رفتن به نوشته‌ها

116.2 میلیارد دلار در سراسر جهان خدمات مدیریت ابر در سراسر جهان تا سال 2025

DUBLIN، 2 ژوئیه سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار خدمات مدیریت شده با ابر براساس نوع خدمات (مشاغل مدیریت شده ، شبکه مدیریت شده ، امنیت مدیریت شده ، زیرساخت های مدیریت شده و تحرک مدیریت شده) ، نوع استقرار ، اندازه سازمان ، عمودی صنعت و منطقه – گزارش پیش بینی جهانی تا سال 2025” به آن افزوده شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی CMS تخمین زده می شود 62،350 میلیون دلار در سال 2020 و پیش بینی شده است که برسد 1،16،210 میلیون دلار تا سال 2025 ، در CAGR 13.3٪ در دوره پیش بینی.

مهمترین عامل ایجاد رشد بازار ، تمایل شرکت ها برای کاهش هزینه های سرمایه و انتقال به هزینه های عملیاتی است. سازمانها می توانند با اتخاذ CMS از سرمایه گذاری های بزرگ زیرساختی جلوگیری كنند. CMS همچنین به سازمانها كمك می كند تا نیروی كار IT خود را برای تمركز بر كاركردهای اصلی كسب و كار و بهبود بهره وری یاری دهند.

شرکت های کوچک و متوسط ​​برای رشد در دوره پیش بینی با سرعت رشد بالاتری روبرو هستند

پیش بینی می شود که بخش شرکتهای کوچک و متوسط ​​(SME) در CAGR بالاتر در بازار CMS طی دوره پیش بینی رشد کند. بنگاههای کوچک نسبت به بنگاههای بزرگ با مشکلات بیشتری روبرو هستند و برای حل پیچیدگیها برای بهینه سازی هزینه بهتر در فرآیندهای تجاری خود ، نیاز به روشهای بهتری دارند. امنیت و انطباق و کاهش زمان خرابی برخی از مهمترین مزایایی است که بنگاه های کوچک از طریق پذیرش خدمات مدیریت شده تجربه می کنند. با استفاده از این خدمات مدیریت شده ، شرکتهای کوچک و متوسط ​​می توانند بیشتر از نگرانی در مورد هزینه فناوری اطلاعات بیشتر بر روی عملیات تجاری متمرکز شوند.

خدمات ارتباطی و همکاری مدیریت می شوند تا در دوره پیش بینی در بالاترین CAGR رشد کنند

بیشتر سازمان ها می خواهند بهره‌وری کارکنان خود را بهبود بخشند و بازده را تقویت کنند. خدمات ارتباطی و همکاری مدیریت شده به سازمانها کمک می کند تا با سهولت بر این چالش غلبه کنند. آنها یک سیستم متمرکز برای انتقال داده از طریق رسانه ها ، از جمله دستگاه های تلفن همراه و رایانه های شخصی فراهم می کنند. اعضای چند تیم می توانند همزمان بر روی یک سند کار کنند ، ایده های خود را به اشتراک بگذارند و نظرات خود را اضافه کنند. این باعث می شود زمان لازم جهت ارسال بازخورد برای کار بازگردد. حضور چندین محصول ارتباطی در یک رابط کاربر پسند ، کسب و کارها را قادر می سازد تا به طور موثر با واحدهای مختلف تجاری در سطح جهان ارتباط برقرار کنند و انتقال صحیح پروژه های در حال اجرا را تضمین می کنند. با توجه به این مزایای ذکر شده ، تقاضا برای خدمات ارتباطی و همکاری با مدیریت ابری در بین سازمانها زیاد است.

صنعت خرده فروشی و کالاهای مصرفی عمودی برای رشد در بالاترین CAGR در دوره پیش بینی است

عمودی صنعت کالاهای خرده فروشی و مصرفی یکی از سریعترین صنعت در حال رشد است. به دلیل افزایش قدرت خرید مصرف کننده ، صنعت عمودی در حال جذب شرکت های بزرگ در سراسر جهان است. روند رو به رشد مصرف داده های تلفن همراه و افزایش روز افزون استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت در کشورها ، زمینه را برای تقاضای زیاد برای راه حل های تحرک در صنعت خرده فروشی به صورت عمودی هموار کرده است. خدمات امنیتی برای محافظت از محیط های فناوری اطلاعات و داده های حساس مشتری نیز برای سازمانهای خرده فروشی ضروری شده است. از این رو ، فرصت های کافی برای ارائه دهندگان CMS وجود دارد تا از شرکت های بزرگ و همچنین مشاغل کوچک استفاده کنند. صنعت عموم خرده فروشی و کالاهای مصرفی با حجم زیادی از داده های مشتری سروکار دارد و این به ارائه تجربیات شخصی به مشتریان کمک می کند. سازمانها برای تأمین نیازهای شغلی گسترده ، CMS را اتخاذ می کنند تا بتوانند روی کارکردهای اصلی تجارت خود تمرکز کنند.

آمریکای شمالی برای بزرگترین اندازه بازار در طول دوره پیش بینی حساب کنید

آمریکای شمالی یکی از بزرگترین مشارکت کنندگان در بازار جهانی CMS است. رشد بازار در این منطقه بیشتر با حضور شرکتهای بزرگ فناوری اطلاعات و پیشرفت های سریع فناوری مانند دیجیتالی شدن در ایالات متحده و کانادااقتصاد پایدار و تمایل به اتخاذ فناوریهای جدید و نوظهور. اقتصادهای تثبیت شده این کشورها این منطقه را قادر می سازد سرمایه گذاری زیادی را در فروشندگان پیشرو CMS انجام دهد. سیسکو سیستم ، IBM و آمازون برخی از فروشندگان برجسته CMS هستند که در بازار آمریکای شمالی فعالیت می کنند.

اروپا پیش بینی می شود به دلیل رعایت GDPR ، دومین منطقه بزرگ در بازار جهانی CMS باشد. با پیشرفت های فناوری در آسیا و اقیانوسیه(APAC) پیش بینی می شود چندین عامل باعث رشد چشمگیر منطقه شود. این عوامل شامل افزایش هزینه های ICT ، روند رو به رشد داده ها و تجزیه و تحلیل های بزرگ و افزایش نیاز به تمرکز بیشتر بر فعالیت های اصلی تجاری است.

موضوعات اصلی تحت پوشش:

1. معرفی

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرائی

4 بینش حق بیمه
4.1 فرصت های جذاب در بازار خدمات مدیریت ابر
4.2 بازار خدمات مدیریت ابر ، براساس نوع سرویس (2020 در مقابل 2025)
4.3 بازار خدمات مدیریت ابر ، توسط Vertical (2020 در مقابل 2025)
4.4 سناریو سرمایه گذاری در بازار

5 نمای کلی بازار
5.1 مقدمه
5.2 پویا بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 یک رویکرد فعال در امر نگهداری
5.2.1.2 افزایش هزینه شرکتها
5.2.1.3 روند رو به رشد فن آوری ها ، از جمله داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل
5.2.2 محدود می کند
5.2.2.1 امنیت داده ها و حریم خصوصی
5.2.2.2 مسائل مربوط به کیفیت از ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده با ابر
5.2.3 فرصت ها
5.2.3.1 رشد در فن آوری های سرویس As-A
5.2.3.2 افزایش پذیرش فناوری مبتنی بر ابر
5.2.3.3 تقاضای شرکتهای کوچک و متوسط ​​برای خدمات مدیریت ابر
5.2.4 چالش ها
5.2.4.1 صورت حساب ابری و حساب های چندگانه
5.2.4.2 ادغام با برنامه های شخص ثالث
5.3 از موارد استفاده کنید
5.3.1 استفاده از مورد 1: ارتباطات
5.3.2 استفاده از مورد 2: خرده فروشی
5.3.3 استفاده از مورد 3: کالاهای مصرفی در حال حرکت سریع
5.3.4 استفاده از مورد 4: خدمات پخت و پز و مالی
5.3.5 استفاده از مورد 5: بخش عمومی

6 اثر Covid-19

7 بازار خدمات مدیریت شده با ابر ، براساس نوع سرویس
7.1 مقدمه
7.2 خدمات تجاری مدیریت شده
7.2.1 خدمات تجاری مدیریت شده: درایور بازار خدمات مدیریت شده با ابر
7.2.2 خدمات فرآیند تجارت
7.2.3 خدمات مداوم و بازیابی فاجعه
7.2.4 دیگران
7.3 خدمات شبکه مدیریت شده
7.3.1 خدمات شبکه مدیریت شده: درایور بازار خدمات مدیریت شده با ابر
7.3.2 تهیه شبکه مدیریت شده
7.3.3 نظارت و مدیریت شبکه مدیریت شده
7.4 خدمات امنیتی مدیریت شده
7.4.1 خدمات امنیتی مدیریت شده: درایور بازار خدمات مدیریت شده با ابر
7.4.2 هویت مدیریت شده و مدیریت دسترسی
7.4.3 آنتی ویروس / آنتی ویروس مدیریت شده
7.4.4 فایروال مدیریت شده
7.4.5 مدیریت ریسک مدیریت و انطباق
7.4.6 مدیریت آسیب پذیری مدیریت شده
7.4.7 مدیریت اطلاعات امنیتی و مدیریت رویداد
7.4.8 سیستم تشخیص نفوذ نفوذ / سیستم پیشگیری از نفوذ
7.4.9 پیشگیری از دست دادن داده های مدیریت شده
7.4.10 دیگران
7.5 خدمات زیرساختی مدیریت شده
7.5.1 خدمات زیرساختی مدیریت شده: درایور بازار خدمات مدیریت ابر
7.5.2 مدیریت ذخیره سازی
7.5.3 مدیریت سرور
7.5.4 خدمات چاپ چاپ شده
7.6 خدمات تحرک مدیریت شده
7.6.1 خدمات تحرک مدیریت شده: درایور بازار خدمات مدیریت شده با ابر
7.6.2 خدمات مدیریت دستگاه
7.6.3 خدمات مدیریت برنامه
7.7 خدمات ارتباطی و همکاری مدیریت شده
7.7.1 خدمات ارتباطی و همکاری مدیریت شده: درایور بازار خدمات مدیریت ابر
7.7.2 پروتکل صوتی مدیریت شده روی اینترنت
7.7.3 ارتباطات متحد مدیریت شده

8 خدمات در زمینه مدیریت ابر ، براساس نوع استقرار
8.1 مقدمه
8.2 ابر عمومی
8.2.1 ابر عمومی: درایور بازار خدمات مدیریت شده با ابر

9 بازار خدمات مدیریت ابر ، براساس اندازه سازمان
9.1 مقدمه
9.2 شرکتهای بزرگ
9.2.1 شرکتهای بزرگ: درایور بازار خدمات مدیریت ابر
9.3 شرکتهای کوچک و متوسط
9.3.1 شرکتهای کوچک و متوسط: درایور بازار خدمات مدیریت ابر

10 بازار خدمات مدیریت ابر ، توسط صنعت عمودی
10.1 مقدمه
10.1.1 تأثیر Covid-19 بر روی عمودهای صنعت
10.2 بانکداری ، خدمات مالی و بیمه
10.2.1 بانکی ، خدمات مالی و بیمه: درایور بازار خدمات مدیریت شده با ابر
10.3 مخابرات
10.3.1 ارتباطات از راه دور: درایورهای بازار خدمات مدیریت شده با ابر
10.4 دولت و بخش عمومی
10.4.1 دولت و بخش عمومی: درایور بازار خدمات مدیریت ابر
10.5 سلامت و علوم زندگی
10.5.1 بهداشت و درمان و علوم زندگی: درایور بازار خدمات مدیریت شده با ابر
10.6 خرده فروشی و کالاهای مصرفی
10.6.1 خرده فروشی و کالاهای مصرفی: درایور بازار خدمات مدیریت ابر
10.7 ساخت
10.7.1 ساخت: درایورهای خدمات با مدیریت ابری
10.8 انرژی و بهره وری
10.8.1 انرژی و آب و برق: درایور بازار خدمات مدیریت شده با ابر
10.9 فناوری اطلاعات
10.9.1 فناوری اطلاعات: درایور بازار خدمات مدیریت شده با ابر
10.10 دیگران

11 بازار خدمات مدیریت ابر ، براساس منطقه
11.1 مقدمه
11.2 آمریکای شمالی
11.2.1 آمریکای شمالی: درایورهای بازار خدمات مدیریت شده با ابر
11.2.2 ایالات متحده
11.2.3 کانادا
11.3 اروپا
11.3.1 اروپا: درایورهای بازار خدمات مدیریت شده با ابر
11.3.2 انگلستان
11.3.3 بقیه اروپا
11.4 آسیا و اقیانوسیه
11.4.1 آسیا و اقیانوسیه: درایورهای بازار خدمات مدیریت شده با ابر
11.4.2 چین
11.4.3 بقیه آسیا و اقیانوسیه
11.5 خاورمیانه و آفریقا
11.5.1 خاورمیانه و آفریقا: درایورهای بازار خدمات مدیریت شده با ابر
11.5.2 پادشاهی عربستان سعودی
11.5.3 بقیه خاورمیانه و آفریقا
11.6 آمریکای لاتین
11.6.1 آمریکای لاتین: درایورهای بازار خدمات مدیریت شده با ابر
11.6.2 مکزیک
11.6.3 بقیه آمریکای لاتین

12 منظره رقابتی
12.1 نقشه برداری رهبر رقابتی
12.1.1 رهبران بینایی
12.1.2 مبتکران
12.1.3 تمایزگر دینامیکی
12.1.4 شرکتهای نوظهور

13 پروفایل شرکت
13.1 مقدمه
13.2 سیسکو
13.3 اریکسون
13.4 IBM
13.5 عالی
13.6 داده های Ntt
13.7 فوجیتسو
13.8 Infosys
13.9 لهجه
13.10 اسب بخار
13.11 نک
13.12 Alcatel-Lucent
13.13 قطعه
13.14 Wipro
13.15 Rackspace
13.16 دیتاکوم
13.17 هواوی
13.18 ابری
13.19 کانکتریا
13.20 راه حل DLT
13.21 راه حل های رایانه ای Sirius
13.22 نرم افزار
13.23 Cloudnexa
13.24 حق به دست آوردن

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/6jutrc مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.