رفتن به نوشته‌ها

ارتباطات یکپارچه به عنوان یک بازار خدمات که با توجه به افزایش نیاز به مقیاس پذیری منابع سازمانی و توسعه روندهای مدرن برای تجارت روزانه ، هدایت می شود: Radiant Insights، Inc.

سانفرانسیسکو، 14 آوریل 2020 / PRNewswire / – ارتباطات یکپارچه به عنوان یک سرویس (UCaaS) در بخش شرکتی در حال افزایش است و چندین سازمان به دنبال بهره وری بیشتر از طریق همکاری ها و نیروی کار موبایل هستند. BYOD (دستگاه خود را بیاورید) یک روند در حال انجام است و در فضای کاری شرکت ها رایج می شود. همکاری ها با استفاده از فناوری های رسانه های اجتماعی و رقمی شدن روزافزون در فضای کار باعث افزایش تقاضا برای خدمات یکپارچه ارتباطی و همکاری می شود. علاوه بر این ، در دسترس بودن پلت فرم نرم افزاری برای کاربران نهایی تحت مدل تحویل UCaaS آسان است.

UcaaS چندین مزیت محاسبات ابری را برای هر مشاغل ارائه می دهد زیرا بسیاری از سازمان ها از قابلیت ارتجاعی در منابع و استقرار ابر در نتیجه همکاری برخوردار هستند. از این رو ، مهاجرت به راه حل های UC می تواند یک حرکت مهم باشد و از این رو باید در محدوده استقرار مراکز تماس با دقت مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال ، اتخاذ فناوری ابر تقاضا برای خدمات ابری را برای نیازهای مختلف تجاری در حوزه مراقبت های بهداشتی افزایش می دهد و بنابراین ، ابزارهای همکاری دیجیتالی در بین ارائه دهندگان خدمات بهداشتی درمانی پذیرفته شده است.

ارتباطات یکپارچه به عنوان یک صنعت خدمات ، با افزایش نیاز به مقیاس پذیری منابع سازمانی و توسعه روندهای مدرن برای تجارت روزانه ، ایجاد می شود. پذیرش زیاد UCaaS در بخش سازمانی احتمالاً رشد بازار را در طول دوره پیش بینی افزایش می دهد. علاوه بر این ، UCaaS یک مدل تحویل مناسب و متنوع است که در آن توسط ویژگی هایی از جمله کم هزینه و انعطاف پذیری هدایت می شود. استفاده از مدل های تحویل UCaaS مبتنی بر ابر برای بخش های متنوع باعث رشد بازار در سناریوی جهانی می شود. با این وجود ، عدم آگاهی و به دنبال آن پشتیبانی از فن آوری پایین احتمالاً رشد بازار را در طول دوره پیش بینی محدود خواهد کرد.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر ، PDF را بارگیری کنید “ارتباطات جهانی متحد به عنوان یک بازار خدمات” گزارش 2024.

از نظر مؤلفه ها ، ارتباطات یکپارچه به عنوان یک بازار خدمات می تواند به عنوان برنامه های پیام رسان ، تلفنی ، کنفرانس و همکاری تقسیم شود. تلفن و کنفرانس بزرگترین مؤلفه هایی هستند که به محبوبیت و اولویت بالایی نسبت می دهند. علاوه بر این ، شیوه های در حال رشد رقمی ، سازمان ها را قادر می سازد تا روند BYOD را به فضای کاری خود معرفی کنند.

با کاربرد ، این بازار می تواند به عنوان بانکداری ، خدمات مالی و بیمه (BFSI) ، خرده فروشی ، ارتباطات از راه دور و فناوری اطلاعات ، مهمان نوازی ، مراقبت های بهداشتی و … تقسیم شود. بهداشت و فناوری اطلاعات بزرگترین بخش هایی هستند که به افزایش تعداد دستگاه های دیجیتال و اهمیت روزافزون خدمات همکاری مربوط می شود. خرده فروشی و BFSI بخش هایی در حال ظهور هستند که پیش بینی می شود سهم درآمد بالایی را در سال های آینده به نمایش بگذارند.

با توجه به اندازه شرکت ، ارتباطات یکپارچه به عنوان یک بازار خدمات می تواند به صورت کوچک ، متوسط ​​و بزرگ تقسیم شود. شرکتهای کوچک و متوسط ​​احتمالاً سهم بازار قدرتمندی دارند که دلیل آن نیاز به مقیاس پذیری بالا است. شرکتهای بزرگ شاهد رشد متوسط ​​نسبت به استقرار در مقیاس کوچک فناوریهای UCaaS هستند.

براساس منطقه ، ارتباطات یکپارچه به عنوان یک بازار خدمات نیز می تواند تقسیم شود آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا. آمریکای شمالی پیش بینی شده است که سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار داشتن پشتیبانی فناوری ، چارچوب یکپارچه و در دسترس بودن زیرساختهای ارتباطی قرار دهد. حضور بازیکنان کلیدی با سیاست های حمایتی در محیط کار احتمالاً عوامل رشد در بازارهای منطقه را برانگیخته است.

به گزارش 161 صفحه تحقیق با TOC با عنوان “ارتباط جهانی یکپارچه به عنوان یک بازار خدمات” در دسترس با Radiant Insights، Inc. @ دسترسی پیدا کنید: https://www.radiantinsights.com/research/global-unified-communication-as-a-service-market-research-report-2020-2024

آسیا و اقیانوسیه به احتمال زیاد از پیشرفت چشمگیری در سناریوی جهانی برخوردار است و این امر به افزایش پشتیبانی فناوری و دسترسی به فرصتهای عظیم در بخش فناوری اطلاعات مربوط می شود. تغییر روند پارادایم در ساخت و پشتیبانی لجستیکی و اولویت دستگاههای دیجیتال احتمالاً منجر به پیشرفت چشمگیر خواهد شد. علاوه بر این ، تغییر در سیاست ها و مقررات و در دسترس بودن پهنای باند بالا ، همکاری را برای یکپارچه شدن به عنوان یک سرویس ارتباطی ترغیب می کند.

برخی از بازیگران اصلی در یکپارچه سازی ارتباطات به عنوان یک بازار خدمات عبارتند از: سیسکو سیستم ، شرکت ابایا ، شرکت IBM ، شرکت علوم کامپیوتر ، شرکت پلی کوم ، شرکت توسعه HP ، راه حل های Voss و Verizon Solutions.

تقسیم بندی بازار:

  • بازیکنان اصلی معرفی شده در این گزارش شامل ::
    • ALE بین المللی
    • آوایا
    • سیستمهای سیسکو

تجزیه و تحلیل کاربران نهایی / برنامه ها و دسته بندی محصولات:

  • بر اساس محصول ، این گزارش میزان فروش ، درآمد (میلیون دلار) ، قیمت محصول ، سهم بازار و نرخ رشد هر نوع را نشان می دهد که در درجه اول به –
  • براساس کاربران / برنامه های نهایی ، این گزارش به وضعیت و چشم انداز برنامه های اصلی / کاربران نهایی ، حجم فروش ، سهم بازار و میزان رشد ارتباطات یکپارچه به عنوان یک سرویس برای هر برنامه متمرکز است.

گزارشهای دسته مشابه را با Radiant Insights، Inc مرور کنید.:

درباره Radiant Insights، Inc:

در Radiant Insights ، ما با هدف دستیابی به بالاترین سطح رضایت مشتری کار می کنیم. نمایندگان ما تلاش می کنند تا نیازهای مشتری متنوع را درک کنند و با ابتکاری ترین و کاربردی ترین راه حل ها ، یکسان باشند.

مخاطب:

میشل توراس
متخصص فروش شرکت
Radiant Insights، Inc.
تلفن: + 1-415-349-0054
تلفن رایگان: 1-888-928-9744
پست الکترونیک: [email protected]
وب: https://www.radiantinsights.com
وبلاگ: https://radiantinsightsinc.blogspot.com/

SOURCE Radiant Insights، Inc.

منتشر شده در جدید ترین اخبار

اولین باشید که نظر می دهید

پاسخی بگذارید