رفتن به نوشته‌ها

بازار دوربین فیلمبرداری داشبورد 5.2 میلیارد دلاری تا سال 2026

DUBLIN، 3 ژوئیه 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار جهانی دوربین داشبورد توسط کانال توزیع ، براساس فناوری ، کاربرد ، کیفیت فیلم ، براساس محصول ، منطقه ، منطقه و تجزیه و تحلیل صنعت ، پیش بینی ، 2020 – 2026” به گزارش ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود اندازه بازار دوربین داشبورد جهانی برسد 5.2 میلیارد دلار تا سال 2026 ، با رشد بازار 14.9٪ CAGR طی دوره پیش بینی افزایش می یابد.

دوربین های داشبورد در بین رانندگان در سراسر جهان بیشتر و بیشتر محبوب می شوند. در بسیاری از وسایل نقلیه تجاری و شخصی ، راننده را قادر می سازد تا از امنیت جاده استفاده کند و حوادثی از جمله تصادف ، سرقت و خرابکاری را به ثبت برساند. برای مطالبات مسئولیت و بیمه شده ، فیلم های دوربین بدست آمده از دوربین های داشبورد اکنون پذیرفته شده اند. شرکت های بیمه استفاده از دوربین های داشبورد با تخفیف حق بیمه را برای مبارزه با مطالبات بیمه کاذب تشویق می کنند.

چندین شرکت بیمه با استفاده از دوربین داشبورد ، 15٪ تخفیف در نرخ ماهانه برای خودروی خود ارائه می دهند. از این رو محبوبیت داشکام ها در سراسر جهان بسیار افزایش یافته است. تصویب داشکام باید در دوره پیش بینی در منطقه آمریکای شمالی افزایش یابد. که در ژانویه 2017 ایالت نیویورک (نیویورک) لایحه سنا (S438) را پیشنهاد کرد تا 5٪ تقریباً در پرداخت حق بیمه در استفاده از یک دوربین کامپوزیت توسط صاحبان وسایل نقلیه غیر تجاری کاهش دهد.

سازمان های اجرای قانون در سراسر جهان به طور سنتی از دوربین های DVR و داشبورد استفاده کرده اند. علیرغم این ، مطابق روندهای اخیر ، هر دو وسیله نقلیه مسافری و ناوگانهای تجاری به طور فزاینده ای نصب می شوند. افزایش تعداد ادعاهای کلاهبرداری برای بیمه و جبران خسارت پزشکی از طریق تصادفات جعلی ، عامل اصلی تقاضا برای دوربین داشبورد است. اکنون بیشتر شرکتهای بیمه برای حل و فصل اختلافات مربوط به مطالبات ، تصاویر دوربین را از داشبورد پذیرش می کنند.

در صنعت خودرو و حمل و نقل شیوع COVID-19 یکی از در معرض عمودی ترین ها است و در حال حاضر در بلاتکلیفی بی سابقه است. COVID-19 باید تأثیر بسزایی در صنعت خودرو و زنجیره تأمین و تقاضای محصول داشته باشد. تمرکز بازار از بازار گذشته است چین اختلال در زنجیره تامین به رکود جهانی تقاضا برای محصولات خودرو.

با خاموش کردن کلیه خدمات غیر ضروری ، انتظار می رود تقاضا برای خودروهای تجاری کاهش یابد. علاوه بر این ، تغییر در رفتار خرید مصرف کننده به دلیل عدم اطمینان همه گیر ممکن است پیامدهای جدی برای صنایع نزدیک به رشد آینده داشته باشد. در همین حال ، بحران نقدی و نقدینگی بر فروش اپراتورهای ناوگان تأثیر گذاشته است که پیش بینی می شود طی ماه های آینده افزایش یابد.

شرکت ها نمایه شده اند

  • شرکت پاناسونیک
  • Garmin Ltd.
  • شرکت LG (LG Electronics)
  • شرکت سامسونگ الکترونیک ، آموزشی ویبولیتین (گروه سامسونگ)
  • موتورولا راه حل ، شرکت
  • Fine Digital، Inc.
  • Amcrest Technologies LLC
  • شرکت سرو الکترونیک (شرکت الکترونیک کبرا)
  • شرکت فناوری ABEO ، آموزشی ویبولیتین
  • Papago ، شرکت

پیشنهادات منحصر به فرد از ناشر

  • پوشش گسترده
  • بیشترین تعداد جدول و ارقام در بازار
  • مدل مبتنی بر اشتراک در دسترس است
  • تضمین شده بهترین قیمت
  • اطمینان حاصل از پشتیبانی از تحقیقات پس از فروش با 10٪ سفارشی سازی رایگان

موضوعات اصلی تحت پوشش:

فصل 1. محدوده بازار و روش شناسی
1.1 تعریف بازار
1.2 اهداف
محدوده بازار
1.4 بخش بندی
1.4.1 بازار جهانی دوربین داشبورد ، توسط کانال توزیع
1.4.2 بازار جهانی دوربین داشبورد ، توسط فناوری
1.4.3 بازار جهانی دوربین داشبورد ، براساس برنامه
1.4.4 بازار جهانی دوربین داشبورد ، با کیفیت فیلم
1.4.5 بازار جهانی دوربین داشبورد ، براساس محصول
1.4.6 بازار جهانی دوربین داشبورد ، براساس جغرافیا
1.5 روش تحقیق

فصل 2. بررسی اجمالی بازار
2.1 مقدمه
2.1.1 بررسی اجمالی
2.1.2 خلاصه اجرائی
2.1.3 ترکیب بازار و سناریو
2.2 عوامل اصلی تأثیرگذار بر بازار
2.2.1 درایور بازار
2.2.2 محدودیت های بازار

فصل 3. بازار جهانی دوربین داشبورد توسط کانال توزیع
3.1 بازار جهانی دوربین داشبورد بازار فروشگاهی توسط منطقه
3.2 بازار آنلاین دوربین داشبورد جهانی براساس منطقه

فصل 4. بازار جهانی دوربین داشبورد براساس فناوری
4.1 بازار دوربین جهانی پایه داشبورد بر اساس منطقه
4.2 بازار جهانی دوربین پیشرفته داشبورد پیشرفته براساس منطقه
4.3 بازار جهانی دوربین داشبورد هوشمند براساس منطقه

فصل 5. بازار جهانی دوربین داشبورد با کیفیت فیلم
5.1 بازار جهانی دوربین داشبورد SD و HD براساس منطقه
5.2 جهانی کامل HD و 4K بازار دوربین داشبورد براساس منطقه

فصل 6. بازار جهانی دوربین داشبورد براساس برنامه
6.1 بازار جهانی دوربین داشبورد شخصی شخصی براساس منطقه
6.2 بازار جهانی دوربین داشبورد تجاری خودرو براساس منطقه

فصل 7. بازار جهانی دوربین داشبورد براساس محصول
7.1 بازار جهانی دوربین داشبورد 1 کانال براساس منطقه
7.2 بازار دوربین جهانی داشبورد 2 کانال براساس منطقه
7.3 بازار دوربین جهانی داشبورد با دید عقب براساس منطقه

فصل 8. بازار جهانی دوربین داشبورد براساس منطقه
8.1 بازار دوربین داشبورد آمریکای شمالی
8.2 بازار دوربین داشبورد اروپا
8.3 بازار دوربین داشبورد آسیا و اقیانوسیه
8.4 بازار دوربین داشبورد LAMEA

فصل 9. پروفایل شرکت
9.1 شرکت پاناسونیک
9.1.1 نمای کلی شرکت
9.1.2 تحلیل مالی
9.1.3 تجزیه و تحلیل قطعه ای
9.1.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.1.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
9.1.5.1 راه اندازی محصول و گسترش محصولات
9.1.6 تجزیه و تحلیل SWOT
9.2 Garmin Ltd.
9.2.1 نمای کلی شرکت
9.2.2 تحلیل مالی
9.2.3. تجزیه و تحلیل منطقه ای و منطقه ای
9.2.4 هزینه های تحقیق و توسعه
9.2.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
9.2.5.1 مشارکت ، همکاری و توافق نامه
9.2.5.2 راه اندازی محصول و گسترش محصولات
9.2.6 تجزیه و تحلیل SWOT
شرکت 9.3 ال جی (LG Electronics)
9.3.1 نمای کلی شرکت
9.3.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.3.3 تجزیه و تحلیل بخشی و منطقه ای
9.3.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.3.5 تجزیه و تحلیل SWOT
9.4 شرکت سامسونگ الکترونیک ، آموزشی ویبولیتین (گروه سامسونگ)
9.4.1 نمای کلی شرکت
9.4.2 تجزیه و تحلیل مالی
9.4.3 تجزیه و تحلیل بخشی و منطقه ای
9.4.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.4.5 استراتژی ها و تحولات اخیر
9.4.5.1 راه اندازی محصول و گسترش محصولات
9.4.6 تجزیه و تحلیل SWOT
9.5 موتورولا راه حل ، شرکت
9.5.1 نمای کلی شرکت
9.5.2 تحلیل مالی
9.5.3. تجزیه و تحلیل منطقه ای و منطقه ای
9.5.4 هزینه تحقیق و توسعه
9.5.5 تجزیه و تحلیل SWOT
9.6 Fine Digital، Inc.
9.6.1 نمای کلی شرکت
9.7 Amcrest Technologies LLC
9.7.1 نمای کلی شرکت
9.8 شرکت الکترونیک سدر (شرکت الکترونیکی کبرا)
9.8.1 نمای کلی شرکت
9.9 شرکت فناوری ABEO ، آموزشی ویبولیتین
9.9.1 نمای کلی شرکت
9.10 Papago، Inc.
9.10.1 نمای کلی شرکت
9.10.2 استراتژی ها و تحولات اخیر
9.10.2.1 راه اندازی محصول و گسترش محصولات

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/19t1cd مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]searchandmarkets.com

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.