رفتن به نوشته‌ها

iQIYI خبرهای مهم نمایش درام و نمایش متنوع در کنفرانس iJOY را اعلام کرد

در کنفرانس ، ویویان وانگ، CMO و رئیس گروه تجاری جدید مصرف کننده iQIYI ، نظرات خود را در مورد استراتژی بازاریابی محتوای شرکت در این شرکت به اشتراک گذاشتند. وی خاطرنشان كرد: محتوا نقطه شروع مدلهای جدید كسب و كار برای دهه آینده خواهد بود. “محتوا اکنون در حال شکل دادن به روند مصرف است. مشاغل تنها با ایجاد سناریوهای مصرف محور و گسترش کسب و کار محور خود ، با استفاده از محتویات به عنوان نقطه ورود و محبوبیت برندهایشان ، می توانند به کشش درآیند.”

تعریف مجدد تولید محتوا و محتوای عمودی از طریق نیاز کاربران ، ایجاد دارایی های اصلی IP

تغییرات سریع در رفتار مشاهده محتوا و نیازهای مصرف محتوا باعث ایجاد تعریف مجدد از مطالب می شود. چن شیائومعاون ارشد iQIYI گفت: براساس نیاز کاربران برای محتوا که از کیفیت بالایی و پرطرفدار برخوردار است و بر شبکه های اجتماعی تأکید دارد ، iQIYI شیوه های انتخاب موضوع و داستان را نوآوری کرده است و آخرین روندها را به عنوان مثال در پیش گرفته است. پرورش بتهای جدید. iQIYI همچنین از مزایای فناوری خود برای بهبود بهره وری در تولید محتوا و تجربه تماشای کاربران استفاده می کند. iQIYI با حمایت استودیوهای داخل خانه و شرکای خارجی ، از ظرفیت تولید محتوا با بازده بالا و مجموعه گسترده ای از ذخایر IP برخوردار است.

به منظور پاسخگویی به نیازهای سرگرمی به طور فزاینده متنوع کاربران ، iQIYI متعهد به تولید سبد متنوع متنوعی است که براساس ظرفیت تولید محتوا قوی تولید شده است. از نظر نمایش های متنوع ، iQIYI در پنج حوزه شامل بت های جوانان ، فرهنگ محبوب جوانان ، محتوای عمودی نوآورانه و شیوه زندگی تمرکز خواهد کرد. این شرکت برای نمایش بیشتر کاربران از جمعیت های مختلف و ایجاد سناریو های محتوای چند بعدی ، نمایش های متنوعی را ایجاد خواهد کرد و موضوعات جدیدی را ارائه می دهد. هنگامی که صحبت از سریال های درام می شود ، تئاتر مه iQIYI محبوبیت پیدا کرده و به دلیل محتوای با کیفیت بالا شناخته شده است. این شرکت روی این شتاب حرکت خواهد کرد تا انتخاب محتوای با موضوع بیشتر مانند سالن های عاشقانه یا جشن های سال نو را آغاز کند.

درام های سنگین و نمایش های متنوع برای ایجاد سناریوهای مصرفی غنی

بر اساس تحقیقات جامع و بینش در مورد نیاز کاربران ، iQIYI به نوآوری در ارائه محتوای خود ادامه خواهد داد. در این کنفرانس ، iQIYI اعلام کرد 20 نمایش متنوع آینده و 40 سریال جدید درام جدید ، انتخاب متنوعی از محتوای سرگرمی مخاطبان و سناریوهای مختلف مصرف تازه را برای تبلیغ کنندگان ارائه می دهد.

نسخه های نمایش آینده متنوع شامل بیایید مهمانی کنیم، iQIYI شب جیغ در Chimelong، Youth With You فصل 3 در گروه بت جوانان ، و رپ از چین سال 2020 و FOURTRY فصل 2 در گروه محبوب فرهنگ جوانان. نمایش های واقعیت جدید شامل HAHAHAHAHA، مشهور محبوب در چین و نمایش رقابتی رقابت بت مجازی ابعاد نوا. در همین حال ، دو نمایش متنوع بسیار تماشا شده ، من می توانم BB و گروه بزرگ، با فصول جدید باز خواهد گشت. برای سریال های درام ، iQIYI قصد دارد سریال های درام تعلیق را پخش کند لوویانگ بر اساس رمان Ma Boyong، سری رئالیسم عاشق شانگهای، سریال های عاشقانه برو برو Squid 2: Dt ، زمان Appledog ، تعطیلات عشق ، بهترین دوستان من داستان و غیره

همکاری با مارک های تجاری در جهت ارتقاء مصرف با استفاده از سناریوهای جدید مصرف محتوا

با به روز رسانی سناریوهای مصرف در چینمدل ها و مارک های جدید تجاری ظاهر می شوند. iQIYI با داشتن مارك هاي قبلي به جلب تقاضاي مصرف كننده از طريق محتواي نوآورانه كمك كرده ، هم اكنون بر روي مدل ها و فرصت هاي جديد مصرف محور كار مي كند. از طریق رپ از چین، که بازاری برای عملکرد رپ و مصرف مرتبط با آن یا نمایش واقعیت ایجاد کرده است چهارم که منجر به ایجاد نام تجاری FOURTRY شد ، IP های تولید iQIYI قدرت خود را برای تأثیر در عادات مصرفی کاربران و تعیین روندهای جدید نشان داده اند.

وی گفت: “در آینده سناریوهای مصرفی را پیرامون محتوای باکیفیت ایجاد خواهیم کرد. ما با استفاده از نفوذ افراد مشهور و KOL ها ، منجر به ارتقاء مصرف تا دهه آینده می شویم و مدل های آنلاین و آفلاین را ایجاد می کنیم و فرصت های مصرفی را با مارک ها ایجاد می کنیم.” ویویان وانگ.

با پیشروی ، iQIYI برای گسترش دامنه مطالب خود و ساخت مدل های آنلاین و آفلاین ، بر روی IP های خود ایجاد می کند و با اتصال مارک ها ، هنرمندان ، فناوری و سایر منابع ، مدل تجاری جدید “مشهور / KOL + تنظیمات + دستگاه انکوباتور مارک” را ایجاد می کند. iQIYI همچنین به مارک های تجاری کمک می کند تا با مصرف کنندگان درگیر شوند و روندهای جدیدی را از نظر محتوا ، افراد مشهور / KOL و فضای آفلاین ایجاد کنند.

در این کنفرانس ، iQIYI فضای آفلاین FOURTRY SPACE و نام تجاری فرهنگ BKStore را اعلام کرد که مصرف کنندگان فرهنگ پاپ را هدف قرار می دهند. فضای چهارگانه ، فضای روند پاپ فرهنگ پس از مدل سازی FOURTRY فصل 2، با ایجاد بیش از 15 مارک تجاری به منظور ایجاد سناریوها و گرایش سناریوهای مصرف در فرهنگ پاپ ، استفاده می شود. در همین حال ، فرهنگ نام تجاری مستقل BKStore هنرمندان را در زمینه های مختلف مانند نقاشی های دیواری ، طراحی گرافیک و موسیقی گرد هم می آورد. در آینده ، محتوا ، هنرمندان ، مشتقات و نشانه های آفلاین تحت این مدل جدید کسب و کار فرصت های همکاری بیشتری را برای برندها باز می کنند.

به لطف کتابخانه IP محتوای متنوع و پایگاه گسترده کاربران جوان ، iQIYI می تواند در مارک های جوان مصرف کنندگان را قفل کند. این شرکت همچنان با تولید شرکای تجاری و مارک های تجاری ، به تولید محتوای با کیفیت بالا ادامه خواهد داد تا به مناطق فزاینده متنوع از محتوا ، بازاریابی و مصرف بپردازد و ایده های نوآورانه ای را کشف کند.

درباره iQIYI، Inc.
iQIYI ، Inc. یک سرویس سرگرمی نوآورانه آنلاین در بازار است چین. DNA شركتي آن استعداد خلاقانه را با تكنولوژي تركيب مي كند و محيطي را براي نوآوري مداوم و توليد محتواي بلاك بوستر فراهم مي كند. پلت فرم iQIYI از مطالب اصلی بسیار پرمصرف ، و همچنین یک کتابخانه جامع از دیگر محتوای تولید شده حرفه ای ، محتوای تولید شده توسط شریک و محتوای تولید شده توسط کاربر برخوردار است. این شرکت خود را در صنعت سرگرمی آنلاین با پلت فرم فناوری پیشرو خود که با هوش مصنوعی پیشرفته ، تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و سایر فن آوری های اختصاصی اصلی متمایز شده است ، متمایز می کند. iQIYI با جذب کاربر عظیم ، یک پایگاه کاربر گسترده را به خود جذب می کند و یک مدل کسب درآمد متنوع از جمله خدمات عضویت ، خدمات تبلیغ آنلاین ، توزیع محتوا ، پخش زنده ، بازی های آنلاین ، مجوز IP ، ادبیات آنلاین و تجارت الکترونیکی را توسعه داده است.

SOURCE iQIYI ، شرکت

لینک های مربوطه

www.iqiyi.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.