی های هوشمند در اروپا و ایالات متحده آمریکا. به طور خاص ، این امر بر رضایت مشتری ، جنب و جوش و جنبه های مربوط به حفظ خدمات تلفن همراه متمرکز است.

این گزارش ارائه می دهد:

  • بینش در مورد رانندگان اصلی تجربه مشتری تلفن همراه و نحوه تغییر آنها براساس کشور و اپراتور
  • تجزیه و تحلیل عوامل کلیدی موثر بر قصد مصرف کنندگان برای خفه کردن
  • نمرات خالص تبلیغ کننده (NPS) و معیارهای رضایت مشتری از اپراتورها در اروپا و ایالات متحده آمریکا
  • ارزیابی اینکه چرا برخی از اپراتورها دارای NPS های بهتری نسبت به سایرین هستند
  • تجزیه و تحلیل نقش بسته بندی خدمات اضافی در حفظ مشتری و چگونگی تأثیر مدل های جدید قیمت گذاری مبتنی بر سرویس بر KPI
  • بینش در مورد نقش دیجیتالی کردن خدمات مشتری و تأثیر آن بر KPI.

پوشش داده های بررسی

این نظرسنجی با همکاری Dynata بین ماه های ژوئیه و آگوست 2019. گروه های نظرسنجی به عنوان نماینده جمعیت مبتنی بر اینترنت و موبایل انتخاب شدند. این تحلیلگر سهمیه های مربوط به سن ، جنس و گسترش جغرافیایی را در این زمینه تعیین می کند. حداقل در هزار کشور 1000 نفر پاسخگو و 8000 نفر در منطقه بودند.

پاسخ سوالات کلیدی

  • رانندگان تجربه مشتری تلفن همراه چیست؟ آنها براساس کشور متفاوت هستند و اپراتورها چگونه عمل می کنند؟
  • نمرات تبلیغ کننده خالص (NPS) از اپراتورهای تلفن همراه چیست؟ آنها چگونه می توانند معیارهای اصلی رضایت اصلی را کسب کنند؟ چه کسی رهبری می کند و چرا؟
  • چه عواملی مهم در تأثیر مصرف کنندگان در ایجاد زنجیر تأثیر دارد؟ بسته های خدمات اضافی چه تأثیری در حفظ مشتری دارد؟ مدلهای جدید قیمت گذاری مبتنی بر خدمات چگونه بر KPI ها تأثیر می گذارند؟
  • تصویب کانال های دیجیتال برای فروش و پشتیبانی مشتری چیست؟
  • این چه تاثیری در KPI ها دارد؟ رهبران تجربه دیجیتال چه کسانی هستند؟

کشورهای تحت پوشش

  • فرانسه
  • آلمان
  • ایتالیا
  • لهستان
  • اسپانیا
  • بوقلمون
  • انگلستان
  • ایالات متحده آمریکا

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/rxgi6d مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

پاسخی بگذارید