رفتن به نوشته‌ها

ارتباطات تاتا موفق به کسب هشت جایزه در جوایز ICT در هند و Frost & Sullivan در سال 2020 شد

تحسین شاهکار ارتباطات تاتا ، Benoy CS ، معاون رئیس جمهور ، عمل تبدیل دیجیتال ، فراست و سالیوان ، گفت: “خدمات ارتباطات تاتا با بهترین شیوه های صنعت مطابقت دارد و نیازهای خاص عمودی را برطرف می کند. این نمونه ای ایده آل از ارائه دهنده خدمات است که دارای بهترین افراد ، کلاس ها ، فرایندها و فناوری ها برای ارائه راه حل ها و خدمات متمرکز بر مشتری است. “”

در نوزدهمین نسخه خود ، جوایز ICT 2020 هند ، دستاوردهای بهترین نوآوران ، اخلالگران و رهبران صنعت فناوری اطلاعات را جشن گرفت. این رویداد از حرفه ایان و شرکتهای صنفی که از طریق استفاده خلاقانه از فناوریهای تحول آفرینش ، مدلها و راهبردهای پیشرفت تجاری را ایجاد کردند ، مورد تقدیر قرار گرفت

وی گفت: “ما از اینكه ما تمایل خود را به ارائه تجربیات برتر مشتری نشان دهیم ، سال دیگر پیروزی در جوایز معتبر ICT Frost & Sullivan’s 2020 2020 منجر شده است.” Sumeet Walia، مدیر ارشد فروش و بازاریابی در ارتباطات تاتا. “برای به دست آوردن هشت جایزه ، به ویژه “ارائه دهنده خدمات داده های سازمانی سال” برای یازدهمین بار ، یک اعتبار قوی در تلاش و تخصص ما است. اختلال اقتصادی ناشی از بیماری همه گیر منجر به سرعت بخشیدن به سمت دنیای اول دیجیتالی شده و یک نیاز اساسی برای هر صنعت برای همسویی با مدلهای جدید کار ایجاد کرده است. مجموعه بزرگ راه حلها ، خدمات و مشارکتهای ما به بازکردن امکانات بی نهایت برای فعال کردن یک انتقال دیجیتالی یکپارچه برای مشتریان کمک کرده است. این جوایز گواهی بر اعتماد مشتریان به ما به عنوان مشاور قابل اعتماد آنها است. ما امیدواریم که به همکاری نزدیک با مشتریان خود ادامه دهیم و تجربیات دیجیتالی ایمن را برای آنها فعال کنیم. “

جوایز برنده توسط ارتباطات تاتا در جوایز ICT در هند و Frost & Sullivan در سال 2020:

ارائه دهنده خدمات داده های سازمانی سال

ارتباطات Tata نوآوری فوق العاده ای را در راه اندازی محصول و استراتژی ها به همراه ارائه خدمات و پشتیبانی قوی نشان داده است. این پلت فرم توانمندسازی ابری IZO را که یکپارچه سازی IZO اینترنت WAN با Global MPLS VPN است ، برای شکل دادن به شبکه ترکیبی IZO Hybrid WAN تقویت کرده است. این کاملاً با خدمات امنیتی آن مانند کاهش DDoS ، دروازه وب ایمن پروکسی مجازی و مدیریت یکپارچه تهدید مرتبط است. سرویس منحصر به فرد IZO SD-WAN این شرکت در 150 کشور جهان در سطح جهان در دسترس است و به طور مداوم در بین شرکت های هندی به دام می افتد.

ارتباطات Tata از یک استراتژی چند منظوره پیروی می کند و این چشم انداز را دارد که بتواند سریع تر خدمات را از طریق اتوماسیون و قابلیت های سرویس دهی / ارائه خود از طریق API ها و سیستم عامل های مجازی انجام دهد. علاوه بر این ، هدف این است که امکان اتوماسیون و مجازی سازی را برای تسریع در سفرهای تحول تجاری مشتریان فراهم کند.

شرکت ارائه دهنده خدمات مخابراتی سال – بخش بزرگ سازمانی

تاتا ارتباطات با تقویت زیرساخت های شبکه جهانی و رهبری خود در بازارهای نوظهور ، به طور مداوم در حال توسعه مجموعه خدمات خود است تا فن آوری ها و نوآوری های جدیدی را در بر بگیرد که عملکرد مشتریان شرکتهایشان را ساده تر کرده و به ارتقاء تجارت رقابتی شرکتهای مخابراتی خدمات کمک می کند.

این شرکت دارای مجموعه ای گسترده از راه حل ها و خدمات مطابق با نیازهای مشتریان بزرگ است. تمرکز آن بر چابک ماندن و ارائه تجربیات برتر مشتری به آن کمک کرده است تا خود را به عنوان یک توانمند ساز اکوسیستم دیجیتال قرار دهد. پوشش شبکه و مشارکت بین المللی این شرکت به آن کمک می کند تا به شرکت های هندی که دارای یک اثر جهانی و شرکت های جهانی با آن هستند ، خدمت کند هند حضور

مدیریت ارائه دهنده خدمات چند Cloud سال

ارتباطات Tata با ترکیب توانمندی خدمات مدیریت شده خود با قابلیت های چند ابر ، گزاره ارزش یکپارچه ای را توسعه داده است. این کمک می کند تا فرصتهای جدیدتری را در فضای چند ابر در حال ظهور قرار دهد.

پرتفوی گسترده ای گسترده ای از ابر ، این امکان را فراهم می آورد تا با جمع آوری کلیه حجم کار شرکتها بر روی یک صفحه واحد ، دیجیتال دیجیتال را برای شرکتها فراهم کند ، اما به هر بار کاری امکان انتخاب سیستم عاملها را برای اجرای مدلهای مختلف مانند ابرهای عمومی ، میزبانی مدیریت شده ، سرویسهای خصوصی ابر و کانتینرها فراهم می آورد. این کمک می کند تا سازمانها برای دستیابی به کل هزینه بهینه شده مالکیت (TCO) ، سرمایه گذاری ها را در فن آوری های ابری خصوصی پیش فرض با استفاده موثر از سرویس های ابری عمومی غیرقانونی انجام دهند.

ارائه دهنده خدمات SDWAN سال

ارتباطات Tata پیشرو در زمینه اعمال مؤثر کارآیی و ایجاد راه حل های نوآورانه با استفاده از فناوری های برش نظیر نرم افزار تعریف شده توسط شبکه / شبکه-عملکرد با مجازی سازی و IoT بوده است. این شرکت با ارائه دو مدل استقرار مختلف ، راهبردهای استثنایی برو به بازار و نوآوری های خدمات را به نمایش گذاشته است تا مشتریان بتوانند یکی از بهترین راهبردها را با استراتژی استقرار SD-WAN انتخاب کنند.

ارتباطات تاتا رهبری SD-WAN خود را در سال حفظ کرده است هند در پشت مجموعه راه حل SD-WAN سفارشی خود ، اضافه کردن مداوم از ویژگی های نوآورانه در خدمات SD-WAN ، قابلیت های قوی R&D و تجارت مشترک با مشتریان.

ارائه دهنده خدمات ارتباطات متحد سال

هند بازار ارتباطات و همکاری یکپارچه (UCC) به طور فزاینده ای به سمت ابر متمرکز می شود زیرا مشاغل بیشتری تمایل دارند به زمانی که یک ارائه دهنده خدمات قوی داشته باشند و بتوانند الزامات UCC خود را به پایان برسانند ، به مدل میزبان / ابر تغییر مکان دهند. ارتباطات Tata یک رهبر روشن در شناسایی این اولویت های در حال تغییر در مشاغل هندی بوده است و همچنان به ایجاد مشارکت های فناوری برای ارائه بهترین تجربه در کلاس UCC به مشتریان تجاری خود ادامه می دهد.

ارائه دهنده خدمات امنیتی مدیریت شده سال – مخابرات

از آنجا که شرکت ها می خواهند یک وضعیت امنیتی سایبری 360 درجه ایجاد کنند ، تعداد ابزارهای امنیتی درون اکوسیستم IT با سرعتی افزایش یافته است. سازمانها نه تنها بر امنیت محیط متمرکز شده اند ، بلکه عناصر امنیتی را فراتر از شبکه سازمانی گسترش می دهند. به ویژه دستگاه های ابری و موبایل. آنها به ارائه دهندگان خدمات نیاز دارند که دارای طیف گسترده ای از توانایی ها برای مدیریت و نظارت بر نگرانی های امنیتی در اطراف این مناطق هستند. ارتباطات تاتا در پاسخ به این موارد ، پیشنهادات امنیت سایبری خود را گسترش داده و قابلیت های شناسایی و پاسخ تهدید را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده است. این فناوری از فناوری های بعدی و چارچوب های امنیتی استفاده می کند که سازگار با صنعت و قابل اعتماد هستند.

Cloud Interconnect ارائه دهنده خدمات سال

یک پیشرو در فضای ابر به هم پیوسته در هند، این شرکت برای تقویت بیشتر پیشنهادهای اتصال به ابر و بهبود تجربیات مشتری ، نقشه راه قدرتمندی دارد. این برنامه قصد دارد قابلیت های ارتباطی چند ابر گسترده ای را شامل شود که موارد مصرف مشتری مانند برنامه های توزیع شده در چندین ابر را شامل می شود. علاوه بر این ، ارتباطات Tata در حال توسعه رویکردهای مقرون به صرفه است که در آن مشتری می تواند از طریق یک اتصال فیزیکی واحد به ارائه دهندگان خدمات ابری متصل شود. این امر می تواند به مراتب کارآمدتر از ایجاد چندین اتصال فیزیکی اختصاصی به ارائه دهندگان خدمات ابری مختلف باشد.

ارتباطات تاتا در نظر دارد قابلیت های خدمات امنیتی مدیریت شده خود را با سرویس های ارتباطی ابری ادغام کند. علاوه بر این ، امیدوار است ظرفیت ارتباط متقابل موجود خود را با ارائه دهندگان ابر افزایش دهد تا تقاضای رو به افزایش پهنای باند را برطرف کند.

ارائه دهنده خدمات مدیریت ویدئو سال

از آنجا که بخش خدمات مدیریت شده با ویدئو به دلیل پیشرفت سریع فناوری ها در حال پیشرفت است ، ارائه دهندگان خدمات برای پاسخگویی به تقاضای مشتری در مرحله به مرحله به چالش کشیده می شوند تا همچنان مرتبط باشند. در نتیجه بخش خدمات مدیریت شده با ویدئو ، از لحاظ معرفی راه حل های سفارشی شده توسط بازیکنان مختلف ، تحول قابل توجهی را تجربه کرده است. کاهش هزینه های زیرساختی راه حل های ابری و افزایش تقاضا برای طیف گسترده تری از راه حل های ویدئویی با هزینه کم ، موضوعات کلیدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارتباطات Tata خدمات ویدئویی مدیریت شده ای را به شرکتهایی که از محصولات پرچمدار خود ، Video Connect استفاده می کنند ، به عنوان یک سرویس اصلی برای کمک به صورت مستقیم و مبتنی بر پرونده و توزیع جهانی در اختیار پخش کنندگان و تجمع کنندگان ارائه می دهد. این سرویس دارای بزرگترین سرویس مدیریت شده با فیبر مبتنی بر فیبر است که دسترسی ، انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان بی سابقه ای را ارائه می دهد. با تمرکز بر نوآوری مداوم ، این شرکت به ارائه دهنده خدمات مدیریت شده انتخابی برای راه حل های پخش مانند Live تبدیل شده است 4K، 8K، و فیلم 360 درجه.

درباره جوایز

داوطلبان جوایز ICT در هند و فراست و سالیوان در مورد پارامترهای مختلفی از جمله درآمد ، سهم بازار ، تنوع محصول ، تنوع عمودی و افقی ، خرید عمده مشتری ، اثربخشی فرایند نوآوری ، خدمات محصول و موقعیت یابی مورد داوری قرار گرفتند. روند داوری شامل مصاحبه های عمیق اولیه با شرکت کنندگان در صنعت و تحقیقات ثانویه توسط تحلیلگران فراست و سالیوان بود. یک هیئت داوران از اعضای هیئت داوران شامل برخی از برجسته ترین CIOs / CTO از صنعت ، داده های گردآوری شده را ارزیابی کرده و از دید کاربر نهایی استفاده می کند. سپس فراست و سالیوان جوایز را به شرکت هایی که در هر دسته از رتبه های یک صنعت دریافت کرده اند تقدیم کرد.

درباره فراست و سالیوان

بیش از پنج دهه ، Frost & Sullivan به دلیل نقش خود در کمک به سرمایه گذاران ، رهبران شرکت ها و دولت ها در حرکت در تغییرات اقتصادی و شناسایی فن آوری های مختل کننده ، Mega Trends ، مدل های جدید کسب و کار و شرکت ها به فعالیت ، شهرت جهانی پیدا کرده است و منجر به رشد مداوم رشد می شود. فرصت های موفقیت در آینده با ما تماس بگیرید: بحث را شروع کنید.

مخاطب:

تارینی سینگ
پ: + 91-20 6718 9725
ه: [email protected]

اسمیتی آروا
پ: +91 98192 76755
ه: [email protected]

درباره ارتباطات تاتا

ارتباطات تاتا یک اکوسیستم دیجیتالی است که قدرت اقتصادی در حال رشد سریع دیجیتال امروز را دارد.

این شرکت با ایجاد امکان رشد بدون مرز ، تقویت نوآوری محصول و تجربه مشتری ، بهبود بهره وری و کارآیی ، چابکی ساختمان و مدیریت ریسک ، تحول دیجیتالی شرکت ها را در سطح جهان ، از جمله 300 مورد از Fortune 500 فراهم می کند.

ارتباطات تاتا با برخورداری از رویکردهای گرا و قابلیت های خدمات مدیریت شده ثابت شده و زیرساخت های مهم ، سطح بعدی اطلاعات را تحت تأثیر ابر ، تحرک ، اینترنت اشیاء (IoT) ، همکاری ، امنیت و خدمات شبکه هدایت می کند.

ارتباطات Tata حدود 30٪ از مسیرهای اینترنتی جهان را در خود جای داده و مشاغل را به 60٪ غول های ابر جهان و 4 از 5 مشترک مشترک تلفن همراه متصل می کند.

قابلیت های این شرکت از شبکه جهانی آن ، بزرگترین ستون فقرات کاملاً فیبر سابسای جهان و یک شبکه IP Tier-1 با اتصال به بیش از 200 کشور و قلمرو پشتیبانی می شود.

تاتا ارتباطات محدود در بورس بمبئی و بورس ملی بورس لیست شده است هند.

www.tatac communications.com

منبع فراست و سالیوان

لینک های مربوطه

www.frost.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.