رفتن به نوشته‌ها

Nakedwines.com با افزایش تقاضا برای تحویل شراب ، استخدام را تسریع می کند

این اطلاعیه در کنار انتصاب قرار گرفته است مکس میلر به عنوان رئیس تجارت ایالات متحده. مکس هفت سال تجربه رهبری تجارت الکترونیک و تجارت DtC را به تیم منتقل می کند و از Bluprint ، یک فیلم اشتراک در مورد تقاضای متعلق به NBCUniversal ، به Bluprint می پیوندد.

در سال 2012 راه اندازی شد ، nakedwines.com دارای بیش از 200،000 مشترک “فرشته” در ایالات متحده است که از بیش از 80 شراب ساز مستقل حمایت می کند. این شرکت که در انگلیس و نیز فعالیت دارد استرالیا، درآمدهای جهانی بیش از 250 میلیون دلار1.

محموله های شراب سازی DtC 10.8٪ از کل خرده فروشی های ایالات متحده را در سال 2019 نشان می داد 3.2 میلیارد دلار و طی 5 سال گذشته به طور متوسط ​​14٪ در حال رشد بوده اند2. پیش بینی می شود اقدامات اخیر مسافت اجتماعی با افزایش تعداد افراد شراب به خانه های خود ، این تعداد را تسریع کند.

مدیرعامل گروه ، نیک دابلین، اظهار نظر كرد:
وی ادامه داد: در این مواقع خارق العاده ، اولویت مطلق ما ایمنی و رفاه کارکنان ، مشتریان ، تأمین کنندگان و شراب سازان است و ما اقدامات حفاظتی لازم را در راستای توصیه دولت انجام داده ایم.

معرفی فاصله اجتماعی باعث تسریع در تغییر رفتار مصرف کننده به سمت خرید آنلاین شده و منجر به افزایش تقاضای مشتریان جدید و موجود می شود و معتقدم که این امر یک نقطه عطف برای نرخ رشد دسته آنلاین است.

من بسیار خوشحالم که از Max ، هرچند از طریق تماس ویدیویی ، به تیم استقبال کردم و ما در تلاش هستیم تا نقش های جدید را برای کمک به افزایش تقاضا پر کنیم. “

1 M 200 میلیون GBP به عنوان درآمد کل گروه انتظار می رود 9 آوریل سال 2020
2 گزارش مستقیم صنعت مصرف شراب 2019 توسط ShipCompliant توسط Sovos and Wines Vines Analytics منتشر شده است

درباره Nakedwines.com

Nakedwines.com روزانه نوشابه های شراب را با بهترین شراب سازان مستقل جهان ارتباط می دهد.

با استفاده از این عقیده که شراب عالی باید یک لذت روزانه باشد و یک امتیاز نیست ، این شراب شراب آنلاین آزادی خلاق و مالی را به شراب سازان با استعداد می دهد تا شرابهایی را الهام بخش – که توسط جامعه ای از شرابگیران شراب پشتیبانی می شود.

این شرکت با شراب سازان در سطح جهانی در پشت شراب های معروف ، مانند همکاری می کند نپا ستاره مت Parish (Beringer، Stags ‘Leap) ، شراب ساز 8 ساله شراب ساز شراب سال داریل داماد (Penfolds Grange) دانیل بارون (بلوط نقره ای) و کامیل بنیتا (Merus) و کارشناسان شامپاین ژان فیلیپ مولین (روچیلد) و راب مک نیل (مامان)

مدل تجاری منحصر به فرد است – این شرکت هزینه های تولید را برای شراب سازان خود تأمین می کند و پس اندازهایی را که به مشتریان خود واریز می شود ، ایجاد می کند.

مشتریان معروف به “فرشتگان” ، مشتریان متعهد به یک 40 دلار پیش پرداخت در هر ماه ، و همه این موارد به سمت خرید بعدی آنها می رود – و همچنان بودجه پروژه های پرشور شراب سازان سطح برتر در سراسر جهان را تأمین می کند.

یک دایره فضیلت ایجاد می شود که همه از آن بهتر باشند. مشتریان برای پول خود شراب بهتری می گیرند و شراب سازان تمام وقت خود را در کارخانه شراب سازی می گذرانند و زمان کمتری را در مورد توزیع و فروش نگران می کنند.

منبع Nakedwines.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

پاسخی بگذارید