رفتن به نوشته‌ها

چشم انداز صنعت ابر ITSM در سراسر جهان تا سال 2025

DUBLIN، 9 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – “بازار جهانی Cloud ITSM توسط مؤلفه ها (راه حل ها و خدمات) ، توسط Vertical (BFSI ، دولت و بخش عمومی ، بهداشت و علوم و زندگی ، ارتباطات ، IT و ITES ، ساخت و سایر موارد) ، توسط سازمان اندازه ، توسط گزارش منطقه ، رقابت ، پیش بینی و فرصت ها ، 2025 “به این گزارش اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود بازار جهانی ابر ابر ITSM در دوره پیش بینی شاهد رشد چشمگیر باشد. عامل اصلی مسئول رشد بازار ، افزایش اجرای فن آوری های مبتنی بر ابر است زیرا به سازمانها کمک می کند تا درصد خاصی از هزینه های عملیاتی سالانه را پس انداز کنند. علاوه بر این ، افزایش تقاضا در بین کاربران نهایی برای رشد بازار ITSM ابر در سراسر جهان پیش بینی شده است. علاوه بر این ، پیشرفت مستمر در فناوری انتظار می رود که رشد بازار را تا سال 2025 تقویت کند.

بازار جهانی ابر ITSM بر اساس مؤلفه ، عمودی ، اندازه سازمان ، منطقه و شرکت تقسیم می شود. براساس مؤلفه ، بازار را می توان به راه حل ها و خدمات تقسیم کرد. از این میان ، بخش خدمات از نظر بیشترین سهم بازار تا سال 2019 بر بازار حاکم بود و پیش بینی می شود بیشترین رشد سریع بخش ITSM در بازار ابر نیز در سالهای پیش بینی شده باشد. بخش خدمات بیشتر به خدمات مدیریت شده و خدمات حرفه ای تقسیم می شود. پیش بینی می شود که بخش خدمات مدیریت شده بیشترین رشد را طی 5 سال آینده ثبت کند. این رشد را می توان به مهارتهای فنی ارائه می دهد ، که برای حفظ و همچنین به روزرسانی همه نرم افزارهای موجود در اکوسیستم cloud ITSM ، معتبر هستند. در کنار آن ، این سرویس ها نرم افزارهایی را در اختیار کاربران نهایی قرار می دهند که برای کمک به آنها در هر مرحله از استفاده از نرم افزار پیکربندی شده است و این باعث رشد بیشتر بخش در سراسر جهان می شود. علاوه بر این ، کلیه سؤالات قبل و بعد از استقرار و نیازهای مشتری تحت خدمات مدیریت شده مورد بررسی قرار می گیرد.

عمده بازیکنان فعال در بازار جهانی Cloud ITSM شامل ServiceNow ، نرم افزار BMC ، Cherwell نرم افزار ، CA Technologies ، HPE ، IBM ، Axios Systems ، Ivanti ، Citrix Systems ، Hornbill ، Microsoft ، EasyVista ، Micro Focus ، Atlassian ، Alemba ، SysAid ، Freshworks ، LogMein ، ManageEngine ، Efecte ، و غیره. شرکت هایی که در بازار ابر ITSM در سرتاسر جهان فعالیت می کنند بیشتر در جهت گسترش سهم خود در بازار هستند. به عنوان مثال ، این بازیکنان کلیدی در حال ساخت استراتژیهای ارگانیکی از جمله بسط ، ادغام و ادغام هستند ، تا بتوانند صنعت را به شدت رقابتی کنند.

هدف از مطالعه:

  • برای تجزیه و تحلیل و پیش بینی اندازه بازار Global Cloud ITSM Market.
  • طبقه بندی و پیش بینی بازار جهانی ITSM Cloud بر اساس توزیع مؤلفه ، عمودی ، اندازه سازمان ، شرکت و منطقه ای.
  • برای شناسایی درایورها و چالش های بازار جهانی Cloud ITSM.
  • برای بررسی تحولات رقابتی مانند موارد گسترش ، راه اندازی محصولات جدید ، ادغام و ادغام و غیره ، در بازار جهانی ابر ITSM.
  • برای انجام تحلیل قیمت گذاری برای Global Cloud ITSM Market.
  • برای شناسایی و تجزیه و تحلیل مشخصات بازیکنان پیشرو که در بازار جهانی ابر ابر ITSM فعالیت می کنند.

نويسنده براي اين مطالعه تحقيقات ثانويه اوليه و جامع را نيز انجام داده است. در ابتدا ، آنها لیستی از ارائه دهندگان خدمات را در سراسر جهان تهیه کردند. متعاقباً ، آنها شرکت های تحقیقاتی اولیه را با شرکت های شناسایی شده انجام دادند. در حین مصاحبه ، از پاسخ دهندگان نیز درباره رقبای خود پرسیده شد. از طریق این تکنیک ، آنها می توانند شامل ارائه دهندگان خدمات شوند که به دلیل محدودیت های تحقیقات ثانویه نمی توانند شناسایی شوند. نویسنده خدمات جدید و حضور همه بازیکنان اصلی در سراسر جهان را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است.

نویسنده اندازه بازار بازار جهانی ابر ابر ITSM را با استفاده از یک رویکرد از پایین به بالا ، که در آن داده ها برای بخش های مختلف کاربر نهایی ثبت شده و برای سال های آینده پیش بینی شده ، محاسبه کرده است. آنها این ارزش ها را از طریق متخصصان صنعت و نمایندگان شرکت به دست آوردند و از طریق تجزیه و تحلیل داده های تاریخی از این نوع محصول و برنامه های کاربردی برای به دست آوردن اندازه مناسب و مناسب در بازار ، اعتبار خارجی را صادر کردند. منابع ثانویه مختلف مانند وب سایت های شرکت ، مقالات خبری ، انتشار مطبوعات ، گزارش های سالانه شرکت ، ارائه سرمایه گذاران و گزارش های مالی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

موضوعات اصلی تحت پوشش:

1. نمای کلی محصولات

2. روش تحقیق

3. تأثیر COVID-19 در بازار جهانی ابر ITSM

4- خلاصه اجرائی

5. صدای مشتری

6. چشم انداز بازار جهانی ابر ITSM
6.1. اندازه بازار و پیش بینی
6.1.1. به ارزش
6.2 سهم بازار و پیش بینی
6.2.1. توسط مؤلفه (راه حل ها و خدمات)
6.2.1.1. توسط Solution (مدیریت نمونه کارها خدمات ، پیکربندی و مدیریت تغییر ، نرم افزار میز خدمات ، عملیات و مدیریت عملکرد ، گزارش داشبورد و تجزیه و تحلیل)
6.2.1.2. توسط سرویس (خدمات مدیریت شده و خدمات حرفه ای)
6.2.2. توسط Vertical (BFSI ، دولت و بخش عمومی ، بهداشت و درمان و علوم زندگی ، ارتباطات از راه دور ، ites ، ساخت ، خرده فروشی و کالاهای مصرفی ، سایر موارد)
6.2.3. براساس اندازه سازمان (شرکتهای تجاری کوچک و متوسط ​​و شرکتهای بزرگ)
6.2.4. براساس منطقه
6.2.5. توسط شرکت

7. چشم انداز بازار ابر Cloud ITSM در آمریکای شمالی
7.1 اندازه بازار و پیش بینی
7.2 سهم بازار و پیش بینی
7.3 آمریکای شمالی: تجزیه و تحلیل کشور

8. چشم انداز بازار ابر ITSM اروپا
8.1. اندازه بازار و پیش بینی
8.2. سهم بازار و پیش بینی
8.3. اروپا: تجزیه و تحلیل کشور

9. چشم انداز بازار ITSM ابر و آسیا و اقیانوسیه
9.1 اندازه بازار و پیش بینی
9.2 سهم بازار و پیش بینی
9.3. آسیا و اقیانوسیه: تجزیه و تحلیل کشور

10 خاورمیانه و آفریقا چشم انداز بازار جوهر چاپ
10.1 اندازه بازار و پیش بینی
10.2 سهم بازار و پیش بینی
10.3 MEA: تجزیه و تحلیل کشور

11. چشم انداز بازار ابر ITSM در آمریکای جنوبی
11.1 اندازه بازار و پیش بینی
11.2 سهم بازار و پیش بینی
11.3. آمریکای جنوبی: تجزیه و تحلیل کشور

12. پویا بازار
12.1. رانندگان
12.2 چالش ها

13. روندها و تحولات بازار

14. تجزیه و تحلیل جایزه

15. منظره رقابتی
15.1 چشم انداز رقابت
15.2 نمایه های شرکت
15.2.1. سرویس جدید
15.2.2. نرم افزار BMC
15.2.3. نرم افزار Cherwell
15.2.4. فن آوری های CA
15.2.5. HPE
15.2.6. آی بی ام
15.2.7. Axios Systems
15.2.8. ایوانتی
15.2.9. سیستم های Citrix
15.2.10. هورنبیل
15.2.11. مایکروسافت
15.2.12. EasyVista
15.2.13. میکرو فوکوس
15.2.14. اطلس
15.2.15. آلمبا
15.2.16. SysAid
15.2.17. مواد تازه کار
15.2.18. LogMein
15.2.19. ManageEngine
15.2.20. افکت

16. توصیه های استراتژیک

17. درباره ما و سلب مسئولیت

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/v8u7p2 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.