رفتن به نوشته‌ها

گردش کار و سیاستهای ایمیل مبتنی بر قانون از ابر

SECAUCUS ، N.J.، 10 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – حفظ کنترل کامل بر روی کانال ارتباطی ایمیل چند وجهی ، با همه پیچیدگی های آن ، هر روز پیچیده تر می شود. این نه تنها در مورد مسیریابی با کارایی بالا که مورد نیاز شبکه های شرکت است ، صدق می کند. مسائل بحرانی کسب و کار مانند اتوماسیون فرایند نیز به طور فزاینده ای دشوار می شود برای پوشش با راه حل های استاندارد. قبل از ارسال پیام ها به زیرساخت های خود شرکت ، شرکت ها به کنترل بیشتری روی ترافیک ایمیل دریافتی نیاز دارند. برای رفع این چالش ، مونیخارائه دهنده خدمات ابر مبتنی بر رتاروس سرویس جدید Logic Predelivery را توسعه داده است.

Retarus Predelivery Logic ایمیلها را مطابق با قوانین خاص مشتری تعریف شده ، تجزیه و تحلیل می کند ، در صورت لزوم آنها را هدایت می کند و آنها را بهینه می کند ، و تنها در صورت لزوم آنها را به زیرساخت های شرکت منتقل می کند. این سرویس به مدیران IT اجازه می دهد تا کلیه ترافیک ایمیل دریافتی را براساس قوانینی که خودشان تعریف کرده اند ، کنترل ، سازماندهی ، هدایت مجدد یا انطباق کنند. این قوانین ، هر یک از شرایط و اقدامات تشکیل شده است ، می تواند به روشهای انعطاف پذیر برای فعال کردن تعداد نامحدودی از حالات عملیاتی ، صرف نظر از اینکه این شرکت زیرساخت های ایمیل خود را در محل اجرا کند یا از خدمات ابری استفاده کند ، قابل ترکیب است.

اتوماسیون گردش کار: بیش از فقط “موتور خط مشی”

رتاروس منطق پیش فروش امکان پذیر می کند برای تعیین نحوه پردازش ایمیل ، بر اساس محتوا یا زبان آنها. این بدان معنی است که پیامهای ارسال شده به تیم پشتیبانی یا مرکز تماس می توانند به صورت خودکار جمع بندی شوند و به بخش صحیح در کشور مناسب هدایت شوند. به طور مشابه ، این سرویس امکان پردازش نامه های الکترونیکی را به طور خودکار مطابق با مجموعه قوانینی که به کار گرفته شده است ، مانند بازنویسی آدرس های ایمیل یا اضافه کردن کلمات کلیدی به خطوط موضوع امکان پذیر می سازد. Retarus Predelivery Logic عملکرد قابل توجهی بیشتر از یک موتور خط مشی اساسی فراهم می کند و اتوماسیون فرایندهای مهم تجارت را امکان پذیر می کند.

کنترل حداکثر بر ایمیل های ورودی

وی گفت: “این روزها ، وقتی در جریان پروژه های در حال اجرا با مشتریان شرکت بزرگ خود صحبت می کنیم ، بازخوردی که آنها به ما می دهند ، شکی ندارد: غلبه بر چالش های ناشی از [email’s] پیچیدگی روزافزون ، نیاز به یک رویکرد هوشمندانه و انعطاف پذیر دارد. به خصوص برای انتقال ارتباط ایمیل آنها به ابر “می گوید مارتین هاجربنیانگذار و مدیر عامل شرکت Retarus. وی ادامه داد: “مشاغل می خواهند هرچه سریع تر بر ترافیک ایمیل ورودی تأثیر بگذارند. در حالت ایده آل ، آنها حتی قبل از ارسال پیام ها به زیرساخت های خودشان می توانند قوانینی را اعمال کنند. وقتی ایمیل در سرورهای خود شرکت ، برنامه ها یا حتی در صندوق های ورودی کاربران ، اغلب خیلی دیر است که می توان بسیاری از خط مشی ها و دستورالعمل های آنها را عملی کرد. “

افزودن ارزش حیاتی برای شرکای کانال

در مشاغل کانال ، Predelivery Logic گزینه های کاملاً جدیدی را برای همه شرکای Retarus باز می کند تا دانش و تخصص خود را در مورد پروسه های مشتری به صورت هدفمند با ایجاد مجموعه های قوانین خاص خود یا پردازش و توزیع ایمیل از مشاغل دیگر به شما ارائه دهند. برنامه های موجود در پرتفوی خود را دارند. در این روش ، شرکای ما در مقایسه با فروش خدمات امنیتی استاندارد ، ارزش افزوده قابل توجهی نیز ایجاد می کنند. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد برنامه شریک Retarus در اینجا کسب کنید [email protected].

در دسترس بودن و آزمایش رایگان

Predelivery Logic از اواخر ماه آگوست به عنوان بخشی از بستر ایمیل ایمن Retarus در دسترس خواهد بود. شرکتها فرصت ارزیابی رایگان خدمات را خواهند داشت.

تصاویر مرتبط

retarus-predelivery-logic.jpg
منطق پیشگیری از Retarus
Retarus Predelivery Logic ایمیلها را مطابق با قوانین خاص مشتری تعریف شده ، تجزیه و تحلیل می کند ، در صورت لزوم آنها را هدایت می کند و آنها را بهینه می کند ، و تنها در صورت لزوم آنها را به زیرساخت های شرکت منتقل می کند.

لینک های مربوطه

امنیت ایمیل Retarus

ایمیل معامله ای Retarus

منبع Retarus

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.