رفتن به نوشته‌ها

IFS به عنوان یک رهبر در Quadrant جادویی Gartner 2020 برای مدیریت خدمات میدانی نامگذاری شده است

لندن، 8 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – IFS ، شرکت جهانی برنامه های کاربردی ، جدیدترین محل قرارگیری در Quadrant Magic Magic Gartner را برای مدیریت خدمات میدانی * (FSM) به عنوان علامت استراتژی سرمایه گذاری طولانی مدت محصول و تمرکز مشتری منحصر به فرد خود می بیند. از سال 2014 ، IFS به عنوان یک رهبر در هر چهار رده سحر و جادو گارتنر منتشر شده برای FSM شناخته شده است.

IFS در سال 2019 به عنوان سال تحول دیگری در فضای FSM به نظر می رسد ، که طی آن شرکت با کسب 51٪ رشد در برابر کسب و کار مدیریت خدمات میدانی خود را به طور ارگانیک با کسب 51٪ در مقابل 2018 ، مالکیت شرکت Astea International را به اتمام رساند.

IFS همچنین تعداد زیادی از مشتریان جدید را به سمت سرویس خدمات خود استقبال کرده است ، از جمله رهبر منطقه ای ارتباطات از راه دور شرکت سعودی مخابرات ، ارائه دهنده راه حل های فناوری انرژی و ارتباطات SPIE فرانسه ، و تولید کننده نفت و گاز ایالات متحده Endeavor منابع انرژی.

اکوسیستم شریک IFS نیز توسط PTC بطور قابل ملاحظه ای تمدید شد ، که مدیریت قطعات خدمات Servigistics® ، در ترکیب با IFS Field Service Management ™ ، به شرکتها امکان می دهد تجهیزات و زمان دسترسی و دسترسی به تجهیزات و همچنین بهبود ارائه خدمات و راندمان اجرای را افزایش دهند.

پیشنهاد IFS با بهینه سازی برنامه ریزی کلاس زمان واقعی و در کنار وسعت مدیریت خدمات و قابلیت های خدمات میدانی که در بازار بی نظیر است ، ترکیبی از برنامه های زمان واقعی است. این باعث می شود که IFS منحصر به فرد قادر به مدیریت کل چرخه چرخه خدمات برای مشاغل از نیروی کار تلفن همراه ، برنامه ریزی ، میز خدمات و مرکز تماس گرفته تا قراردادها ، ضمانت ها ، تدارکات رو به جلو و معکوس و تعمیر انبار باشد. IFS زنجیره ارزش خدمات کامل را قادر می سازد تا مشاغل بتوانند تحول دیجیتالی و رشد نیرو را از طریق خدمات تحویل دهند.

وی گفت: “قرار گرفتن یک بار دیگر به عنوان رهبر در کوارتران جادویی گارتنر برای مدیریت خدمات میدانی ، به نظر من یک اعتبار مهم از تعهد بی بدیل ما در زمینه توانمندسازی مشتریان در توانمندسازی رشد خود از طریق خدمات است.” مارن مارتین، رئیس مدیریت خدمات IFS. وی ادامه داد: طی یک سال گذشته ، ما سرمایه گذاری تهاجمی خود را در مشاغل مدیریت خدمات ادامه داده ایم و با اضافه کردن منابع و تخصص بیشتر به بازار ، محصول ، اجرا و پشتیبانی می خواهیم تا حتی در سطح جهانی و منطقه نیز ارزش بیشتری را برای مشتریان خود به ارمغان بیاوریم. همچنان به چالش های سال 2020 همراه با اکوسیستم شریک ما خواهیم پرداخت ، تمرکز ما بطور جدی بر توانمندسازی مشتریانمان برای سرعت بخشیدن به تولید درآمد و تحقق اهداف تحول دیجیتالی با راه حل های خدمات هوشمند که شامل هر فرایند تجاری در زنجیره ارزش خدمات کامل می باشد ، محکم است. سهامداران از شما تشکر خواهند کرد. “

به یک نسخه رایگان از Quadrant Magic Magic Gartner برای مدیریت خدمات میدانی اینجا دسترسی پیدا کنید:

https://info.ifs.com/Gartner-MQ-FSM-2020.html

درباره نحوه پشتیبانی IFS از شرکتهای خدماتی بیشتر بیاموزید: www.ifs.com/corp/solutions/service-management/.

* گارتنر “چهارگوش جادویی برای مدیریت خدمات میدانی” ، جیم رابینسون، نوید رشید، 06 ژوئیه 2020.

گارتنر هیچ فروشنده ، کالایی یا خدماتی را که در نشریات تحقیقاتی خود به تصویر کشیده شده است ، تأیید نمی کند و به کاربران فناوری توصیه نمی کند که فقط آن دسته از فروشندگان را با بالاترین رتبه و یا سایر نام های تجاری انتخاب کنند. انتشارات تحقیقاتی گارتنر از عقاید سازمان تحقیقاتی گارتنر تشکیل شده است و نباید آنها را به عنوان اظهارات واقعیت تفسیر کرد. گارتنر با توجه به این تحقیق کلیه ضمانت نامه های بیان شده یا ضمنی را رد می کند ، از جمله ضمانت های تجاری بودن یا تناسب اندام برای یک هدف خاص.

درباره IFS

IFS نرم افزاری سازمانی را برای مشتریانی در سراسر جهان که تولید و توزیع کالا ، ساخت و نگهداری دارایی و مدیریت عملیات با محوریت ارائه می دهند ، تهیه و ارائه می کند. تخصص در صنعت و راه حل های مردم ما ، همراه با تعهد به ارائه ارزش برای هر یک از مشتریان ، باعث شده است تا IFS به عنوان یک رهبر شناخته شده و توصیه شده ترین تأمین کننده در بخش ما باشد. تیم ما با 4000 کارمند و اکوسیستم رو به رشد شرکای بیش از 10،000 مشتری در سراسر جهان حمایت از وضعیت موجود را به چالش می کشد و مزیت رقابتی خود را تحقق می بخشد. در مورد چگونگی راه حل های نرم افزاری سازمانی ما می توانید به تجارت امروز کمک کنید ifs.com.

مخاطب:

لیندسی روژاس، مدیر ارتباطات IFS. تلفن: + 1-888-437-4968 ، [email protected]

دن رایت، مدیر ارشد روابط جهانی تحلیلگر IFS. تلفن: + 1-847-592- 0200 ، [email protected]

این اطلاعات توسط Cision http://news.cision.com برای شما آورده شده است

https://news.cision.com/ifs/r/ifs-named-a-leader-in-the-gartner-2020-magic-quadrant-for-field-service-management،c3146478

پرونده های زیر برای بارگیری در دسترس است:

IFS منبع

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.