رفتن به نوشته‌ها

کنفرانس 2020 LEAR GIRLS LEAD (TM) GIRLS (TM) همکاری می کنند تا به سمت مجازی حرکت کنند

NEW YORK ، 15 ژوئیه 2020 / PRNewswire / – BLACK GIRLS ROCK! سالانه خود را اعلام می کنددختران سیاه LEADهمکاری با مارک مراقبت از مو ظهور خواهد شد از 31 ژوئیه تا اول آگوست برگزار می شود. کنفرانس امسال مجدداً به عنوان یک رویداد مجازی طراحی شد و به گونه ای طراحی شده بود که دختران جوان در سراسر ایالات متحده را در دو روز بتوانند در کنار هم کشف ، بازتاب و جشن بگیرند.

همکاری BLACK GIRLS ROCK! و ظهور کرد ، مجموعه ای از محصولات غنی از مراقبت از مو با بافت برای زنان چند فرهنگی “Generation Z” ، از این فهم متولد شد که نیاز فوری به تأمین منابع و ابزارهای مورد نیاز زنان جوان از رنگ برای موفقیت دارد. .

Karad Sabine ، مدیرعامل برندهای Sundial (کارا سابین)گفت: “به عنوان یک برند مراقبت از مو که ریشه در بیان و خلاقیت خود دارد ، متعهد به باز کردن فرصت ها برای دختران جوان رنگی هستیم تا بتوانند با موفقیت شوق و شوق خلاق خود را دنبال کنند تا بر افراد سیاه پوست در COVID-19 تأثیر بگذارد. با جامعه لاتین و اکنون به مبارزه با نژادپرستی سیستمی ، افتخار می کنیم که توانسته ایم با بورلی باند مبارزه کنیم (بورلی باند) برای توانمند سازی ، الهام بخشیدن و پشتیبانی از نسل جدیدی از پیشگامان خلاق ، با BLACK GIRLS ROCK! “

کنفرانس BLACK GIRLS LEAD توسط BLACK GIRLS ROCK! برای پرورش مهارت های رهبری ، تفکر انتقادی ، اصالت و خلاقیت برای دختران 13 تا 18 سال ایجاد شده است. در این کنفرانس از 1000 زن جوان از ایالات متحده و سرزمین های خارج از کشور برای شرکت در سمینارها ، کلمات کلیدی ، سمینارها و کلاسهای کارشناسی ارشد به میزبانی رهبران برجسته اندیشه و سخنرانان و این رهبران فکر و سخنرانی استقبال می شود. مهمانان درباره موضوعاتی از جمله عدالت اجتماعی ، ورود زنان به STEM (علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضی) ، سواد مالی ، اکتشاف شغلی ، مراقبت های بهداشتی ، خلاقیت و گروه های زنان بحث خواهند کرد.

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت بورلی باندبگو: “من دختران سیاه را برای حمایت از پیشرفت کلی زنان جوان ایجاد کردم. این طرح به منظور کمک به دختران در کشف صداهای خود ، تعریف حقیقت خود ، داشتن نهادهای خاص خود و ساختن آینده ای است که پیش بینی می کنند. من بسیار خوشحالم که این بار با همکاری ظهور کرده ام و بسیار سپاسگزارم از تعهد آنها برای پیوستن به ما در ارتقاء و ترغیب دختران سیاه پوست به پیشرفت. “

میزبانی کنفرانس مجازی دختران BLACK GIRLS دختران جوان واجد شرایط بیشتری را برای شرکت در این کنفرانس به ارمغان می آورد. دخترانی که ساکن ایالات متحده هستند و بین 13 تا 18 سال سن دارند ، اکنون با مراجعه به نشانی led.blackgirlsrock.com درخواست می کنند برای کنفرانس تقاضا کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد BLACK GIRLS ROCK! و BLACK GIRLS LEAD ، لطفاً به سایت www.blackgirlsrock.com مراجعه کنید. در توییتر و اینستاگرام ، لطفاً “BlackGirlsRock” را دنبال کنید و از هشتگهای “#BlackGirlsRock” و “#BlackGirlsLead” استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ظهور ، لطفاً به emergeBeautiful.com ، و همچنین در اینستاگرام وتوییتردنبال کنید در فیس بوک ظهور کنید یا در فیس بوک طرفدار شوید.

###

مخاطب رسانه ای:

کاریسا اسمیت
ROCK GIRLS GIRLS!
پست الکترونیک:[email protected] آ
تلفن: 862-202-6822

سامانتا کلتون
ادلمن
پست الکترونیک:[email protected] آ
تلفن: 315-720-3592

دختران سیاه LEADباROCK GIRLS GIRLS!®مقدمه

GIRL GIRLS LEAD برای ارتقاء رهبری زنان جوان ، مهارت های تفکر انتقادی ، پیشرفت تحصیلی ، مشارکت مدنی و امور خیریه ایجاد شده است. از زمان آغاز به کار ، BLACK GIRLS ROCK! متعهد شده است که دختران را با توانمندسازی وسایل مورد نیاز برای کشف صدای آنها ، تعریف حقایق آنها ، نهادهای خاص خود و احترام به شرایط آنها ، به دختران توانمند سازد. BLACK GIRLS ROCK! ، که توسط دی جی معروف و نیکوکار بورلی باند تأسیس شده است ، یک جنبش چند سطحی است که به تغییر فرهنگ تصاویر رسانه ای و حمایت از زنان و دختران اختصاص دارد. BLACK GIRLS ROCK! Inc. یک شاخه غیر انتفاعی 501 (c) (3) از این جنبش چند سطحی است که از سال 2006 ، این کشور متعهد شده است تا از طریق رهبری ، آموزش و برنامه های توسعه هویت فعال ، زندگی دختران را غنی سازی کند.

ظهورمقدمه

emerge a یک برند جدید محصولات مراقبت از زیبایی است که توسط برندهای Unilever و Sundial Brands ساخته شده است برای موج جدیدی از زنان خلاق که دوست دارند موهای طبیعی خود را حفظ کنند. محصولات Emerge شیر بادام و روغن شهد برزیل را به شما اضافه می کنند تا فرها و لک های شما شکسته و شکل باقی بماند. محصولات ما حاوی سولفات ، پارابن ، فتالات ، سیلیکون ، روغن معدنی ، بنزین و یا رنگ نیستند و روی مو بسیار ملایم هستند. برای خرید محصولات emerge to به فروشگاه محلی Target یا Target.com خود بروید.

معرفی آمریکای شمالی یونیلور

یونیلور پیشرو در جهان در زمینه زیبایی و مراقبت های شخصی ، مراقبت از منزل ، مواد غذایی و تازه کردن محصولات جهان است.این فعالیت در بیش از 190 کشور جهان دارد و روزانه 2.5 میلیارد مصرف کننده را تحت پوشش خود قرار می دهد. در ایالات متحده و کانادا ، نمونه کارها محصولات Unilever شامل مجموعه ای از مارک های نمادین مانند Ax ، Ben & Jerry’s ، Breyers ، Degree ، Dollar Shave Club ، Dove ، Hellmann ، Klondike ، Knorr ( Kellogg)، Lever 2000، Lipton، Love Beauty and Planet، Magnum، Nexxus، Noxzema، Pond’s، Popsicle، Leaf Leaf، Q-tips، نسل هفتم، ساده، Sir Kensington’s، St. Ives، Suave، Talenti Gelato & Sorbetto، TAZO، TIGI، TRESemmé and Vaseline. تمام نام های تجاری فوق دارای علائم تجاری / علائم تجاری ثبت شده از گروه شرکت Unilever می باشد.

برنامه اقدام پایدار یونیلور (USLP) بر استراتژی ها و تعهدات زیر در این شرکت تأکید دارد:

  • به بیش از 1 میلیارد نفر کمک کنید تا در سال 2020 اقدام به بهبود سلامتی و بهزیستی خود کنند.
  • تا سال 2030 ، اثرات زیست محیطی محصولات ما را به نصف کاهش دهید.
  • تا سال 2020 ، به بهبود وضعیت معیشت میلیون ها نفر کمک کنید.

USLP با رشد و اطمینان رانندگی ، کاهش هزینه ها و کاهش خطرات ، ارزش ایجاد می کند. در سال 2018 ، برندهای Sableable Living Unilever نسبت به سایر مارک های این شرکت 69٪ سریعتر رشد کرد و در سال 2017 46٪ سریعتر شد.

از سال 2010 ، ما از طریق برنامه اقدام پایدار یونیلور اقدام کرده ایم ، در حالی که ما همچنان به پیشرفت کار خود ادامه می دهیم ، به بیش از یک میلیارد نفر کمک کرده ایم تا سلامت و رفاه خود را بهبود بخشند ، ردپای محیطی خود را به نصف کاهش داده و صدها هزار نفر بهبود پیدا کنند. معیشت ده هزار نفر. ما پیشرفت های زیادی داشته ایم و به گسترش اهداف خود ادامه می دهیم – اخیراً قول داده ایم كه تا سال 2025 اطمینان حاصل كنیم كه بسته بندی پلاستیکی ما می تواند 100٪ كاملاً مورد استفاده قرار گیرد ، بازیافت شود و به عنوان كمپوست استفاده شود. اگرچه هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد ، اما ما مفتخریم که به عنوان مدیر بخش پایداری Dow Jones (Dow Jones SQLivity Index) در سال 2018 شناخته شود و برای هشتمین سال متوالی ، در GlobeScan / SustainAbility Global Corporate مسئولیت در نظرسنجی رهبر یک شرکت برتر شوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد یونیلور ایالات متحده و مارک تجاری آن ، به آدرس زیر مراجعه نمایید: www.unileverusa.com.

برای اطلاعات بیشتر در مورد USLP ، به آدرس زیر مراجعه نمایید: www.unilever.com/sustainable-living/.

درباره برندهای Sundial

برندهای Sundial یک تولید کننده پیشرو در زمینه مراقبت از پوست و محصولات مراقبت از مو است که به دلیل استفاده نوآورانه از مواد طبیعی باکیفیت و کاملاً معتبر شناخته شده است.این شرکت همچنین تولید کننده emerge ge ، SheaMoisture ، Nubian Heritage ، nyakio ™ و MCJW است. Sundial Brands شرکتی است كه توسط B Corp (Community Enterprise) تأیید شده است. اهداف كسب و كار اجتماع این شركت به سمت یك الگوی تجاری است كه می تواند فرصت هایی را برای توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی پایدار در زنجیره تأمین و در جوامع آمریكا و آفریقا ایجاد كند ، به طور عمده بر کارآفرینی ، توانمندسازی زنان ، آموزش و بهزیستی متمرکز شوید. برندهای Sundial از معرفی مفهوم فراگیر “بازار مشترک جدید” برای صنعت زیبایی و خرده فروشی ، به سرپرستی مدیرعامل Kara-Sabin و تیمی از مدیران متشکل از اکثرا سیاه پوستان و افراد فراگیر به عنوان Unilever ستایش می شود. شرکتهای تابعه تجارت می کنند.

Unilever؛ برندهای Sundial

لینک های مربوطه

http://www.unileverusa.com

SOURCE Unilever ؛ برندهای Sundial


منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.