رفتن به نوشته‌ها

محصولات و بازارهای عاملهای مجازی هوشمند (IVA) 2020-2021 با پروفایل های Solutions مصنوعی ، آواامو ، Solutions Solutions ، Kore.ai ، Omilia ، Rulai و Verint Systems

DUBLIN، 10 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “محصول و گزارش بازار عامل واقعی مجازی هوشمند 2020-2021” به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

نقش مهم IVAs در خط مقدم سلف سرویس در هنگام بحران COVID-19 هرگونه شک و تردید در مورد کارآیی این راه حل ها را از بین برده است. هنگامی که روند بهبودی در حال انجام است و روند طبیعی جدیدی در پیش گرفته شود ، انتظار می رود که تصویب افزایش یابد.

راه حل های اساسی در میان COVID-19

این بیماری همه گیر ، نیاز سازمانها به توسعه و اجرای برنامه های قابل اعتماد برای بازیابی فاجعه (DR) و تداوم تجارت (BC) و همچنین راه حل های جامع خدمات خود را برجسته کرده است. در دنیای خدمات به مشتریان ، IVA ها به عنوان ابزار مهم برای رسالت در حال تبدیل شدن به سازمانها می باشند در حالی که سازمانها در تلاش هستند ضمن ارائه پاسخگویی به خواسته های بی سابقه خدمات امروز ، سطح خدمات خود را حفظ کنند. IVA ها پشتیبانی 24 x 7 را ارائه می دهند ، در برخی موارد سلف سرویس کاملاً خودکار را برای جایگزینی پرسنل کم مصرف عوامل زنده ارائه می دهند.

IVAs دارای مزایای بسیاری نسبت به راه حلهای IVR منسوخ و انعطاف پذیر است. IVA ها را می توان به سرعت و در بعضی موارد بدون کمک کارکنان IT برنامه نویسی و اجرا کرد. IVA ها از هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی (ML) استفاده می کنند که به آنها این امکان را می دهد تا با استفاده از خدمات دربان سبک به سؤالات مشتری پاسخ دهند. مصرف کنندگان می توانند از زبان طبیعی برای صحبت یا نوشتن استعلام استفاده کنند ، و هنگامی که IVA نیاز به معامله را به یک عامل زنده تشدید کند ، می تواند معامله را با متن انجام داده و در خط بماند ، با استفاده از قابلیت های ML برای گوش دادن و یادگیری به گونه ای که در آینده می تواند معاملات مشابه را بطور مؤثرتر انجام دهد. IVA ها می توانند فرآیندهای تجاری داخلی را بهبود بخشند زیرا با خودکار کردن وظایف ، افزایش بهره وری و بهبود دقت ، کارمندان را یاری می کنند.

تحلیل به موقع و جامع از این بخش مهم

این گزارش ، تحلیلی عمیق از این راه حل ها ارائه می دهد ، که باید به بخشی اساسی از جهت استراتژیک مراکز تماس و بخش خدمات مشتری تبدیل شود. این گزارش به بررسی بازار IVA ، چشم انداز رقابتی ، فناوری ، محصولات ، قابلیت های کاربردی و روندهای تجاری ، سرویس دهی و روند بازار می پردازد که منجر به تصویب و نوآوری می شوند. این ویژگی شامل 7 فروشنده پیشرو و مدعی است که راه حل های IVA را ارائه می دهند که به توابع جلو و پشت و سایر کاربردهای گسترده در شرکت می پردازند: Solutions مصنوعی ، آوائو ، راه حل های استنتاج ، Kore.ai ، Omilia ، Rulai و Verint Systems.

این گزارش شامل موارد زیر است:

  • تعریف IVA و تمایزهای کلیدی بین IVA ها و اتوماسیون فرایند روباتیک (ՀՀԿ)
  • بررسی اجمالی سطح بالا در مورد مؤلفه های فنی راه حل های IVA
  • روند بازار و چالش هایی که موجب علاقه ، پذیرش و نوآوری در این بخش می شود
  • نوآوری فروشنده IVA و نقشه های راه های نزدیک به مدت ، از جمله ویژگی های محصول جدید و آنچه قرار است در 12 تا 18 ماه آینده تحویل داده شود
  • بحث های روشنگری در مورد نقش بنیادی هوش مصنوعی و اتوماسیون در برنامه های مرکز تماس و تأثیر آنها بر مرکز تماس با آینده
  • پیش بینی هایی برای آینده IVA و سلف سرویس
  • مروری بر نحوه ارائه IVA های سلف سرویس بدون درز و هوشمند در کانال انتخاب مشتری
  • نگاهی به موارد استفاده برتر برای IVA در مرکز تماس و دفتر تماس و تعداد فزاینده برنامه های کاربردی برای IVA در سراسر شرکت
  • فعالیت بازار فروشندگان IVA
  • بررسی چشم انداز رقابتی IVA ، از جمله بخش های فناوری که در حال توسعه راه حل های IVA مبتنی بر هوش مصنوعی و بررسی اجمالی از 7 فروشندگان برجسته IVA ، ارائه محصولات و راه حل های بسته بندی شده آنها هستند
  • تجزیه و تحلیل مقایسه ای جانبی به طور مفصل از جنبه های فنی و کاربردی از 7 راه حل IVA برجسته
  • تجزیه و تحلیل پیاده سازی ، از جمله متدولوژی فروشنده ، بهترین روشها ، خدمات حرفه ای ، آموزش ، نگهداری و پشتیبانی
  • تجزیه و تحلیل IVA سود و بازده سرمایه گذاری (ROI) را تجزیه و تحلیل می کند
  • ساختار قیمت گذاری IVA ، توسط فروشنده
  • نتایج حاصل از بررسی جامع رضایت مشتری ، که براساس رضایت مشتری از 10 قابلیت محصول ، 10 دسته اثربخشی محصول و 10 دسته فروشنده ، رتبه بندی فروشندگان را بر عهده دارد.
  • گزارش های دقیق شرکت برای 7 فروشنده IVA ، تجزیه و تحلیل عملکرد محصول و تحویل نقشه راه محصول نزدیک به مدت محصول
  • فهرست راهنمای فروشنده IVA

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1. خلاصه اجرائی

2. مقدمه

3. روش تحقیق
معیارهای مشارکت را گزارش کنید

4- عوامل مجازی هوشمند تعریف شده است
4.1 IVA در مقابل حزب

5- آناتومی یک IVA
5.1 قطعات فنی سطح بالا

6. روندها و چالشهای IVA
6.1 روند IVA
6.2 چالش های IVA

7. نوآوری بازار IVA

8. هوش مصنوعی: نیرویی که در پشت مرکز تماس با آینده است

9- پیش بینی هایی برای آینده خود خدمت رسانی

10. IVAs: سرویس سلف سرویس هوشمند در کانال انتخاب مشتری
10.1 در مواجهه با موارد استفاده مشتری
10.2 پیمایش از خودکار به کمک زنده

11. IVA برای تصدی
11.1 موارد استفاده از مرکز تماس با ما
11.2 موارد استفاده از مرکز غیر تماسی

12. تجزیه و تحلیل فعالیت بازار IVA

13. پیش بینی های بازار IVA

14. چشم انداز رقابتی IVA
عکس فوری 14.1 شرکت IVA
14.2 پیشنهادات و محصولات فروشنده IVA
14.3 بسته بندی پیشنهادات IVA

15. تجزیه و تحلیل فنی IVA
15.1 آنالیز فنی سطح بالا
15.2 زیرساخت ابر سطح بالا
ادغام 15.3
15.4 امنیت و انطباق

16. تجزیه و تحلیل عملکردی IVA
16.1 آنالیز عملکردی سطح بالا
16.2 مدیریت / طراحی و محیط توسعه محتوا
16.3 دقت و تنظیم
16.4 داشبورد ، گزارشگری و تحلیلی

17. تجزیه و تحلیل پیاده سازی IVA

18. مزایای IVA و بازده سرمایه گذاری

19. ساختار قیمت گذاری IVA

20. بررسی و تحلیل رضایت فروشنده فروشنده IVA
20.1 خلاصه یافته ها و تحلیل های تحقیق: دسته بندی های فروشنده
20.1.1 رضایت فروشنده از طریق طبقه بندی و مشتری
20.2 خلاصه یافته ها و تحلیل های تحقیق: قابلیت های محصول
20.2.1 رتبه بندی رضایت از توانایی های محصول ، بر اساس طبقه بندی و مشتری
20.3 خلاصه یافته ها و تحلیل های بررسی: اثربخشی محصول
20.3.1 رتبه بندی رضایت از اثربخشی محصول ، بر اساس طبقه بندی و مشتری
20.4 سوابق مشتری و بینش
20.4.1 واحدهای تجاری با استفاده از IVA
20.4.2 کانال پشتیبانی می شود
20.4.3 3 مزایای برتر از راه حل های IVA
20.4.4 3 چالش برتر IVA
20.4.5 نظرات اضافی

21. گزارش شرکت
21.1 راه حل های مصنوعی
21.2 Avaamo Technologies، Inc.
21.3 راه حل استنتاج
21.4 کره.ai
21.5 Omilia Solutions Language Language Ltd.
21.6 رولا
21.7 سیستم های وریت

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/b7rlrd مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.