رفتن به نوشته‌ها

تست Inkblot یک Makeover دیجیتال می شود

NASHUA ، N.H.، 20 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – یک انقلاب در تحقیقات روانشناختی: ضمن کسب بینش بیشتر ، سوالات کمتری بپرسید. معرفی برندهای Blots (ثبت اختراع در انتظار) ، ایجاد شده توسط Inkblot Analytics ، با آزمایش پروژکتونی با هوش مصنوعی برای نوآوری تست های نوین پروژکتور و بهبود روش تحلیل نتایج ، ازدواج می کند. نوآوری ها و پیشرفت های موجود در Blots ، این فناوری را به یک سرمایه برتر برای محققان بازار علاقه مند به دست آوردن بینش مصرف کننده و بالا بردن استراتژی های بازاریابی خود تبدیل کرده است.

امروز صبح، Inkblot Analytics منتشر شد برندهای مختلف، یک پلتفرم جدید در انتظار ثبت اختراع برای آزمونهای پروژکتور با هوش مصنوعی. این بستر به محققان این امکان را می دهد تا تست های پروژکتور را با کمک الگوریتم های اختصاصی آن ، مدیریت ، نمره گذاری و تفسیر کنند.

بنیانگذار Inkblot Analytics ، دکتر. کن فارو، دکترای روانشناسی، با طراحی الگوریتم های امتیاز دهی اختصاصی و نمایه سازی که ماژول های هوش مصنوعی را تشکیل می دهند ، توسعه این پلتفرم را رهبری کرده است. با استفاده از این ماژول های هوش مصنوعی ، برند Blots می تواند جنبه های رفتاری و رفتاری را در مورد یک مخاطب پیش بینی کند ، با وجود این که هرگز سوالی از این جنبه ها نپرسیده است. سود اصلی محققان بازار چیست؟ سؤالات کمتری را هنگام کسب بینش بیشتر بپرسید.

این آزمایشات طرح ریزی مبتنی بر هوش مصنوعی چه کاری می توانند انجام دهند؟

از نظر تاريخي ، آزمايش هاي طرحي براي اجراي زماني بسيار طولاني بوده اند ، و اين مسايل را براي استفاده در تحقيقات بازار نشان مي دهد. سکوی نام تجاری Blots ساخته شده است تا موانع زمان و تلاش را از بین ببرد دیجیتالی شدن و اتوماسیون فرایند آزمایش. محققان می توانند به آسانی بیش از 36 نوع تست آزمایشی آنلاین را فوراً اداره کنند ، با وجود این که آزمایش های پروژکتور اضافی هر چند ماه ساخته ، آزمایش و منتشر می شوند.

علاوه بر این ، توانایی یک آزمون آزمایشی برای کمک به بازاریابان در درک رفتار مصرف کننده با رویکردهای تحلیلی محدود که قبلاً توسط محققان مورد استفاده قرار گرفته ، محدود شده است. با پشتیبانی از ماژول های هوش مصنوعی جدید ، برند Blots را در اختیار دارد روند امتیاز دهی و پروفایل را نوآوری کرده است. این پلتفرم از یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل پیچیده و داده محور از پاسخ های آزمون آزمایشی استفاده می کند که می تواند جنبه هایی در مورد یک مخاطب داشته باشد با وجود اینکه هرگز سوالی از نظر در مورد آن جنبه نپرسیده است.

این پلت فرم با استفاده از تعدادی از مجموعه داده های اختصاصی بزرگ مورد آزمایش و تکمیل قرار گرفته است که نتیجه آن نتیجه گیری شده است معیارهای آزمونهای آزمایشی آن. این به محققان این امکان را می دهد تا نتایج یک پاسخ دهنده فردی یا نمونه ای از پاسخ دهندگان را با نتایج عمومی جمعیت آمریکا مقایسه کنند.

توانایی پیش بینی جنبه های رفتاری و رفتاری در مورد یک مخاطب ، و امکان مقایسه این پیش بینی ها با معیارهای تعیین شده ، باعث می شود تا یک قطعه قدرتمند جدید از فناوری بازاریابی که اکنون برای استفاده در تحقیقات بازار موجود است ، تهیه شده توسط برند Blots باشد.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:
دکتر. کن فارو، رئيس جمهور
تلفن: 603-319-4977
پست الکترونیک: [email protected]م

SOURCE Inkblot Analytics

لینک های مربوطه

https://www.inkblotanalytics.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.