رفتن به نوشته‌ها

IDnow به لطف راه حل AutoIdent مبتنی بر AI در دو سه ماهه اول ، ده برابر رشد می یابد

تقاضای مبتنی بر هوش مصنوعی مبتنی بر هوش مصنوعی در سال 2020 افزایش می یابد

مونيخ، 24 ژوئن 2020 / PRNewswire / – شناسه (www.idnow.io) ، ارائه دهنده بزرگی از راه حل های تأیید هویت به عنوان یک سرویس ، شاهد رشد شدید حجم برای راه حل هوش مصنوعی خود است. معاملات از طریق IDnow AutoIdent در دو سه ماهه اول سال 2020 ده برابر افزایش یافت.

از زمان راه اندازی آن در سال 2018 ، راه حل IDnow AutoIdent در بخش های جدید تجاری رشد و گسترش یافته است. در سال 2020 ، IDnow رشد نمایی در حجم را تجربه می کند. بین ژانویه و ژوئن تعداد معاملات بیش از 1000٪ افزایش یافته است. مشتری تعداد زیادی بخش مختلف را شامل می شود: بیمه ، بانکی ، تحرک ، سیستم عامل های رمزنگاری و ارتباطات. دلایل موفقیت این افراد به همان اندازه متنوع است: مدلهای جدید کسب و کار ، بهبود امنیت ، دیجیتالی شدن – شرکت ها به طور فزاینده ای به راه حل های ایمن و کارآمد روی می آورند.

وی گفت: “تأیید هویت به عنوان یک کل ، اما به ویژه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی مانند AutoIdent ، احتمالاً رشد جدی را تجربه خواهند کرد – به خصوص در بحران فعلی ، جایی که محصولات دیجیتالی تقاضای بیشتری از همیشه دارند. اکنون دیجیتالیزاسیون باید سرعت ببخشد و بسیاری موارد جدید استفاده – که از طریق تعامل با یک شخص حاصل شده است – اکنون به محصولات دیجیتال کارآمد مانند AutoIdent نیاز دارند. ارائه زمان نصب کوتاه و ادغام آسان یک API واحد ، این محصول مناسب برای احترام به امنیت و انطباق از یک طرف و امکان ادغام سریع و آسان بدون نیاز به تعامل فردی است. از طرف دیگر ، “می گوید آندریاس بدچک ، مدیرعامل IDnow.

“AutoIdent به دلیل پیشرفت سریع دیجیتالی شدن در بسیاری از بخش ها و موفقیت چشمگیر FinTechs (فن آوری های مالی) و InsureTechs (فن آوری های بیمه) از پتانسیل های عظیم بین المللی برخوردار است ، به ویژه به دلیل پیشرفت سریع دیجیتالی شدن در بسیاری از بخش ها. راه حل های ساده و سبک چه در زمینه خدمات بانکی ، تحرک ، ارتباطات از راه دور و چه به اشتراک گذاری بسترهای اقتصادی ، همه علاقه مند به یک فرآیند ادغام سریع ، روان و ایمن هستند که باعث افزایش نرخ تبدیل و رضایت مشتری می شود آندریاس بادیچک اضافه می کند:

هوش مصنوعی AutoIdent از دوربین گوشی های هوشمند برای شناسایی کشور و نوع سند هویت استفاده می کند بدون اینکه کاربر مجبور به ورود به آنها باشد. سپس این فناوری بخش قابل خواندن دستگاه از سند هویت و همچنین مناطقی را که توسط دستگاه قابل خواندن نیست ، مانند زمینه آدرس ، ضبط می کند. در مرحله بعد ، هوش مصنوعی به طور خودکار ویژگی های امنیتی نوری اسناد هویتی مانند هولوگرام را بررسی می کند. با تشکر از تصویری بیومتریک شخص و “تشخیص شخصیت زنده” که از آن ناشی می شود ، مراحل شناسایی مشتری در چند مرحله انجام می شود. با تکیه بر داده های ضبط شده ، سیستم قادر است تصمیم بگیرد که اعتبار آن معتبر باشد یا خیر ، با قابلیت اطمینان که بسیار فراتر از الزامات قانونی است.

هوش مصنوعی و فناوری یادگیری ماشین بالاترین کیفیت و دقت را در تأیید شناسایی تضمین می کنند. علاوه بر این ، فرایند IDnow بر اساس یک رویکرد ترکیبی ساخته شده است که بهترین افراد و بهترین ماشین ها را در خود جای داده است. در موارد خاص ، هوش مصنوعی توسط یک متخصص هویت انسانی همراه است که به عنوان یک سطح اضافی از تأیید و امنیت عمل می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل AutoIdent و شناسایی مبتنی بر AI ، می توانید گزارش “قابل اطمینان ، قدرتمند و آماده برای آینده” را بررسی کنید. برای بارگیری آن ، لطفاً روی این لینک کلیک کنید: https://www.idnow.io/use-cases/autoident-quick-guide/

در باره“”شناسه

با هویت خود به عنوان یک بستر تأیید سرویس (IVaaS) ، IDnow متعهد شده است تا جهان متصل را به مکانی امن تر تبدیل کند. تأیید هویت ضد جعل ارائه شده توسط IDnow در کلیه بخشهایی که شرکتها با تعامل با مشتریان خود که نیاز به حداکثر امنیت دارند ، بصورت آنلاین انجام می شود. فناوری IDnow از هوش مصنوعی برای تأیید کلیه ویژگیهای امنیتی موجود در اسناد هویتی استفاده می کند و بنابراین می تواند اسناد جعلی را با اطمینان تشخیص دهد. به طور بالقوه ، هویت بیش از 7 میلیارد مشتری از 193 کشور مختلف می تواند در زمان واقعی تأیید شود.

IDnow طیف گسترده ای از کاربردهای ممکن را ، هم در بخشهای تنظیم شده در اروپا و هم با مدلهای تجاری کاملاً جدید دیجیتال در سراسر جهان را در بر می گیرد. این پلتفرم اجازه می دهد تا جریان شناسایی به صورت موضوعی با ویژگی های منطقه ای ، حقوقی و تجاری تطبیق یابد.

IDnow از حمایت سرمایه گذاران سرمایه گذار BayBG ، Seventure Partner ، G + D Ventures ، Corsair Capital و Jet A و همچنین کنسرسیومی از فرشتگان تجارت تلقی می شود مجموعه ای از بیش از 250 مشتری شامل شرکت های بین المللی ، رهبران در زمینه های مختلف فعالیت خود ، مانند Bank of اسکاتلند، BNP Paribas، Commerzbank، eventim، Raisin (Weltsparen)، Sixt، solarisBank، Telefonica Deutschland، UBS، Western Union و سیم کارت و همچنین شرکت های فن آوری مالی (Fintech) مانند Fidor، N26، smava و wefox.

لوگو – https://mma.prnewswire.com/media/1195347/IDnow_Logo.jpg

مخاطب مطبوعاتی:
کریستینا شووینینگ
[email protected]
+ 49-89-41324-6054

لینک های مربوطه

http://www.idnow.eu/

SOURCE IDnow GmbH

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.