رفتن به نوشته‌ها

طبق اعلام PwC ، تغییرات سریع در رفتار در سال 2020 باعث پذیرش روندهای دیجیتالی ، بهداشتی و پایداری خواهد شد

نیویورک8 ژوئیه 2020 / PRNewswire / –

  • 45٪ از مصرف کنندگان در سراسر جهان مراقبت های بهداشتی را یكی از سه دلیل اصلی در انتخاب محل زندگی خود می دانند
  • 69٪ از مصرف کنندگان در سراسر جهان به طور فزاینده ای روی سلامت روان و بهزیستی توجه می کنند
  • 43٪ از مصرف کنندگان در سراسر جهان انتظار دارند كه شركتها مسئولیت تأثیرات زیست محیطی خود را بر عهده بگیرند

براساس گزارش جدید PwC ، تسریع در روندها و رفتارهای مصرف کننده که قبل از شروع بحران تاج و تخت در جریان بود ، جهشی دیگر را به جلو سوق داد و شرکت ها و خرده فروشان مشتری مدار را مجبور به تجدید نظر می کند.

نتایج دو نظرسنجی انجام شده قبل و بعد از بیماری همه گیر COVID-19 ، که امروز در یازدهمین دوره پیاپی جهانی بینش مصرف کنندگان جهانی PwC منتشر شده است ، روی عادات خرید و رفتار مصرف کنندگان شهری متمرکز شده است ، و همچنین بر نحوه تحول جهانی. تسریع در انتقال به یک سبک زندگی دیجیتالی تر است. میلیاردها نفر در سراسر جهان در شهرها زندگی می کنند و این غلظت در دوره جدیدی از مصرف جهانی به وجود آمده است – شهرها مراکز فعالیت اقتصادی هستند.

نتایج این تحقیق نشان می دهد که همه گیری و اقدامات انجام شده برای اطمینان از مسافت اجتماعی منجر به ایجاد تغییرات اساسی در نحوه کار افراد ، عادات غذایی ، ارتباطات و مراقبت های بهداشتی شده است.

مصرف کنندگان عادات خرید خود را تغییر داده اند

اقدامات مربوط به مسافت اجتماعی به دلیل بحران تاج در همه مناطق زندگی از جمله خرید مواد غذایی تأثیر می گذارد. اگرچه خرید فروشگاهی ترجیح داده می شود ، بیش از یک سوم از مصرف کنندگان (35٪) هم اکنون بصورت آنلاین فروشگاه های مواد غذایی خریداری می کنند و 86 درصد از افرادی که به صورت آنلاین خرید می کنند ، قصد دارند بعد از اتمام اقدامات مسافت اجتماعی ، این کار را ادامه دهند. قبل از بیماری همه گیر ، کالاهای بدنی همچنان در مقایسه با خریدهای آنلاین کالاهای مادی حاکم بودند: 47 درصد از مصرف کنندگان مورد بررسی اظهار داشتند که روزانه یا هفتگی در مغازه های معمولی در مقایسه با خریدهای تلفنی از طریق تلفن همراه (30 درصد) ، رایانه ها (28 درصد) فروشگاه می کنند. و دستیار صوتی (15٪) از آن زمان ، خرید آنلاین کالاها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است (تلفن همراه 45٪ ؛ رایانه 41٪ ؛ تبلت 33٪). این روند به ویژه در چین و در خاورمیانه ، که شصت و 58 درصد از شرکت کنندگان گفتند که اکنون می توانند خرید بیشتری را روی تلفنهای همراه خود انجام دهند.

ارتباط روابط ، اجتماع و مراقبت از خود روشن است

59 درصد از هزاره های مورد بررسی و 57 درصد از شرکت کنندگان با کودکان ، تأکید بیشتری بر بهزیستی نسبت به سایر گروه ها دارند. مراقبت از خود اهمیت بیشتری پیدا کرده است: 51 درصد از مصرف کنندگان شهری موافق یا کاملاً موافق هستند که COVID-19 بدان معنی است که آنها توجه بیشتری به سلامت روحی و جسمی ، رفاه و تغذیه خود دارند.

ساکنان شهر که در مورد شیوع این بیماری مصاحبه شده اند ، ایمنی (49٪) و مراقبت های بهداشتی (45٪) از نظر کیفیت زندگی نسبت به چشم انداز شغلی (45٪) از اهمیت برخوردار هستند.

مصرف کننده و پایداری

تحقیقات ما همچنین به آگاهی از محیط زیست و احساس مسئولیت مدنی شهادت می دهد. به عنوان مثال ، 45 درصد از شرکت کنندگان جهانی ما قبل از همه گیری گفتند که تا حد امکان از پلاستیک اجتناب کنند ، 43 درصد انتظار داشتند که شرکت ها مسئولیت تأثیرات زیست محیطی خود را بر عهده بگیرند و 41 درصد از خرده فروشان انتظار داشتند که کیسه های پلاستیکی و بسته بندی کالاهای قابل فساد را ممنوع کنند. جالب اینجاست که وقتی از آنها سؤال می شود که بیشترین مسئولیت ارتقاء رفتارهای دوستدار محیط زیست در شهرشان را دارند ، مصرف کنندگان “من ، مصرف کننده” را انتخاب کرده اند ، در حالی که 15٪ “تولید کننده یا تولید کننده” را انتخاب کرده اند. وقتی از مصرف کنندگان در مورد تمایل آنها برای به اشتراک گذاشتن داده ها سؤال کردیم ، 49 درصد گفتند که اگر شهرشان سود برد ، مایل به اشتراک گذاری اطلاعات هستند.

وی ادامه داد: “در حالی که مدت های طولانی روند صعودی در حال صعود بوده است ، بررسی های ما نشان می دهد که همه گیری باعث افزایش تمایل مصرف کنندگان به شفافیت ، پایداری و سهولت استفاده شده است. شرکت هایی که بیشترین بهره را از این امر می برند ، شرکت هایی هستند که قبلاً با اعتماد مشتری و مصرف کننده برقرار کرده اند ، در یک تجربه خرید یکپارچه و یکنواخت سرمایه گذاری کرده اند و اولویت بندی سلامت و ایمنی مصرف کننده را دارند. ” استیو بار، رهبر بازارهای جهانی مصرف ، PwC ایالات متحده.

اوز اوزتورک ، رهبر مشاوره بازارهای جهانی مصرف کنندگان ، PwC UK ، افزود: “ما یازده سال است که نظرسنجی های مصرف کنندگان را در سراسر جهان انجام می دهیم و هرگز چنین همگرایی روشنی را درمورد موضوعات مربوط به شفافیت ، پایداری و آگاهی اجتماعی مشاهده نکرده ایم. نیاز به ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه نمی تواند برای شرکتهایی که ارتباط مستقیم مشتری با آنها دارند در چنین لحظه مهمی روشن شود. “

به سردبیران توجه داشته باشید

بررسی جهانی بینش مصرف کنندگان یازدهمین بررسی پی در پی PwC در مورد مصرف کنندگان جهانی است. برای این منظور ، PwC دو نظرسنجی آنلاین جداگانه انجام داد که اولین پاسخ آنها از 19،098 مصرف کننده از 27 کشور یا منطقه و 74 شهر بین ماه های آگوست و سپتامبر 2019 جمع آوری شده. دومین نظرسنجی پاسخ های 4447 مصرف کننده از نه کشور یا سرزمین و 35 شهر را بین آوریل و مه 2020 جمع آوری کرده است. شما می توانید گزارش کامل را از اینجا دریافت کنید: www.pwc.com/consumerinsights

درباره PwC:

PwC آن را وظیفه خود در ایجاد اعتماد اجتماعی و حل مشکلات مهم می داند. بیش از 276000 کارمند در 157 کشور جهان با ارائه خدمات با کیفیت بالا و خاص در زمینه های حسابرسی ، مالیاتی و مشاوره تجاری در این امر سهیم هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.pcw.com مراجعه کنید و به ما بگویید مهمترین چیز برای شما چیست.

اصطلاح PwC به شبکه PwC و / یا یک یا بیشتر از شرکت های شبکه مستقل قانونی اشاره دارد. جزئیات بیشتر در www.pwc.com/structure.

لوگو: https://mma.prnewswire.com/media/1121790/PWC_Logo.jpg

SOURCE PwC جهانی

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.