رفتن به نوشته‌ها

ناسا و HeroX چالش ماه قمری را راه اندازی کردند تا راهی برای یافتن فضانوردان برای غوطه وری در ماه پیدا کنند

هوستون، 25 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – HeroX، شبکه اجتماعی برای نوآوری و سکوی پیشرو در جهان برای راه حل های شلوغ ، امروز مسابقه ازدحام جمعیت را راه اندازی کرد “قمری لون” از طرف آزمایشگاه مسابقات ناسا (NTL) و ناسا سیستم فرود انسان (HLS) برنامه. ناسا در حال آماده سازی برای بازگشت به ماه تا سال 2024 است و باید راه جدیدی را برای فضانوردان برای ادرار کردن و دفع ادرار و دفع در ریزگردها و گرانش ماه فراهم کند. این چالش شلوغ از جامعه جهانی نوآوران می خواهد تا مفاهیم طراحی خلاقانه ای را برای توالتهای با جرم کاملاً توانمند و کم توان که هم در فضا و هم در ماه استفاده می شوند ، ارائه دهند.

طراحی های رقابتی توالت با اهداف کلی ناسا در مورد کاهش جرم و حجم ، مصرف انرژی کمتر و نگهداری آسان مطابقت دارد. طرح های منتخب ممکن است برای ادغام در زمین گیران قمری آرتمیس اصلاح شود. این تلاش همه بخشی از اقدامات ناسا است آرتمیس برنامه بازگشت فضانوردان به ماه سال 2024.

در طول هشت هفته چالش ، حل کننده های مشکل می توانند به پیروزی برسند 35000 دلار در جوایز

وی گفت: “همانطور که فضانوردان ناسا آماده می شوند که در سال 2024 چکمه های خود را روی ماه بگذارند ، ما برای طراحی توالت قمری نسل بعدی به شبکه جهانی حلال های مشکل تبدیل می شویم.” مایک بینبرتولومدیر پروژه Lunar Loo Challenge در دفتر محوطه خدمه HLS در مرکز فضایی جانسون ناسا. “وقتی برای این رویداد خارق العاده آماده می شویم ، نمی توان نیازهای معمولی فضانوردان خود را فراموش کرد.”

“چالش قبلی ناسا ، فضایی پوپکریستین کوتیچینی ، مدیرعامل HeroX گفت: “چقدر قدرت جمعیت در حل مشکلات کهکشانی مؤثر است” ، گفت: “همیشه این افتخار است که به حل چالش های شماره دو” کمک می کند. ”

چالش: ناسا از جامعه جهانی می خواهد تا مفاهیم طراحی جدید خود را برای توالت فرنگی جمع و جور ارائه دهند که می توانند هم در ریزگرد و هم در گرانش قمری فعالیت کنند. این طرح ها ممکن است برای استفاده در زمین های قمری Artemis که بشریت را به ماه باز می گردند ، سازگار باشد. اگرچه توالت های فضایی از قبل وجود دارند و در حال استفاده هستند (به عنوان مثال در ایستگاه فضایی بین المللی) ، آنها فقط برای ریزگرد طراحی شده اند. ناسا به دنبال دستگاه نسل بعدی است که کوچکتر ، کارآمدتر و قادر به کار در هر دو ریزگرد و گرانش قمری است. بازگشت به ماه تا سال 2024 یک هدف بلندپروازانه است و ناسا هم اکنون در حال کار روی رویکردهای کوچک سازی و ساده سازی توالتهای موجود است. اما آنها همچنین ایده هایی از افراد می خواهند که با طرحی متفاوت از مهندسی سنتی هوافضا به مشکل نزدیک می شوند. این چالش امیدوار است که رویکردهای کاملاً جدید و متفاوت نسبت به مسئله دستگیری و مهار زباله های انسانی را جلب کند. و برای تشویق حلالهای نسل بعدی ، یک دسته از خردسالان نیز برای مبتکران زیر 18 سال وجود خواهد داشت.

جایزه: این چالش اهدا خواهد شد 35000 دلار در جوایز به نویسندگان سه مفهوم طراحی جذاب ترین. علاوه بر جوایز ، برندگان طراحی این فرصت را دارند که بطور مستقیم با مهندسان ناسا در مورد طرح های توالت پیشنهادی خود صحبت کنند. سه شرکت کننده برتر در رده های خردسالان هر کدام از مردم به رسمیت شناخته می شوند و یک مورد از مطالب رسمی با نشان ناسا را ​​دریافت می کنند.

چگونه می توانیم حل شویم: این جایزه برای هرکسی از 18 سال یا بالاتر به عنوان یک فرد یا تیم به عنوان شرکت کننده قابل استفاده است. تا زمانی که رقبا و تیمهای شخصی ممکن است از هر کشور سرچشمه بگیرند ایالات متحده مجازات های فدرال مشارکت را ممنوع نمی کند (برخی محدودیت ها اعمال می شود). برای ارسال به گروه Junior ، شما باید از 18 سال جوان تر باشید.

برای قبول چالش ، به https://www.herox.com/lunarloo مراجعه کنید

درباره HEROX

HeroX یک شبکه اجتماعی برای شرکای نوآوری و نبوغ انسانی است که در سال 2013 توسط کارآفرین سریال ، کریستین Cotichini و بنیانگذار و آیندهگر XPRIZE بنیانگذاری شد ، پیتر دیاماندیس. HeroX با استفاده از توان جمعیت ، یک کلید دستی برای استفاده آسان را در اختیار شما قرار می دهد تا از هر کسی ، در هر کجا پشتیبانی کند تا چالش های روزمره تجارت و جهان را حل کند. HeroX با موقعیت منحصر به فرد به عنوان شبکه اجتماعی نوآوری ، HeroX تنها مکانی است که می توانید جمعیت بسیار خاص خود را بنا کنید.

آخرین چالش ها را در این قسمت کشف کنید www.herox.com

تماس با رسانه:
الکساندرا پونی
[email protected]
250.858.0656

SOURCE HeroX

لینک های مربوطه

http://www.herox.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.