رفتن به نوشته‌ها

چگونه درک فیلیپس و ایجاد اهرم دراز ، صنعت رسانه های اجتماعی را تغییر می دهد

لس آنجلس، 18 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – دریل فیلیپس اعلام خلقت اهرم دراز، یک آژانس رسانه ای اجتماعی با محوریت اصلی تقویت حضور دیجیتالی افراد / مارک ها با استفاده از تاکتیک های مدرن برای تضمین افزایش مواجهه و ایجاد راه حل هایی برای کمک به مشتریان خود در رسیدن به اهداف برندهای خود.

“من یک تأثیرگذار رسانه اجتماعی 18 ساله هستم. از اوایل سال 2015 به رسانه های اجتماعی آلوده شدم. جنبه های رشد ، الگوریتمی ، ساختمان سازی و کسب درآمد باعث شده است تا حرفه ای فوق العاده قانع کننده باشد.” اینها سخنان 18 ساله است درک فیلیپس که در عصر دیجیتال به پیشرفت خود ادامه می دهد.

فیلیپس وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود ، تازه کار نیست. قدمت او به سال 2015 ، تقریباً در هر سکوی ممکن پیشگام است. تنها در سال 2018 بود که درک تصمیم گرفت که می خواهد تمرکز اصلی خود را بر رشد ، قرار گرفتن در معرض و بازاریابی اینستاگرام معطوف کند. این امکانات با توجه به نرخی که او قادر به درک بستر های نرم افزاری بود بی پایان شد. طولی نکشید که فیلیپس شروع به شکوفایی کرد ، درک سریع الگوریتم های عمق نشانگر چابکی او در این زمینه بود. او موفق شده است تا از روشهای تاکتیکی استفاده کند تا بتواند دنباله ای از خودش را رشد دهد. وی علاوه بر ساختن موارد زیر ، برای اطمینان از موفقیت متقابل با دیگر افراد همفکر نیز شبکه ای برقرار کرده و خود را به عنوان چهره ای برجسته در بازی رسانه های اجتماعی تأسیس کرده است.

فیلیپس از تاکتیکهای استراتژیک و مؤثر بازاریابی برای جلب نظر مخاطبان Gen-Z استفاده می کند. هنگامی که نوبت به ایجاد آژانس شخصی خود رسید ، در اینجا سه ​​چیز اصلی وجود دارد که فیلیپس می گوید:

نکته ای که باید در مورد ساخت محتوا در شبکه های خاص به یاد داشته باشید اینست که موتورها کلمات کلیدی را انتخاب می کنند. حتی اگر یک کاربر وب خاص توییتر یا فیس بوک را پشتیبانی نکند ، اگر به دنبال محصول شما باشد ، اگر عبارات کلیدی در نتایج نشان داده شود ، احتمالاً یک کلیک به یک توییت یا به روزرسانی وضعیت وجود دارد.

در مرحله دوم ، شما باید به عنوان نوجوانان به یاد داشته باشید ، شرکت شما باید تمرکز را تغییر دهد ، می توانید استراتژی شبکه اجتماعی خود را برای معرفی روندهای جدید و به طور مداوم بازاریابی با مخاطبان جدید تطبیق دهید.

سوم ، باید بدانید که مخاطب مهم نوجوان در کجا قرار دارد. Tik-Tok و Instagram بهترین سیستم عامل رسانه های اجتماعی هستند که در رده سنی 13 سال به بالا قرار دارند. یک نگاه به این سایت اجتماع زرق و برق دار است و هیچ اشتباهی برای طراحی آن وجود ندارد. نوجوانان بسیار چشمگیر هستند ، بنابراین وقتی صحبت از دیجیتال مارکتینگ می شود ، این سیستم عامل ها نقش موثری در موفقیت کمپین شما دارند.

می توانید با مراجعه به وب سایت وی https://derekphillips.info یا از طریق ایمیل در آدرس اینستاگرام به آدرس https://instagram.com/Lay ارتباط برقرار کنید. [email protected].

تماس با رسانه:
آریانا لنینگ
پست الکترونیک: [email protected]

پرونده های مرتبط

Derek Phillips Media Kit.pdf

تصاویر مرتبط

derek-phillips.jpg
دریل فیلیپس
(تصویر: دریل فیلیپس)

منبع اهرم لایه باز


منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.