رفتن به نوشته‌ها

Lemnisk از پیشرفت های چشمگیر پلتفرم پرده برداشت

– Lemnisk چندین پیشرفت چشمگیر در پلتفرم خود از جمله آشتی احتمالی داده های کاربر ، توصیه های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهره مندی از بخش های تجاری جدید و کاربردهای عمیق تر و قابلیت های شخصی سازی چند کانال فراهم می کند.

BANGALORE ، هند ، 8 ژوئیه 2020 / PRNewswire / – لمنسک ، اولین سیستم اتوماسیون بازاریابی از طریق کانال در زمان واقعی مبتنی بر یک بستر هوشمند و امن داده های مشتری ، امروز اعلام کرد در دسترس بودن عمومی ویژگی های کلیدی و پیشرفت های مرتبط با ارائه محصول آن

پلت فرم Lemnisk امسال از پیشرفت های مختلفی مانند آشتی احتمالی داده های کاربر از منابع داده بهره برد adtech (فن آوری های تبلیغاتی) ، مارتچ (فن آوری های بازاریابی) و توصیه های محصول مبتنی بر هوش مصنوعی ، خدمات پشتیبانی از تجارت الکترونیکی و خرده فروشی و همچنین ویژگی های سفارشی سازی بیشتر برنامه ها.

همه این گزینه ها و همچنین ویژگی های موجود مانند Ramanujan ، موتور هوش مصنوعی طراحی شده برای مدیریت سفرهای تک کاربره ، هم اکنون نیز در یک رابط کاربری بصری جدید موجود است که با سهولت استفاده از آن ، برای مشتریان جذاب است.

این شرکت متعهد به توسعه محصولاتی است که نیازهای اصلی مشتریان خود را برآورده کند ، یعنی دستیابی به مشتریان جدید ، بسیج بیشتر مشتریان موجود و ایجاد بازده بهتر سرمایه گذاری از ابتکارات و اقدامات بازاریابی موجود.

“ما به یکی از اصلی ترین سیستم عامل های داده مشتری تبدیل شده ایم در آسیا و خاورمیانه. از مشارکت ما با بزرگترین بانک در امارات متحده عربی گرفته تا ایجاد رابطه محکم با یک برند مهم بیمه در جنوب شرقی آسیا از جمله امضای توافق نامه با بزرگترین بانک خصوصی در هند ، ما تاکنون نتایج بازار بسیار خوبی داشته ایم. امسال نیز توسط Forrester Research در گزارش خود با عنوان “Now Tech: RTIM، Q2 2020” به عنوان ارائه دهنده پیشرو خدمات مدیریت تعامل در زمان واقعی شناخته شدیم.گفت: ” سوبرا کریشنانمدیر عامل شرکت لمنسک

در اوایل سال جاری ، لمنسک همچنین پشتیبانی خود را از بخش های عمودی غیر از بانکداری ، بیمه و خدمات مالی گسترش داد. خرده فروشی ، تجارت الکترونیک ، مسافرت و مهمان نوازی و سایر مشتریان عمودی هم اکنون می توانند در بستر داده های مشتری ثابت و اثبات شده خود مشترک شوند.

“هدف ما در سال 2020 این است که به طور موثری از پلتفرم خود برای مبارزه با COVID-19 و برآورده کردن ضرورت های دیجیتال پس از همه گیر برای مشتریان استفاده کنیم. با تشکر از یک پلت فرم داده مشتری مشتری AI ، اتوماسیون بازاریابی در زمان واقعی می تواند بازاریابان را به ارتفاعات جدید ببرد. سکوی داده مشتری کاملاً یکپارچه و ارگانیک Lemnisk ابزاری بی نظیر است که می تواند برای مدیریت داده ها ، اتوماسیون بازاریابی و به شخصی سازی چند کاناله ، که می تواند کار بازاریابان را بسیار ساده کرده و در محیط امروز آنها را پس انداز کند. “ آقای کریشنان را اضافه کرد.

درباره Lemnisk

پلت فرم داده مشتری Lemnisk تجارب برتر مشتری را ارائه می دهد که به نرخ تبدیل ، نگهداری و رشد بالاتر برای مشاغل تبدیل می شوند. از جمله ویژگی های اصلی آن عبارتند از:

  • آشتی بی نظیر داده های کاربر در زمان واقعی در منابع و کانال های مختلف داده.
  • ارائه تجارب شخصی شده خاص برای هر کاربر در چندین کانال بازاریابی؛
  • مدیریت سفرهای شخصی مشتری با استفاده از یک موتور اختصاصی هوش مصنوعی یکپارچه به نام Ramanujan در کانالهای مناسب در زمان مناسب.

مستقر در بنگلور، لمنسک دارای دفاتر در سنگاپور ، دبی و بوستون. Lemnisk دارای گواهینامه ISO 27001 و ISO 27018 است.

مخاطب :
رائول توماس ماتئو
معاون رئیس جمهور در بازاریابی و مشارکتهای استراتژیک
[email protected]|
+ 91-70191-82094

لینک های مربوطه

https://www.lemnisk.co

SOURCE Lemnisk Private Limited

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.