رفتن به نوشته‌ها

ORTEC راه حل ارائه خدمات و خدمات بهینه در زمینه ابر را راه اندازی می کند

سازمانهای خدماتی به برنامه ریزی وظیفه بستگی دارند تا عملیات میدانی خود را مطابق با اهداف تجاری شرکت خود مدیریت کنند. روز خدمت چالش های دیگری را ایجاد می کند ، زیرا شغل های دارای اولویت زیاد به طور غیر منتظره ای رخ می دهند ، تکنسین های حوزه با بیمار تماس می گیرند ، یا مشتریان در زمان توافق شده در خانه نیستند. اندازه گیری واقعی خدمات ، چگونگی کارآمد و مؤثر سازمانها با این تغییرات در برنامه است.

با استفاده از ORTEC برای خدمات میدانی ، سازمانهای خدماتی که در محیطهای تجاری غیرقابل پیش بینی کار می کنند از امکان بهینه سازی برنامه به طور مداوم تا لحظه شروع سرویس بهره مند می شوند. ORTEC برای خدمات میدانی امکان ورود به برنامه را در زمان واقعی با ورود کار جدید به برنامه ، حتی اگر این کار جدید یک تماس اضطراری است یا دارای یک جدول زمانی دقیق است ، فراهم می کند.

می گوید: “در دنیای كامل ، برنامه ها هرگز مختل نمی شوند.” دانیل تیلور، مدیر محصول برای ORTEC برای خدمات میدانی. “اما متخصصان خدمات بهتر از بیشتر می دانند که هر طرحی نیاز به نظارت مداوم و ارزیابی مجدد دارد. در اینجا جایی است که ORTEC برای خدمات میدانی وارد می شود. این به قدرت اصلی ORTEC در بهینه سازی ریاضی و با بهره گیری از ماهیت ارتجاعی فن آوری ابر می پردازد. ما این سرویس را برای حل این معما ها در هر مقیاس ساخته ایم. ”

مارتجن سول، مدیر صنعت جهانی ، می گوید: “با ORTEC برای خدمات میدانی ، راه حلی داریم که به شرکتهای خدمات میدانی امکان می دهد تا روی تجارت اصلی خود تمرکز کنند ، و چون این یک سرویس ابری است ، آنها نیازی به نگرانی در مورد دسترسی و عملکرد سیستم ندارند. این واقعیت است که اجرای سریع ORTEC برای خدمات میدانی نیز صدمه ای ندارد ، این امکان را برای بازگشت سریع سرمایه گذاری فراهم می کند و باعث می شود تا مشتریان بتوانند روی پیشرفت های فرایند تجاری متمرکز شوند. “

علاقه مند؟ لطفا از وب سایت ما دیدن کنید یا از طریق طریق تماس با ما [email protected].

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1199783/ORTEC_for_Field_Service.jpg

منبع ORTEC

لینک های مربوطه

https://ortec.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.