رفتن به نوشته‌ها

کلاری ارزیابی اعتماد به نفس درآمدها را برای کمک به رهبران درآمدی تشخیص ریسک و سریع عمل ارائه می دهد

سانیویوا ، کالیفرنیا.، 16 آوریل 2020 / PRNewswire / – کلاریرهبر عملیات درآمد ، امروز ارزیابی اعتماد به نفس درآمدی را معرفی کرد ، خدماتی که به منظور کمک به تیم های درآمدی تأثیر احتمالی COVID-19 و شناسایی راه های کاهش خطرات مربوط به مشاغل خود را ارائه داده است. رهبران درآمد می توانند با توجه به وضعیت واقعی مشاغل خود ، چشم اندازی به دست آورند – در حالی که دید در زمان واقعی در CRM وجود ندارد.

ارزیابی اعتماد به نفس یک سرویس تعارف است که کارشناسان درآمد Clari می توانند ظرف 7 روز کاری پس از اتصال به محیط Salesforce سازمان ، آن را انجام دهند. شرکتهایی که بهترین خدمات این سرویس را دارند ، متمرکز B2B هستند و تیمهای فروش دارای 50 تا 5000 حامل سهمیه هستند. این سرویس بر اساس بهترین شیوه های Clari برای سلامت و پیش بینی خط لوله ساخته شده است و به همان میزان در سازمان های فروش مستقیم و غیرمستقیم قابل اجرا است.

نمونه هایی از بینش اعتماد به نفس درآمد که به عنوان بخشی از خدمات ارائه می شود عبارتند از:

  • کل فرصت COVID-19 در معرض خطر و تجزیه و تحلیل نرخ لغزش
  • ارزش کل خط لوله معاملات در اواخر مرحله با حداقل مشارکت نمایندگان اخیر یا احتمالات آینده است
  • کلیه معاملات سه ماهه بعدی که می تواند شتاب گرفته و به سه ماهه فعلی کشیده شود
  • درصد کل خط لوله لوله در حالت کار یا لغزش از ربع
  • خودکار مدل سازی نرخ گردش تاریخی برای شناسایی تأثیر درآمد مورد انتظار
  • تجزیه و تحلیل نرخ تبدیل تاریخی برای شناسایی مناطقی برای فروش و بهینه سازی فرایند

مسلح با این بینشها ، رهبران درآمد می توانند اطمینان حاصل كنند كه تیمشان بر روی حسابها و فرصتهای مناسب متمرکز به لیزر شده ، ریسك را شناسایی كرده و اعتماد به نفس خود را در خط لوله به دست می آورد.

“ارزیابی اعتماد به نفس ما به شما اطمینان می دهد که در مورد چشم انداز مشاغل خود استفاده کنید. این امکان را به شما می دهد تا تعیین کنید که چگونه منابع خود را به کار بگیرید ، چه فرصت هایی برای سرمایه گذاری در آن داشته باشید و چه نتایجی را می توان انتظار داشت.” کوین ننیریم، مدیر ارشد درآمد ، کلاری. “خدمات جدید ما به گونه ای طراحی شده است که کارمندان اجرایی را با دید کامل در زمان واقعی مسلح کند ، بنابراین آنها می توانند اعتماد به خط لوله خود را به دست آورند و برنامه عملیاتی خود را برای شرایط فعلی بازار بهینه کنند.”

شرکت های علاقه مند می توانند اطلاعات بیشتری کسب کرده و از خدمات ارزیابی اعتماد به نفس Clari استفاده کنند اینجا.

درباره کلاری

کلاری به تیمهای درآمدی کمک می کند تا عملیات را ساده تر ، پیش بینی کنندگی را بهبود بخشند و با استفاده از هوش مصنوعی و اتوماسیون کارایی بیشتری برای ایجاد مسئولیت کامل قیف در کل عملکرد درآمد داشته باشند. Clari توسط صدها تیم فروش ، بازاریابی و موفقیت مشتری در شرکت های پیشرو از جمله Qualtrics ، Workday ، Adobe ، Dropbox و Okta برای هدایت خط لوله ، بهبود بهره وری ، پیش بینی درآمد و کاهش شعار مورد استفاده قرار می گیرد. کلاری سیگنال های فعالیت از ده ها سیستم مختلف تجاری ، از جمله ایمیل ، تقویم ، CRM ، اتوماسیون بازاریابی و سایر موارد را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند تا عملیات درآمد را بهمتر ، کارآمدتر و قابل پیش بینی تر تبدیل کند. به Clari.com مراجعه کرده و ما را دنبال کنید لینکدین.

منبع کلاری

لینک های مربوطه

http://www.Clari.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

پاسخی بگذارید