رفتن به نوشته‌ها

امنیت جهانی به عنوان یک سرویس (SaaS) بررسی اجمالی صنعت 2020-2025 با مشخصات دقیق 30 بازیکن اصلی شامل مک آفی ، ترند میکرو ، آی بی ام و مایکروسافت

DUBLIN، 7 آگوست 2020 / PRNewswire / – گزارش “امنیت به عنوان یک بازار خدمات توسط مؤلفه (راه حل و خدمات) ، منطقه برنامه (امنیت شبکه ، امنیت نهایی ، امنیت برنامه و ابر) ، اندازه سازمان ، عمودی و منطقه – گزارش جهانی پیش بینی تا سال 2025” به آن افزوده شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

در سناریوی پست COVID-19 ، برآورد می شود که امنیت جهانی به عنوان یک بازار خدمات از رشد برخوردار شود 11،128 میلیون دلار در سال 2020 تا 26،478 میلیون دلار تا سال 2025 ، در CAGR 18.9٪ از سال 2020 تا 2025.

این گزارش امنیت را به عنوان راه حل های خدمات و خدمات در همه بخش ها پوشش می دهد. این هدف با هدف برآورد اندازه بازار و پتانسیل رشد این بازار در بخش های مختلف ، مانند مؤلفه ها ، مناطق کاربردی ، اندازه سازمان ، عمودی ها و مناطق انجام شده است. علاوه بر این ، این گزارش همچنین شامل تجزیه و تحلیل عمیق رقابتی بازیگران اصلی بازار به همراه پروفایل شرکت ، محصولات و کالاهای تجاری آنها ، پیشرفت های اخیر و استراتژی های کلیدی بازار است.

انتظار می رود که دستورالعمل ها پیروی از قوانین نظارتی و محافظت از داده ها امنیت را به عنوان یک بازار خدمات پیش ببرد

از عواملی که انتظار می رود امنیت به عنوان یک صنعت خدمات رو به رشد را افزایش دهد ، نیاز به پیروی از قوانین نظارتی و حفاظت از داده ها و افزایش تقاضا برای راه حل های امنیتی مبتنی بر ابر دارد. با این حال ، عدم اطمینان سازمانها در مورد امنیت مبتنی بر ابر و در دسترس بودن سوئیت ها و خدمات رایگان برای راه حل های امنیتی هنوز نگرانی سازمان ها است. علاوه بر این ، انتظار می رود افزایش پیچیدگی زیرساخت ها رشد بازار را مهار کند.

انتظار می رود که بخش خدمات در دوره پیش بینی در CAGR بالاتر رشد کند

امنیت به عنوان یک بازار خدمات از طریق خدمات شامل مشاوره ، آموزش و آموزش و خدمات پشتیبانی و نگهداری می شود. این خدمات به مشتریان کمک می کند تا راه حل ها و فرآیندهای مرتبط با آنها را درک کنند. پیش بینی می شود بخش راه حل دارای اندازه بازار بزرگتر در دوره پیش بینی باشد. امنیت به عنوان یک راه حل خدمات توسط تعداد زیادی از شرکتهای کوچک و متوسط ​​(SME) به کار گرفته می شود تا سازمان های خود را از افزایش تهدیدات سایبری در برنامه ها و سیستم عامل های مبتنی بر ابر خود مصون سازند.

انتظار می رود افزایش برنامه های کاربردی و سیستم عامل های مبتنی بر ابر در SME ها رشد بخش SME را در دوره پیش بینی کند

انتظار می رود که بخش SME با توجه به افزایش استقرار امنیت به عنوان یک راه حل خدمات توسط SME ها ، برای محافظت از برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر خود ، در CAGR بالاتر رشد کند. شرکتهای کوچک و متوسط ​​از لحاظ اندازه خود اندک هستند اما در تعداد جهانی از مشتریان در سطح جهانی پذیرایی می کنند. امنیت محکم و جامع به عنوان یک راه حل خدمات ، به دلیل محدودیت های مالی در این سازمان ها در شرکتهای کوچک و متوسط ​​قابل اجرا نیست.

امنیت سایبری ضعیف و بودجه کم ، SME را مستعد نقض داده و سرقت هویت می کند. با این وجود انتظار می رود افزایش سطح حملات سایبری و نیاز روز افزون به محافظت از برنامه ها و سیستم عامل های مبتنی بر ابر برای اطمینان از حفاظت از داده های مشتری و همچنین محافظت از داده های سازمان ، رشد بازار را در میان شرکت های کوچک و متوسط ​​رهنمون سازد. با توجه به اتخاذ اولیه راه حل های امنیتی مبتنی بر ابر ، بخش بزرگ شرکت برای داشتن سهم بازار بالاتر در سال 2018 است

آسیا و اقیانوسیه (APAC) انتظار می رود که در دوره پیش بینی در بالاترین CAGR رشد کند

APAC شامل اقتصادهای اساسی مانند موارد زیر است هند، چین، استرالیا، هنگ کنگو ژاپن، که به سرعت در حال استقرار امنیت به عنوان یک راه حل خدمات هستند. انتظار می رود که APAC در دوره پیش بینی در بالاترین CAGR رشد کند. امنیت APAC به عنوان یک بازار خدمات در حال افزایش است ، زیرا این منطقه بیشترین رشد فناوری های مبتنی بر ابر و راه حل های اتخاذ شده برای کارکردهای تجاری خود را نشان می دهد و این به نوبه خود ، نیاز به امنیت این راه حل ها را در برابر تهدیدات و حملات سایبری افزایش می دهد. .

شرکتهای کوچک و متوسط ​​و همچنین سازمانهای بزرگی در منطقه APAC ، از امنیت به عنوان یک سرویس آگاه تر شده و اقدام به پذیرش آنها برای مقابله با کلاهبرداری سایبری و سرقت داده ها به برنامه های مبتنی بر ابر خود کرده اند. علاوه بر این، آمریکای شمالی انتظار می رود با توجه به حضور تعداد زیادی از فروشندگان و اتخاذ اولیه امنیت به عنوان یک راه حل خدمات به دلیل حملات سایبری پیشرفته ، بیشترین اندازه بازار را در سال 2020 داشته باشد.

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1 آشنایی با سناریوی COVID-19
1.1 ارزیابی سلامت COVID-19
1.2 ارزیابی اقتصادی COVID-19
1.2.1 تأثیر اقتصادی COVID-19 – ارزیابی سناریو
1.3 اهداف مطالعه
1.4 تعریف بازار
1.4.1 شمول و حذف
1.5 فرضیات
دامنه بازار
1.6.1 تقسیم بازار
1.6.2 مناطق تحت پوشش
1.6.3 سال در نظر گرفته شده برای مطالعه
1.7 ارز در نظر گرفته شده است
1.8 ذینفعان

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرائی

4 بینش حق بیمه
4.1 فرصتهای جذاب بازار در امنیت به عنوان یک بازار خدمات
4.2 امنیت به عنوان یک بازار خدمات ، توسط Solution ، 2020-2025
4.3 امنیت به عنوان یک بازار خدمات ، توسط سرویس ، 2020-2025
4.4 امنیت به عنوان یک بازار خدمات ، سهم بازار از سه راه حل و منطقه برتر ، 2020
4.5 امنیت به عنوان یک بازار خدمات ، براساس اندازه سازمان ، 2020
4.6 امنیت به عنوان یک بازار خدمات ، 3 مورد برتر
4.7 سناریو سرمایه گذاری در بازار

5 نمای کلی بازار و روندهای صنعت
5.1 مقدمه
5.2 پیامدهای نظارتی
5.3 نورافکن نوآوری
5.3.1 فن آوری های Sentinel
5.3.2 ذهنیت
5.4 دینامیک بازار
5.4.1 رانندگان
5.4.1.1 موظف به پیروی از قوانین نظارتی و حمایت از داده ها
5.4.1.2 افزایش تقاضا برای راه حل های امنیتی مبتنی بر ابر
5.4.1.3 هزینه و ریسک بالا در مدیریت راه حل های امنیتی در محل
محدودیت ها
5.4.2.1 شک و تردید سازمانها درباره امنیت مبتنی بر ابر
5.4.2.2 در دسترس بودن خدمات امنیتی رایگان و سوئیت های راه حل امنیتی
5.4.3 فرصت ها
5.4.3.1 افزایش در پذیرش خدمات مبتنی بر ابر در میان SME
5.4.3.2 رشد سریع در دستگاه خود بیاورید و روندهای دستگاه خود را حمل کنید
5.4.3.3 عدم وجود متخصصین ماهر در فناوری اطلاعات
5.4.4 چالش ها
5.4.4.1 ظهور در پیچیدگی های زیرساخت فناوری اطلاعات
5.5 COVID-19 پویا محور بازار پویا و تجزیه و تحلیل عاملی
5.5.1 رانندگان و فرصت ها
محدودیت ها و چالش ها
5.5.3 تجزیه و تحلیل رشد تجمعی
5.6 از موارد استفاده کنید
5.6.1 پذیرش امنیت به عنوان سرویس کاهش تهدیدات سایبری داخلی و خارجی
5.6.2 تصویب امنیت به عنوان سرویس در میان شرکت های پیشرو انرژی و آب و برق
5.6.3 وابستگی یک شرکت پیشرو IT و Telecom به انکار توزیع شده از خدمات و راه حل های کاهش خدمات
5.7 امنیت به عنوان یک معماری خدمات
5.8 بهترین اقدامات در فضای سرویس های امنیتی

امنیت به عنوان یک بازار خدمات ، توسط کامپوننت
6.1 مقدمه
6.2 راه حل
خدمات 6.3

7 امنیت به عنوان یک بازار خدمات ، توسط Solution
7.1 مقدمه
7.2 استمرار تجارت و مدیریت بحران
7.3 نظارت مداوم
7.4 جلوگیری از از دست دادن داده ها
رمزگذاری 7.5
7.6 هویت و مدیریت دسترسی
7.7 مدیریت نفوذ
7.8 اطلاعات امنیتی و مدیریت رویداد
7.9 اسکن آسیب پذیری
7.10 راه حل های دیگر

8 امنیت به عنوان یک بازار خدمات ، توسط سرویس
8.1 مقدمه
8.2 آموزش و آموزش
8.3 مشاوره
8.4 پشتیبانی و نگهداری

9 امنیت به عنوان یک بازار خدمات ، توسط منطقه برنامه
9.1 مقدمه
9.2 امنیت شبکه
9.3 امنیت نهایی
9.4 امنیت برنامه
9.5 امنیت ابر
9.6 سایر مناطق برنامه

10 امنیت به عنوان یک بازار خدمات ، بر اساس اندازه سازمان
10.1 مقدمه
10.2 شرکتهای کوچک و متوسط
10.3 شرکتهای بزرگ

11 امنیت به عنوان یک بازار خدمات ، توسط Vertical
11.1 مقدمه
11.2 بانکداری ، خدمات مالی و بیمه
11.3 دولت و دفاع
11.4 خرده فروشی
11.5 بهداشت و درمان
11.6 IT و Telecom
11.7 انرژی و آب و برق
11.8 ساخت
11.9 سایر عمودی ها

12 امنیت به عنوان یک بازار خدمات ، توسط منطقه
12.1 مقدمه
12.2 آمریکای شمالی
12.3 اروپا
12.4 آسیا و اقیانوسیه
12.5 خاورمیانه و آفریقا
12.6 آمریکای لاتین

13 منظره رقابتی
13.1 میکرو کوادران راه اندازی
13.1.1 شرکتهای مترقی
13.1.2 شرکتهای پاسخگو
13.1.3 شرکت های پویا
13.1.4 بلوک های شروع
13.2 سناریو رقابتی
13.2.1 مشارکت ، توافق نامه و همکاری
13.2.2 راه اندازی محصولات جدید / پیشرفتهای محصول
13.2.3 ادغام و مالکیت
13.2.4 گسترش مشاغل

14 پروفایل شرکت
14.1 مقدمه
14.2 مکافی
14.3 میکرو روند
14.4 IBM
14.5 مایکروسافت
14.6 Zscaler
14.7 Clearswift
14.8 منطق هشدار
14.9 سایگی
14.10 شبکه های باراکودا
14.11 امنیت پاندا
14.12 Stratejm
14.13 Radware
14.14 Mindsight
14.15 فن آوری سانتینل
14.16 شادترین ذهن
14.17 اکتا
14.18 اثبات نقطه
14.19 کوالیز
14.20 سیمانتک
14.21 سوفوس
14.22 عسل
14.23 Forcepoint
14.24 Fortinet
آزمایشگاه کسپرسکی 14.25
14.26 رمزنگاری
14.27 DXC Technology
14.28 هکرون
14.29 سیسکو
14.30 AT&T
14.31 محور

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/obs9eu مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.