رفتن به نوشته‌ها

دو محصول بسته بندی که از سنبله تجارت الکترونیکی سوخت COVID استفاده می کنند

CLEVELAND، 25 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – تجارت الکترونیکی در میان همه گیری های COVID-19 در حال افزایش است ، زیرا تلاش های تجاری و مصرف کننده برای کاهش شیوع ویروس همچنان به حجم فروش خرده فروشی آجر و ملات ادامه می دهد. از میان بزرگترین ذینفعان انتقال شتابدهنده از خرید حضوری به خرید آنلاین ، شرکتهای بسته بندی خواهند بود. طبق دو مطالعه جدید گروه فرردونیا ، روند تجارت الکترونیکی تا سال 2024 محرک های اصلی رشد بسته های حباب و ظروف بسته بندی عایق بندی شده و حمل کننده خواهد بود.

تجارت الکترونیکی سریعترین بازار برای بسته بندی های حباب تا سال 2024 خواهد بود

انتظار می رود بازار تجارت الکترونیکی برای بسته بندی های حباب – که در سال 2019 30٪ از کل تقاضا را به خود اختصاص داده است – انتظار می رود از همه رسانه های دیگر برای بسته بندی کردن حباب پیشی بگیرد ، زیرا مصرف کنندگان به طور فزاینده ای سفارشات آنلاین را راحت می کنند. اقلام با ارزش بالاتر به ویژه نیاز به محافظت بیشتر و در نتیجه بسته بندی بیشتر برای اطمینان از حمل و نقل ایمن دارند. مصرف کنندهانی که برای تجارت الکترونیکی تصمیم می گیرند ، به دلیل راحتی بیشتر عدم مراجعه به فروشگاه ، تعداد بسته های حمل شده را افزایش می دهند و در نتیجه تقاضا برای بسته های محافظ می کنند. رشد بسته بندی های حباب با تورم در داخل فرصت های بیشتری را در بازار تجارت الکترونیکی ایجاد می کند.

ظروف بسته بندی عایق بندی شده و حمل و نقل با افزایش فعالیت های تجارت الکترونیکی در وعده های غذایی / مواد غذایی تقویت شده است

ظروف حمل و نقل عایق شده شاهد افزایش شدید فروش در بازار تجارت الکترونیکی نسبتاً کوچک هستند که با گسترش فروش آنلاین کیت وعده های غذایی و سایر اقلام خوراکی و آشامیدنی های قابل فشرده انجام می شود. بسیاری از بسته های حاوی موارد تازه و یخ زده در هنگام حمل و نقل نیاز به عایق بندی مناسب دارند (به عنوان مثال ، بسته ها اغلب تا زمان رسیدن گیرنده مورد نظر به خانه در خارج از منزل باقی می مانند). با این حال ، در این برنامه ها ، ظروف حمل و نقل عایق بندی شده با رقابت شدید از گزینه های جایگزین تر بسته بندی های محافظتی مانند آسترهای عایق بندی شده و ظروف حمل بار قابل استفاده مجدد مواجه هستند.

می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

ظروف بسته بندی و حمل و نقل عایق بندی شده و بسته بندی حباب اکنون از گروه The Freedonia در دسترس است. همچنین ، حتماً ردیاب تاثیرات اقتصادی COVID-19 Freedonia را برای آنالیز همه گیر به روز بررسی کنید.

درباره گروه Freedonia – گروه Freedonia ، بخشی از MarketResearch.com ، یک شرکت پیشرو در زمینه تحقیقات صنعتی بین المللی است که سالانه بیش از 100 مطالعه منتشر می کند. از سال 1985 ما تحقیقاتی را در اختیار مشتریان قرار می دهیم که از اندازه کنگلومرهای جهانی گرفته تا شرکتهای مشاوره یک نفره است. بیش از 90٪ شرکتهای صنعتی در Fortune 500 از تحقیق شرکت “فرردونیا” برای کمک به برنامه ریزی استراتژیک خود استفاده می کنند. هر مطالعه شامل تجزیه و تحلیل ها و پیش بینی های محصول و بازار ، بحث های عمیق در مورد روندهای مهم صنعت و اطلاعات مربوط به سهم بازار است. مطالعات را می توان در www.freedoniagroup.com خریداری کرد و در www.marketresearch.com و www.profound.com نیز موجود است.

تماس با مطبوعات:
کورین گانگلوف
+1 440.842.2400
[email protected]

منبع: گروه فریدونیا

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.