رفتن به نوشته‌ها

طبق گزارش های جدید ، در گزارش جدید بیش از 6 میلیون تراکنش برای کشف داده های عملی درباره اهدا کنندگان آنلاین ، تجزیه و تحلیل شده است

گزارش جدید Classy داده های چند سال گذشته را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و شامل 40،000 کمپین جمع آوری کمک های آنلاین فعال و 6.4 میلیون معاملات است که 2.8 میلیون از آنها هدیه های مکرر بودند.

وی گفت: “همه گیر COVID-19 در سال جاری به روش های گوناگونی بر شرکت های غیرانتفاعی تأثیر گذاشته است ، بنابراین بالا بردن بینش هایی که به افراد غیرانتفاعی کمک می کند تا در پیشبرد جمع آوری کمک های خود پیش بروند ، برای موفقیت آنها در سال 2020 و بعد از آن بسیار مهم است.” Chisholm اسکاتلند، مدیر عامل و بنیانگذار Classy. “امید ما این است که این گزارش داده های خود را برای ایجاد ایده های جدید یا بهبود یافته به اشتراک بگذارد که می تواند سازمان ها را در پشتیبانی از ماموریتهای مهم خود یاری دهد.”

یافته های اصلی گزارش شامل موارد زیر است:

  • صفحات اهدای غیرانتفاعی باید فوراً اهداکنندگان بالقوه را قلاب کنند: در سراسر سکوی Classy ، 60٪ افرادی که در صفحه اهدای عضو مراجعه می کنند این کار را در کمتر از یک دقیقه انجام می دهند. با این حال ، وقتی می بینید که مردم در صفحات مبارزات انتخاباتی در تمام انواع تبلیغات – از جمله سرمایه گذاری جمعیت ، رویدادها ، نظیر به همسالان و صفحات اهدای عضو ، هزینه می کنند – نرخ تبدیل بین 4 تا 5 دقیقه به اوج خود می رسد. این داده ها فرصتی برای افراد غیرانتفاعی را برای ارائه مطالب قانع کننده نشان می دهد که اهدا کنندگان بالقوه را بلافاصله تبدیل می کنند و یا به اندازه کافی مجبور می شوند تا یادگیری بیشتری در مورد این کمپین داشته باشند و در نهایت تبدیل شوند.
  • بسیاری از اهدا کنندگان برگشت تا یک تعطیلات بعدی صبر نمی کنند تا یک کمک مالی دوم انجام دهند: افراد غیر انتفاعی گاهی تصور می کنند که اهدا کننده معمولی Giving Tuesday (اهداء کننده سه شنبه) معمولاً برمی گردد تا سال بعد اهدا دوم کند. با این حال ، داده ها نشان می دهد که 31 درصد اهدا کنندگان بازگشت در مدت شش ماه کمک مالی دوم را انجام می دهند. سازمانهایی که دیرتر از لحظات بزرگ ، مانند ارائه سه شنبه ، اهداکنندگان را مجدداً جذب می کنند ، می توانند از طرف افرادی که قبلاً ابراز علاقه خود را به مأموریت سازمان ابراز داشته اند ، پشتیبانی مستمر بیشتری را بدست آورند.
  • ارزش اهدا کنندگان مکرر نباید دست کم گرفت: اگر غیرانتفاعی برای تقویت رابطه تلاش کند ، اهدا کنندگان عود می توانند بیش از یک معامله ماهانه خودکار شوند. از اهدا کنندگان مکرر که از طریق صفحه اهدای عضو ثبت نام کرده و اقدام دیگری انجام داده اند ، 11٪ سهم خود را در یک کمپین جمع آوری کمک هزینه ، 16٪ بلیط یک رویداد را خریداری کرده اند ، 14٪ برای جمع آوری کمک هزینه ثبت نام کرده اند یا با یک فعالیت جمع آوری کمک مالی به یک ثبت نام اهدا کرده اند و 10. ٪ در یک کمپین همسالان شرکت کردند. این نشان می دهد که بسیاری از این اهدا کنندگان مایل هستند در صورت درخواست درخواست کمک های اضافی کنند.

علاوه بر ارائه بینش مبنی بر استفاده غیرانتفاعی برای تصمیم گیری مبتنی بر داده ، دولت فلسفه مدرن 2020 شامل برگه معیارهای غیرانتفاعی رایگان است که سازمانها می توانند از آنها برای مقایسه نتایج جمع آوری کمک های خود با بقیه صنعت استفاده کنند.

برای دریافت گزارش کامل اینجا را کلیک کنید.

درباره Classy

Classy یک شرکت اجتماعی است که یک نرم افزار جمع آوری کمک های آنلاین آنلاین در سطح جهانی برای افراد غیرانتفاعی ایجاد می کند و تجرب giving تجربیاتی را برای تسریع در تأثیرات اجتماعی در سراسر جهان مدرن می کند. بر اساس سن دیگو ، کالیفرنیا، Classy مورد اعتماد سازمانهای مختلف است ، از سریعترین رشد غیرانتفاعی مانند Team Rubicon و The Trevor Project گرفته تا برخی از بزرگترین سازمانهای اجتماعی جهان مانند ارتش نجات ، بنیاد رابین هود و بیمارستانهای کودکان Shriners. Classy همچنین میزبان کنفرانس مشارکتی و جوایز Classy برای جلب توجه افراد غیرانتفاعی کار نوآورانه در سراسر جهان است. برای اطلاعات بیشتر ، به www.classy.org مراجعه کرده یا Classy را در توییترClassy دنبال کنید.

مخاطب:
کریستا لامپ
[email protected]

منبع درجه یک

لینک های مربوطه

http://classy.org

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.