رفتن به نوشته‌ها

24 دلار + بیلیون صنعت مدیریت سرمایه انسانی در سراسر جهان تا سال 2025

DUBLIN، 15 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – “” بازار مدیریت سرمایه انسانی توسط نرم افزار (HR هسته ، سیستم ردیابی متقاضیان ، HR Analytics ، مدیریت نیروی کار) ، خدمات ، مدل استقرار (ابر و در محل) ، اندازه سازمان و منطقه – پیش بینی جهانی تا 2025 “گزارش به آن اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار HCM تخمین زده می شود 1،7570 میلیون دلار در سال 2020 و پیش بینی شده است که برسد 2،4310 میلیون دلار تا سال 2025 ، در CAGR 6.7٪ در طول دوره پیش بینی.

ادغام فن آوری های نوظهور ، مانند هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) ، با راه حل های HCM پیش بینی می شود یکی از قویترین عوامل برای راه حل HCM و پذیرش خدمات در مناطق باشد.

فرصت های جذاب در بازار مدیریت سرمایه انسانی

اتخاذ فرهنگ کار از راه دور توسط مشاغل در سراسر جهان به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 چالش های جدیدی را برای نرم افزارها و ارائه دهندگان خدمات HCM ایجاد می کند. مهمترین چالش ، بروزرسانی پیشنهادات مطابق با فرهنگ كار سازمانها است. ارائه دهندگان HCM می توانند با اضافه کردن قابلیتهای جدید مانند ردیابی سلامت کارمندان و موقعیت مکانی ، نرم افزار خود را در طول این همه گیری پیش ببرند. انتظار می رود این امر باعث افزایش پذیرش نرم افزار HCM شود. با این حال ، کاهش هزینه و تأخیر در پروژه ها توسط شرکت ها ممکن است در پذیرش نرم افزار HCM محدودیت ایجاد کند.

پیش بینی می شود که مدل استقرار ابر در CAGR بالاتر رشد کند

انتظار می رود که اکثر راه حل های HCM در ابر مستقر شوند ، بنابراین استقرار مبتنی بر ابر از استقرار در محل بهتر است و از CAGR بالاتری در دوره پیش بینی برخوردار خواهد بود. شرکتها برای به حداقل رساندن هزینه های عملیاتی و دستیابی به سهولت بیشتر در به اشتراک گذاری داده ها با طرف های مختلف ، به سمت استقرار مبتنی بر ابر حرکت می کنند.

صنعت BFSI عمودی برای داشتن بالاترین سهم بازار در سال 2020

عمودی بانکی ، خدمات مالی و بیمه (BFSI) یکی از اولین پذیرندگان راه حل های HCM برای مدیریت موثر کل چرخه عمر کارمندان است. انتظار می رود روند مشابه در سال های آینده وجود داشته باشد ، و انتظار می رود که عمودی راه حل های HCM را برای مدیریت کارمندان داخلی و خارجی اتخاذ کند. شرکتهای BFSI با نیروی کار متنوعی از کارمندان دفاتر ، نیروی کار مشروط ، نیروی کار شخص ثالث و دیگران سر و کار دارند. از آنجا که نیازهای عمودی برای مدیریت این نیروگاهها و مطابق با مقررات دولتی است ، عمودی بالاترین پذیرش راه حل ها و خدمات HCM را خواهد داشت.

APAC برای رشد در بالاترین CAGR در طول دوره پیش بینی

آسیا و اقیانوسیه پیش بینی می شود که منطقه (APAC) پذیرنده ترین راه حل های HCM باشد که در آن عمودی بالاترین میزان رشد را در طول دوره پیش بینی خواهد داشت. منطقه APAC به دلیل حضور کشورهایی از جمله ، از لحاظ تصویب دارای پتانسیل عظیمی است هند، چینو ژاپن، نیروی کار رو به رشد و تعداد زیادی از شرکتهای کوچک و متوسط. پیش بینی می شود که بنگاه های کوچک و متوسط ​​به دلیل افزایش تقاضای این شرکت ها برای مدیریت نیروی کار خود ، در 5 سال آینده پذیرش زیادی از راه حل های HCM را داشته باشند.

موضوعات اصلی تحت پوشش:

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرائی

4 بینش حق بیمه
4.1 فرصت های جذاب بازار در بازار مدیریت سرمایه انسانی
4.2 بازار توسط عمودی
4.3 بازار بر اساس نوع استقرار
4.4 بازار توسط مؤلفه
4.5 در اندازه سازمان
4.6 پتانسیل بازار

5 نمای کلی بازار و روندهای صنعت
5.1 مقدمه
5.2 نورافکن نوآوری
5.3 دینامیک بازار
5.3.1 رانندگان
5.3.1.1 ادغام Ai و Ml در سوئیت های Hcm
5-3.1.2 نیاز به کاهش هزینه های مرتبط با منابع انسانی برای تقاضای بازار
محدودیت ها
5.3.2.1 نگرانی های امنیتی درباره استقرار مبتنی بر ابر
5.3.3 فرصت ها
5.3.3.1 افزایش پذیرش راه حل های نرم افزاری مبتنی بر ابر
5.3.3.2 پیشرفت در بازارهای بالقوه
5.3.4 چالش ها
5.3.4.1 ناسازگاری داده ها به دلیل اتخاذ چندین فناوری پیشرفته و استانداردهای انسانی در بین مشاغل
5.3.4.2 عدم وجود منابع شایسته
5.4 روند صنعت
5.4.1 توسعه یکپارچه سیستم سوابق جهانی HR با مقیاس پذیری بهبود یافته و گزارشگری در زمان واقعی از طریق مدیریت سرمایه انسانی
5.4.2 افزایش قابلیت دسترسی به منابع از طریق حذف وظایف دستی اساسی با استفاده از راه حل مدیریت سرمایه انسانی
5.4.3 بهره برداری ساده از فعالیت های HR ، افزایش تجربه کارمندان و افزایش توانایی سازمانی و سرعت با راه حل های مدیریت سرمایه انسانی

6 بازار مدیریت سرمایه انسانی ، براساس مؤلفه
6.2 مقدمه
6.3 مؤلفه: تأثیر Covid-19

7 بازار مدیریت سرمایه انسانی ، توسط نرم افزار
7.1 مقدمه
7.2 HR HR
7.2.1 مزایا و مدیریت مطالبات
7.2.2 مدیریت حقوق و دستمزد و پاداش
7.2.3 مدیریت یادگیری
7.2.4 برنامه ریزی موفقیت
7.3 سیستم پیگیری متقاضیان
7.4 HR Analytics
7.5 مدیریت نیروی کار
7.5.1 مدیریت غیبت
7.5.2 مدیریت عملکرد
7.5.3 برنامه ریزی نیروی کار
7.5.4 مدیریت زمان و حضور و غیاب
7.5.5 تجزیه و تحلیل نیروی کار

8 بازار مدیریت سرمایه انسانی ، توسط سرویس
8.1 مقدمه
8.2 ادغام و پیاده سازی
8.3 آموزش و آموزش
8.4 پشتیبانی و نگهداری
8.5 مشاوره

9 بازار ، توسط مدل استقرار
9.1 مقدمه
9.2 مدل استقرار: تأثیر Covid-19
9.3 فرضیه های اولیه
9.4 ابر

10 بازار مدیریت سرمایه انسانی ، براساس اندازه سازمان
10.1 مقدمه
10.2 اندازه سازمان: تأثیر Covid-19
10.3 شرکتهای کوچک و متوسط
10.4 شرکتهای بزرگ

11 بازار ، توسط عمودی
11.1 مقدمه
11.2 عمودی: تأثیر Covid-19
11.3 بانکداری ، خدمات مالی و بیمه
11.4 دولت
11.5 ساخت
11.6 مخابرات و IT
11.7 کالاهای مصرفی و خرده فروشی
11.8 بهداشت و درمان و علوم زندگی
11.9 انرژی و بهره وری
11.10 حمل و نقل و تدارکات
11.11 دیگران

12 بازار مدیریت سرمایه انسانی ، براساس منطقه
12.1 مقدمه
12.2 آمریکای شمالی
12.3 آمریکای شمالی: تأثیر Covid-19
12.3.1 ایالات متحده
12.3.2 کانادا
12.4 اروپا
12.5 اروپا: تأثیر Covid-19
12.5.1 انگلستان
12.5.2 آلمان
12.5.3 فرانسه
12.5.4 بقیه اروپا
12.6 آسیا و اقیانوسیه
12.7 آسیا و اقیانوسیه: تأثیر Covid-19
12.7.1 چین
12.7.2 ژاپن
12.7.3 استرالیا و نیوزلند
12.7.4 بقیه آسیا و اقیانوسیه
12.8 خاورمیانه و آفریقا
12.9 خاورمیانه و آفریقا: تأثیر Covid-19
12.9.1 پادشاهی عربستان سعودی
12.9.2 امارات متحده عربی
12.9.3 بقیه خاورمیانه و آفریقا
12.10 آمریکای لاتین
12.11 آمریکای لاتین: تأثیر Covid-19
12.11.1 برزیل
12.11.2 مکزیک
12.11.3 بقیه آمریکای لاتین

13 منظره رقابتی
13.1 نقشه برداری رهبری رقابتی
13.1.1 رهبران بینایی
13.1.2 افتراق پویا
13.1.3 مبتکران
13.1.4 شرکتهای نوظهور

14 پروفایل شرکت
14.1 مقدمه
14.2 روز کاری
14.3 اوراکل
14.4 ADP
14.5 ساپ
14.6 مایکروسافت
14.7 IBM
14.8 نرم افزار نهایی
14.9 سریدیان
14.10 جمع
14.11 کرونوس
14.12 Talentsoft
14.13 بکارگیری
14.14 Peoplestrategy
14.15 اینفور
14.16 سنگ بنای Ondemand
14.17 Meta4
14.18 سیستم های Ramco
14.19 بامبوهر
14.20 یعنی
14.21 نرم افزار نیروی کار
14.22 شرکت Zoho
14.23 گروه مریم گلی
14.24 نرم افزار Epicor
14.25 Zenefits
14.26 پرداخت
14.27 گوستو
14.28 Bitrix
14.29 Benefitfocus
14.30 وبهر
14.31 نرم افزار Talentia
14.32
14.33 Vibe Hcm
14.34 موج دار
14.35 Ascentis
14.36 Bizmerlinhr

15 بازار مجاور
15.1 بازار مدیریت نیروی کار
15.1.1 بازار مدیریت نیروی کار ، توسط عمودی
15.1.2 بازار مدیریت نیروی کار ، براساس منطقه
15.2 بازار HR Analytics
15.2.1 بازار HR Analytics ، توسط Vertical
15.2.2 بازار تجزیه و تحلیل منابع انسانی ، براساس منطقه
15.3 مدیریت خدمات میدانی
15.3.1 مدیریت خدمات میدانی ، توسط عمودی
15.3.2 مدیریت خدمات میدانی ، براساس منطقه

16 پیوست
16.1 راهنمای بحث و گفتگو

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/ii6q9b مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.