رفتن به نوشته‌ها

استفاده از یک روش اثبات شده برای نقشه برداری از رأی دهندگان و آشنایی با رأی دهندگان مومن و بی طرف آن ، در یک رقابت انتخاباتی بسیار مهم و اساسی است.

SÃO PAULO ، 15 ژوئیه 2020 / PRNewswire / – روش NPS به طور گسترده ای توسط شرکتهای بزرگ در سراسر جهان استفاده می شود تا درک بازار از مارک آنها را درک کند. نه تنها در یک نگاه جهانی از شرکت ، بلکه در تمام ابعاد آن به عنوان یک محصول ، فرایندها ، مردم ، خدمات در بین دیگران نیز ارائه می شود. این روند مشابه می تواند و باید در محیط عمومی مورد استفاده قرار گیرد تا دولت های آینده بتوانند واقعاً به کسانی که آنها را انتخاب می کنند گوش دهند و بر این نیاز کار کنند. قدم به عقب ، در زمان انتخابات ، گوش دادن به آنچه مردم می خواهند ، تقسیم این مخاطبان و انتشار مطالب مورد علاقه برای هر یک از این بخش ها ، علاوه بر هدایت استراتژی های انتخاباتی مبتنی بر این داده ها ، در پیروزی نامزدها بسیار مهم و تعیین کننده است. انتخابات بعدی

ثابت شده است که مشتریانی که به عنوان مروج طبقه بندی می شوند از طریق مراجعه به طور موثر به عنوان فروشندگان نام تجاری / محصولات شما کار می کنند. امروزه ، قبل از تصمیم گیری برای خرید چیزی ، بخش خوبی از مصرف کنندگان نظر دوستان ، بستگان و نظرات خود را در اینترنت در نظر می گیرند. داشتن نقشه نویسی افرادی که مروج و پشتیبانی کننده از این فرایند تصمیم گیری هستند ، برای حفظ ارتباط فعال با این مخاطب و اقداماتی که تضمین می کند از افزایش این مخاطب ضروری است ، ضروری است. به همین ترتیب ، در انتهای دیگر ، مخدرها بد صحبت می کنند و شرکت و محصولات آن را توصیه نمی کنند. شرکت های بزرگ از این امر آگاه هستند تا به سرعت عمل کرده و در موارد معکوس مشتریان ناراضی عمل کنند تا این مسئله به مشکل تبدیل نشود که به سرعت تشدید شود.

با این حساب شرکت Bten (https://www.bten.com.br/) با استفاده از همین روش برای حمایت از نامزدهای اداری در انتخابات بعدی در نقشه بعدی حوزه انتخابیه خود و اقدامات بازاریابی مستقیم تر را نشان می دهد. افونسو نتو، Bten COO در مورد اثربخشی این نوع نقشه برداری اظهار داشت: “نظرسنجی های انتخاباتی که در حال حاضر انجام شده است ، نظر محدود به قصد رأی هر یک از نامزدها را نشان می دهد ، به عنوان مثال ، وقتی از شما سؤال می شود که آیا شما به یک نامزد X رأی می دهید ، پاسخ می دهید بله یا خیر ، اما جواب این طور نیست. آیا این ساده است ، اگر به همان شخصی که بله پاسخ می دهد برگردید و در مقیاس 0 تا 10 بپرسید ، شانس اینکه شما به این نامزد رای دهید ، چیست؟ پاسخ ممکن است 8 باشد و طبق روش NPS این امتیاز از طرف یک تبلیغ کننده (رای دهنده) نیست؟ اما یک PASSIVE (تصمیم گیری نشده) ، یعنی او گفت ، بله ، اما هنوز با اطمینان نیست و می تواند نظر خود را تغییر دهد حال اگر اگر به 9 یا 10 پاسخ داد ، او در حال حاضر منتخب وفادار آن نامزد است و نه تنها او رای خواهد داد ، زیرا او این رای را به دوستان و آشنایان نشان می دهد ، به طور خودجوش برای انتخابات کار می کند “.

علاوه بر طبقه بندی مردم ، کاندیداهای مناصب عمومی باید خواسته های یکدیگر را درک کنند ، به همان روشی که شرکت های خصوصی با مشتریان خود انجام می دهند. در نهایت ، رأی دهنده مشتری هر نامزدی برای کارمندان دولتی است. برای درک خواسته های بازار خود ، همانطور که توضیح داده شد ، باید کمی عمیق تر به نظر برسید ساموئل پریرا، CMO of Bten “درست بعد از اینکه ما مردم را به عنوان رای دهنده های مومن ، بی طرف و محروم طبقه بندی کردیم ، اطلاعات بیشتری را طبق طبقه بندی پاسخ دهنده جمع می کنیم ، برای مثال دلایلی که او یک شخص مخل یا منتخب وفادار است ، آنچه را که در نامزد جستجو می کنید ، جستجو می کند. مضمون عمومی از آنچه کاندیدای باید روی آن کار کند مهمتر و ضروری است با این کار می توان پاسخ را از طریق کمپین های بازاریابی ، به هر مخاطب مقطعی هدایت کرد ، با برنامه های عملیاتی ، آنها را به بخش رأی دهندگان وفادار که مروج نامزد هستند ، هدایت می کند. از همین طریق لازم است که یک صدا به تبلیغ کنندگان وفادار داده شود و آنها را برای حمایت از این کار تشویق کنند .با این کار در دست ما می توانیم تحلیلی عمیق و واضح ارائه دهیم تا کاندیدای انتخابات بتواند برنامه و انتخابات خود را در صورت انتخاب تنظیم کند ، با توجه به آنچه که او ” مخاطب “واقعاً به دنبال” است.

در تمام این روند ارتباطات ، آراء طبیعی است. هنگام رسیدن به مخاطبان مناسب ، ارائه اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد نامزد در مورد مواردی که رای دهندگان به آن علاقه مند هستند ، در این لحظه ضروری است که ما با اطلاعات مختلفی از هر طرف بمباران شویم. اطلاعاتی که همیشه آن چیزی نیست که ما به دنبال آن هستیم یا آن توجه ما را به خود جلب می کند. دستیابی به مخاطبان مناسب با اطلاعات صحیح به طور خودکار در صندوق رأی به آراء منتقل می شود.

اطمینان از نامزدی مبنی بر این که کل مراحل نقشه برداری به صورت مصوب و تأیید شده انجام شود ، همچنین دغدغه Bten است ، همانطور که توسط ساموئل پریرا تقویت شده است “برای استفاده از روش NPS ، ما به دنبال صدور گواهینامه و تأیید شرکت Bain ، مالک و خالق این فرآیند هستیم. دغدغه دیگری که ما داشتیم تصویب و استفاده از کلیه قوانین استفاده از WhatsApp است که توسط Facebook مشخص شده است ، بنابراین ما در ارتباط با انتخاب کنندگان مشکلی برای استفاده از این وسایل نداریم ، بنابراین از بروز مشکلاتی که امروزه در جامعه پنهان است جلوگیری می کنیم. ساموئل می افزاید: “حق امنیت داده نیز در این بستر تضمین شده است ،” ما از کلیه قوانین قانون حمایت از داده های عمومی (LGPD) پیروی می کنیم ، علاوه بر اینکه در TSE برای انجام بررسی های انتخاباتی ثبت شده ایم. “

نظرسنجی های سنتی فراهم نمی کند که این نقشه برداری انجام شود و تحلیل آن سرد باشد ، علاوه بر اینکه اغلب در مواقعی سؤال می کند که شخص نمی خواهد پاسخ دهد یا فقط برای خلاص شدن از شر شخص انجام سرشماری پاسخ می دهد. استفاده از وسایل مناسب ارتباطی ، در زمان های مناسب و استفاده از روشی که پاسخ های دقیق تر و حقیقت تری ارائه می دهد ، برای نامزدها کاملاً مؤثرتر است تا از منابع مالی کمپین به روشی خاص استفاده کنند. علاوه بر اینکه می تواند برنامه دولت را به آنچه برای شهروندان مهم است هدایت کند.

با تحول دیجیتالی ، شبکه های اجتماعی و سرعتی که در حال حاضر اطلاعات در آن جریان دارد ، ضروری است که کاندیداهای انتخابات و انتخاب مجدد در درک حرکات اطلاعات و مخاطبان خود چابک باشند و به درستی عمل کنند ، سرمایه گذاری های مبارزات انتخاباتی را به شکلی مسئولانه هدایت کنید. صحیح و متمرکز

به طور فزاینده ، روشهای مدیریت کسب و کار در بخش عمومی تطبیق داده می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. فقط از این طریق امکان خدمت صحیح در حوزه انتخابیه مورد توجه و خواستارتر فراهم می شود.

منبع: BTen Tecnologia

SOURCE BTen Technology

لینک های مربوطه

https://www.bten.com.br/

منبع BTen Tecnologia

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.