رفتن به نوشته‌ها

صنعت رسانه پر از حملات پر اهميت اعتبار: Akamai

مطابق این گزارش ، شرکت های رسانه ای هدف جذابی را برای مجرمان ارائه می دهند که نشان از افزایش 63 درصدی سالانه حملات علیه بخش رسانه های ویدیویی دارد. این گزارش همچنین به ترتیب 630٪ و 208٪ در مقایسه با سال گذشته در حملات علیه پخش تلویزیونی و سایتهای ویدیویی را نشان می دهد. در عین حال ، حملات با هدف قرار دادن خدمات ویدیویی 98٪ افزایش یافته است ، در حالی که حملات علیه سیستم عامل های ویدیویی 5٪ کاهش یافته است.

به نظر می رسد که افزایش شدید حملات با هدف پخش تلویزیون و سایت های ویدئویی همزمان با انفجار محتوای رسانه ای مورد تقاضا در سال 2019 است. علاوه بر این ، دو سرویس ویدیویی مهم سال گذشته با پشتیبانی سنگین از تبلیغات مصرف کنندگان آغاز شد. این نوع سایتها و خدمات به خوبی با اهداف مشاهده شده مجرمان هدف قرار می گیرند.

بخش عمده ای از ارزش حساب های صنعت رسانه در دسترسی بالقوه به دارایی های مصالحه مانند محتوای حق بیمه به همراه داده های شخصی مطابق با داده های نهفته است استیو راگان، محقق امنیتی آکامایی و نویسنده دانشکده وضعیت اینترنت / امنیت گزارش. راگان در این گزارش توضیح داد: “ما روندی را مشاهده كرده ایم كه مجرمان در حال تركیه اعتبارنامه از طریق حساب رسانه ای با دسترسی به امتیازهای سرقت شده از رستوران های محلی و بازاریابی نامعقول به عنوان بسته های” تاریخ شب “هستند. “هنگامی که مجرمان اطلاعات مربوط به موقعیت جغرافیایی را در حسابهای مصالحه بدست آورند ، می توانند آنها را با هم مقایسه کنند تا به عنوان شام و فیلم فروخته شوند.”

اما سایت های ویدیویی تنها تمرکز حملات پرشور اعتبار در صنعت رسانه نیستند. این گزارش حاکی از افزایش چشمگیر 7000 درصدی حملات با هدف انتشار محتوای منتشر شده است. روزنامه ها ، كتاب ها و مجلات به طور كامل در معرض دید مجرمان سايبر قرار مي گيرند و نشان مي دهند كه رسانه ها از هر نوعي هنگامي كه از اين نوع حملات در مي آيند ، بازي عادلانه اي به نظر مي رسند.

ایالات متحده تاکنون منبع اصلی حملات جنجالی اعتبار علیه شرکت های رسانه ای با 1.1 میلیارد در سال 2019 بود که نسبت به سال 2018 162 درصد افزایش داشته است. فرانسه و روسیه به ترتیب با 3.9 میلیون و 2.4 میلیون حمله به ترتیب از دور دوم و سوم بودند.

هند، هدفمندترین کشور در سال 2019 بود که با 2.4 میلیارد حمله حملات جنجالی به سر برد. پس از آن ایالات متحده در 1.4 میلیارد و انگلستان در 124 میلیون.

راگان توضیح داد: “تا زمانی که نام کاربری و کلمه عبور داشته باشیم ، جنایتکارانی در تلاش خواهند بود تا آنها را به خطر بیاندازند و از اطلاعات ارزشمند سوء استفاده کنند.” “اشتراک و بازیافت رمز عبور به راحتی دو عامل مؤثر در حملات پر کردن اعتبار هستند. در حالی که آموزش مصرف کنندگان به بهداشت خوب ، برای مبارزه با این حملات بسیار مهم است ، اما مشاغل باید به کار گیرند که روش های تأیید هویت قوی تری را بکار گیرند و ترکیبی مناسب از فناوری ، سیاست ها و تخصص که می تواند به محافظت از مشتری کمک کند بدون اینکه بر تجربه کاربر تأثیر منفی بگذارد. “

بروزرسانی Q1 2020
انتشار Akamai 2020 وضعیت اینترنت / چیزهای اعتبار در صنعت رسانه گزارش از آوریل تا ژوئیه به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 به تعویق افتاد. وقت اضافی باعث شد تا داده های Q1 2020 به گزارش اصلی اضافه شود.

نکته مهم این است که در سه ماهه اول سال 2020 میلادی تعداد زیادی تلاش برای ورود به سیستم مخرب علیه ارائه دهندگان خدمات ویدیویی و پخش کنندگان اروپا رخ داده است. یک حمله در اواخر ماه مارس ، پس از ایجاد پروتکل های انزوا بسیاری ، تقریباً 350،000،000 تلاش علیه یک ارائه دهنده خدمات واحد انجام داد. یک دوره 24 ساعته به طور جداگانه ، یک پخش کننده مشهور در سراسر منطقه ، با قله هایی که در میلیارد ها دلار بود با حملات طوفانی در طول این ماه مواجه شد.

یکی دیگر از روند قابل توجه در سه ماهه اول ، تعداد مجرمان با دسترسی رایگان به حساب های روزنامه ها بود. غالباً به عنوان وسایل نقلیه خود تبلیغی ارائه می شود ، هنوز باید کارزارهای پر کردن اعتبار را شروع کنید تا بتوانید نام کاربری و ترکیب رمزهای عبور داده شده را به سرقت ببرید.

محققان آکامایی همچنین شاهد کاهش در اعتبار اعتبار حسابهای سرقت شده در طول سه ماهه بودند که تقریباً معامله کردند 1 دلار به 5 دلار در آغاز و 10 دلار به 45 دلار برای ارائه بسته های چند سرویس این قیمت ها با کم شدن حساب های جدید و لیست اعتبارهای بازیافت شده بازار افت پیدا کردند.

گزارش اینترنت و امنیت آکامای 2020 گزارش شده است در اینجا موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر ، جامعه امنیتی می تواند از محققان تهدید آکامایی و بینشهایی که Platform Intelligent Akamai از منظره در حال تحول در معرض تهدید برخوردار است ، به آن دسترسی پیدا کرده ، با آنها درگیر و یاد بگیرد. به مرکز تحقیقات تهدید آکامایی مراجعه کنید.

درباره آکامایی

آکامای تجربیات دیجیتالی را برای بزرگترین شرکتهای جهان تأمین و ارائه می کند. سکوی لبه هوشمند آکامای همه چیز را ، از شرکت تا ابر ، محاصره کرده است ، بنابراین مشتریان و مشاغل آنها می توانند سریع ، هوشمند و ایمن باشند. مارک های برتر در سطح جهان به Akamai تکیه می کنند تا از طریق راه حل های چابک که قدرت معماری های چند ابر خود را افزایش می دهد ، به آنها در تحقق مزیت رقابتی کمک کنند. آکامای تصمیمات ، برنامه ها و تجربیات را از هر کس نزدیک تر به کاربران نگه می دارد – و حملات و تهدیدهای بسیار دور. نمونه کارها Akamai از لبه های امنیتی ، عملکرد وب و موبایل ، دسترسی به شرکت و راه حل های ارائه فیلم توسط خدمات بی نظیر مشتری ، تجزیه و تحلیل و نظارت 24/7/365 پشتیبانی می شود. برای اطلاع از اینکه چرا برندهای برتر دنیا به آکامای اعتماد دارند ، مراجعه کنید www.akamai.com، blogs.akamai.com، یا Akamai در توییتر. می توانید اطلاعات تماس جهانی ما را در اینجا پیدا کنید www.akamai.com/ مکان ها.

کریس نیکلسون
روابط رسانه ای
+1 617 444 2987
[email protected]

تام بارت
روابط سرمایه گذار
+1 617 274 7130
[email protected]

منابع Akamai Technologies ، Inc.

لینک های مربوطه

http://www.akamai.com


منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.