رفتن به نوشته‌ها

Laneige از زیبایی درخشان در قالب هنر فیلمبرداری رونمایی کرد

لاینج مجدداً از قدرت و سرزندگی زیاد آب و حرکت زیبای آن از طریق فیلم ها برای ارائه مفهوم زیبایی درخشان تعریف کرده است که به عنوان زیبایی تعریف شده است که از پوست به خوبی آبرسان و پرتحرک اشعه می کند. هر هنر ویدیویی مفاهیمی را ارائه می دهد “Water” ، “Water Bank” ، “رطوبت” ، “درخشنده” ، “لوگو” ، “Monogram” ، “Glow” و “تعطیلات” ، همه تحت عنوان مشترک “درخشان درون” قرار دارند.

این فیلم ها با مشتریان جهانی از سراسر جهان به اشتراک گذاشته می شوند ، که به صورت پی در پی در کانال های اینستاگرام منتشر می شوند آسیا، تیک توک در چین، و همچنین کانالهای Facebook و YouTube در منطقه ASEAN. که در آمریکای شمالی و استرالیا، آنها در ماه آگوست از طریق نام تجاری Instagram و کانال های وب سایت معرفی می شوند. علاوه بر این ، در نیمه دوم سال جاری ، یک نمایشگاه همهجانبه “LIFE OASIS” در کشور راه اندازی می شود کره جنوبی، که برای تحریک حواس پنجگانه طراحی شده است تا مخاطب بتواند واقعاً یک تجربه حسی داشته باشد و از این طریق مفهوم زیبایی درخشان را درک کند.

“این سری از فیلم های بصری و فریبنده برای ارائه هویت و داستان فیلم طراحی شده است نام تجاری Laneige به مشتریان هزاره در سراسر جهان ، که مشتریان را به یک سطح کاملاً جدید از تجربه این برند دعوت می کند ، ” گفت هیجین لی، معاون ارشد بخش Laneige.

ساگمایستر و والش گفت: “ما الهام بخش زیادی از آب و ماهیت واقعی آن داشتیم. به ما فرصتی داده شد تا فکر کنیم که چگونه در زندگی روزمره با آب ارتباط برقرار می کنیم و آب چگونه زندگی را نجات می دهد.” “امیدوارم آب ، خود کمال و منبع غنی الهام بخش باشد و به زیبایی از طریق لانیژ تعبیر شود. ما دوست داریم همه بینندگان کاملاً غرق در تماشای ، گوش دادن و در آغوش گرفتن این بخش های هنر تجسمی باشند. نه تنها با چشم دیده نمی شود ، بلکه برای گوش دادن به صدا ، حرکت را دنبال کنید و بافت را حس کنید. “

Sagmeister & Walsh طراحی خلاق و مشارکت جهت هنری است استفان ساگمایستر و جسیکا والش. استفان ساگمایستر به عنوان یک افسانه زنده در دنیای طراحی شناخته می شود که کارهای خلاقانه و تجربی و غیر متعارف خود را در زمینه های هنرهای زیبا ، طراحی بصری ، طراحی گرافیکی ، تایپوگرافی و نمایشگاه ادامه می دهد و جسیکا والش یک طراح گرافیک و مدیر هنری است که به طور گسترده ای مورد تحسین قرار گرفته و به خاطر آثار خلاقانه و بی نظیر هنری خود در نسخه 2015 Forbes 30 under 30 نامگذاری شده است. با همکاری آنها ، مفهوم برند Laneige در یک سری فیلم های خلاقانه از زاویه جدید و تازه ای تفسیر شده است.

منبع Laneige

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.