رفتن به نوشته‌ها

جورناایا ریچ اسمیت را به عنوان مدیر ارشد بازاریابی نامگذاری می کند

CONSHOHOCKEN ، Pa.، 16 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – Jornaya ، یک شرکت پیشرو در زمینه خدمات داده (DaaS) با نمای اختصاصی بیش از 200 میلیون خرید عمده خریدهای مصرف کننده عمده (MLP) هر ماه ، نام دارد ریچ اسمیت به عنوان مدیر ارشد بازاریابی (CMO).

در این نقش جدید ، اسمیت برای تسریع رشد جورنایا ، چندین دهه تجربه به عنوان CMO در امور بانکی ، وام و بیمه را به کار می برد. او تلاشهایی را برای تکامل مارک شرکت انجام می دهد ، زیرا همچنان به نحوه استفاده بازاریاب از داده ها و بینش ها برای بهینه سازی زمان بندی و پیام رسانی برای حفظ مشتری ، کسب و فروش متقابل و در عین حال حفظ حریم شخصی مصرف کننده ادامه می دهد.

اسمیت گفت: “جورناایا تنها شرکتی است كه می تواند هنگامی كه مشتریان و چشم اندازهای خود شروع به خرید محصولات خود می كنند ، بدون در اختیار داشتن اطلاعات شخصی قابل شناسایی ، به CMOs و بازاریاب بگویید.” “مشتریان فعلی جورناایا قدرت این پیشنهادات را برای توسعه تجارت خود درک می کنند و من خوشحال می شوم که به شرکت های بیشتر و مشتریانشان کمک کنم تا این ارزش را تجربه کنند.”

اسمیت بیش از 25 سال تجربه در زمینه استراتژی ها و تیم های بازاریابی در نقش جدید خود در جورناایا به ارمغان می آورد. اسمیت در جدیدترین نقش خود به عنوان شریک و CMO در رئیس Outsiders ، پیشرو در کشور از افسران ارشد بازاریابی کسری ، با شرکتهایی در هر اندازه کار کرد تا سودآوری و رشد را به دست آورد. سابقه موفقیت وی شامل نقش های CMO در Ditech ، AIG Bank و مراکز بازیابی آمریکا است.

گفت: “ما از استقبال ریچ در تیم خوشحالیم.” راس شانکن، مدیر عامل و بنیانگذار ، جورناایا. “ریچ با داشتن مشتری در جورناایا در نقش های گذشته ، این شرکت را به خوبی می شناسد و ارزش واقعی ما را به مشتریان می فهمد. با همراهی او در راهبرد بازاریابی ما ، من انتظار دارم که در ماه ها و سالهای آینده چیزهای خوبی را ببیند.”

جورنایا دسترسی اختصاصی به داده ها در بازارهایی دارد که مشتریان وقت زیادی را صرف تحقیق و مقایسه گزینه های عمده در خریدها از جمله املاک و مستغلات ، وام ، خودرو ، بیمه ، وام و آموزش عالی می کنند. Jornaya با همکاری با شبکه ای از شرکای خود که 35،000+ خرید مقایسه و سایتهای تولید سرب دارند ، به شرکتها دسترسی می دهد تا به سیگنالهای خرید رفتاری زودهنگام برای مشتریان و چشم اندازها کمک کند تا شرکت ها در حفظ ، رشد و برقراری روابط جدید فعالیت کنند. Jornaya در حال حاضر با 1000 ناشر ، فروشندگان اصلی ، تولید کنندگان سرب و بازاریاب های عملکردی در سراسر کشور همکاری می کند تا اثربخشی برنامه های بازاریابی خود را بهبود ببخشد و از رعایت مقررات حریم خصوصی اطمینان حاصل کند. به www.jornaya.com مراجعه کنید.

منبع جورنایا

لینک های مربوطه

https://www.jornaya.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.