رفتن به نوشته‌ها

چشم انداز بازار جهانی برای هدف کلی هوش مصنوعی 2020-2025

DUBLIN، 26 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار اطلاعات عمومی مصنوعی: هوش مصنوعی با هدف عمومی ، بسترهای نرم افزاری عامل AI و نرم افزار 2020 – 2025” به این گزارش اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

در این تحقیق بازار هوش مصنوعی عمومی از جمله شرکت های پیشرو ، پتانسیل خدمات ، ادغام فناوری و اکوسیستم کاربردی بررسی شده است. این گزارش همچنین به تحلیل بازار عامل هوش مصنوعی و رابطه بین هوش مصنوعی عمومی با سایر فناوری ها از جمله محاسبات لبه ، شبکه های 5G و blockchain می پردازد.

این گزارش پیش بینی هایی را از سال 2020 تا 2025 برای بازار هوش مصنوعی عمومی با استفاده از برنامه های کاربردی و صنعت عمودی ، در سطح جهانی و منطقه ای ارائه می دهد. در این گزارش ، بازار عامل محور هوش مصنوعی AI برای نرم افزار و سیستم عامل در سطح جهانی و منطقه ای و پیش بینی های استقرار جاسازی شده برای دستگاه های IoT ، نیمه هادی ها و نرم افزارها تخمین زده شده است.

پتانسیل افزایش بهره وری برای استفاده تجاری از هوش مصنوعی تقریباً نشان دهنده آن است 1 دلار8T در ارزش اقتصادی تا سال 2027 ، که با استفاده از بازار راه حلهای AI برای اهداف عمومی در مقایسه با رویکرد امروز سیلوی AI ، 9 برابر بیشتر خواهد شد. سود حاصل از بهره وری با معاملات انجام شده توسط عوامل خودمختار AI یا رباتها حاصل می شود. تخمین زده می شود که بیش از 8٪ از فعالیت های اقتصادی جهانی در سال 2027 با استفاده از نوعی راه حل هوش مصنوعی به طور خودمختار انجام شود در حالی که امروز این مقدار کمتر از یک درصد است. این نشان دهنده افزایش چشمگیر در استفاده از هوش مصنوعی برای اتوماسیون سازمانی ، صنعتی و دولتی است.

در حال حاضر ، كمتر از 20٪ سازمان های سازمانی و صنعتی ماشین های هوشمند جاسازی شده با هوش مصنوعی را به كار می گیرند. این امر تا سال 2027 نزدیک به 70٪ از شرکتهای رشد رشد خواهد کرد. بیش از 75٪ از نرم افزارهای تجزیه و تحلیل تجاری تا سال 2027 از قابلیت هوش مصنوعی استفاده می کنند ، اما بخش اعظم آن به مداخلات انسانی به نوعی نیاز دارد. سود اصلی بهره وری برای هوش مصنوعی عمومی آن سیستم ها و فرایندهایی است که ممکن است با حداقل خطاها به طور خودمختار عمل کند و عملاً هیچ خطری برای سلامتی و ثروت انسان ندارد.

تحول سیاست های عمومی حاکم بر هوش مصنوعی ، مانعی برای هوش مصنوعی عمومی محسوب می شود و تا سال 2027 این قضیه باقی خواهد ماند. حوزه اصلی نگرانی امنیت و حفظ حریم خصوصی خواهد بود ، اما زمینه های دیگر شامل سیاست نوآوری ، شناخت درآمد و مالیات است. دوم ، تنها نگرانی از نگرانی های مربوط به حریم خصوصی / امنیت عمومی ، نیاز به قوانین و سیاست های مربوط به مسئولیت مدنی و کیفری است. به عنوان مثال ، هنگامی که یک دستگاه دارای قابلیت هوش مصنوعی باعث آسیب (جسمی و / یا سایبر) شود ، باید مبنای تعیین تقصیر و مسئولیت برای همه طرفین از جمله کاربر ، اپراتور ، مالک ، تولید کنندگان و غیره باشد.

بر خلاف بسیاری از راه حل های اولیه هوش مصنوعی که با تمرکز باریک طراحی و اجرا شده اند ، AGI برای حل مشکلات در بسیاری از حوزه های مختلف و در بسیاری از عمودی های مختلف صنعت از جمله طراحی سه بعدی ، تبدیل خدمات به مشتری ، ایمن سازی داده های سازمانی ، ایمن سازی تأسیسات عمومی و پرسنل ، استفاده می شود. تجارت مالی ، راه حل مراقبت های بهداشتی ، بازاریابی هدف بسیار شخصی ، کشف تقلب ، موتورهای توصیه ، وسایل نقلیه خودمختار و تحرک هوشمند ، جستجوی آنلاین و بسیاری از مناطق دیگر. AGI در بسیاری از مناطق به سرعت در حال تحول است. با این حال ، مقیاس پذیری و سایر موضوعات همچنان به عنوان چالش هایی باقی مانده است که احتمالاً تا بازه زمانی 2025 تا 2030 حل نمی شود.

یافتن گزارش را انتخاب کنید:

  • هوش مصنوعی تعبیه شده در زیرساخت ها و تجهیزات ساختمانی به دست خواهد آمد 16.7B دلار تا سال 2025 در سطح جهان
  • بازار هدف عمومی AI خواهد رسید $ 3.83B تا سال 2025 در سطح جهان برای برنامه ها و راه حل های سازمانی
  • بازار جهانی حمایت از هوش مصنوعی عمومی از داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل تجربی به بازار خواهد رسید $ 1.18B
  • بیش از 35٪ از ارزش شرکت تا سال 2027 به طور مستقیم یا غیرمستقیم به راه حلهای هدف عمومی AI منتسب می شود


موضوعات اصلی تحت پوشش:

نسخه خلاصه اجرایی

2.0 مقدمه

3.0 فناوری و تجزیه و تحلیل کاربرد
3.1 محاسبات شناختی و هوش swarm
3.2 یادگیری ماشین و هوشمندی
3.3 ابزارهای AGI سطح انسانی
3.4 مغز انسان شبیه سازی
3.5 ملاحظات عامل انسانی
3.6 هوش دستگاه برای نوآوری در تجارت
3.6.1 استفاده از یادگیری ماشین
مزایای تصدی
چارچوب ثبت اختراع و تنظیم مقررات AI
3.9 رابط مکالمه: انسان + هوش مصنوعی
3.10 Edge Computing و شبکه 5G
3.11 ماشین هوشمند و کوک کردن مجازی
3.12 اتوماسیون ساختمان و محیط کار هوشمند
3.13 هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به عنوان یک سرویس
3.14 تصدی تصدی و سرمایه گذاری خارجی
3.15 برنامه های کاربردی عمومی
تجزیه و تحلیل اکوسیستم هوشمند سازی ماشین آلات با هدف کلی

4.0 مطالعه موردی اطلاعات کلی هدف
4.1 هوش عمومی مصنوعی در مطالعه مورد بهداشت
4.2 هوش عمومی مصنوعی در مطالعه مورد امنیتی
4.3 هوش مصنوعی در خدمات مالی
4.4 هوش مصنوعی در خدمات حمل و نقل
4.5 هوش مصنوعی در کشاورزی

5.0 تجزیه و تحلیل و پیش بینی بازار هدف هدف عمومی
5.1 پیش بینی های عمومی بازار هوش مصنوعی 2020 – 2025
5.2 پیش بینی های بازار عامل عامل هوش مصنوعی عمومی 2020 – 2025
5.3 هوش مصنوعی پیش بینی استقرار دستگاه IoT 2020 – 2025
5.4 AI جاسازی شده با استفاده از IoT Things 2020 – 2025
5.5 AI جاسازی شده واحد نیمه هادی IoT حمل و نقل واحد 2020 – 2025
5.6 هوش مصنوعی پیش بینی استقرار واحد نرم افزار IoT 2020 – 2025

6.0 تجزیه و تحلیل شرکت

  • نماینده.ai
  • شرکت AIBrian
  • شرکت آمازون
  • API.AI
  • شرکت اپل.
  • AP&T گفتار AT&T
  • ایاصدی
  • شرکت بایدو
  • شرکت Bigml
  • شرکت Brighterion
  • CloudMinds
  • Diffbot
  • سیستم های استدلال دیجیتال
  • DigitalGenius
  • شرکت فیس بوک
  • شرکت عیسی عادل
  • جنرال الکتریک (GE)
  • شرکت جنرال ویژن
  • GoodAI
  • شرکت گوگل.
  • H2O.ai
  • شرکت هیولت پاکارد (HPE)
  • شرکت IBM
  • Infosys نیا
  • شرکت اینتل
  • InteliWISE
  • KAI
  • LG Electronics
  • میا
  • شرکت مایکروسافت
  • ورق را رو کردن ذهن
  • حرکت.ai
  • شرکت ارتباطات Nuance
  • PointGrab Ltd.
  • پیش بینی
  • مقدمه
  • باران
  • پذیرش
  • فروش نیروی
  • موسسه SAS
  • Sentient Technologies Holdings Limited
  • SK Telecom
  • شرکت SparkCognition
  • تلمپلوس
  • Tend.ai
  • TensorFlow
  • نیابتی
  • حیاتی هوش مصنوعی
  • Wipro HOLMES
  • Wit.ai
  • X.ai
  • Zebra Medical Vision Inc.

7.0 نتیجه گیری و توصیه ها


برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/my6maq مراجعه کنید

درباره ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com منبع اصلی جهان برای گزارش های تحقیق بین المللی بازار و داده های بازار است. ما آخرین اطلاعات را در مورد بازارهای بین المللی و منطقه ای ، صنایع کلیدی ، شرکتهای برتر ، محصولات جدید و آخرین روندها در اختیار شما قرار می دهیم.

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.