رفتن به نوشته‌ها

قرار است صنعت بازی های جهانی کنسول در سال 2020 به 57.9 میلیارد دلار برسد

DUBLIN، 19 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “گزارش بازار جهانی بازی های کنسول 2020-20-30: پیامدهای COVID-19 و رشد” به آن اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

بزرگترین و سریعترین بازار رو به رشد بازی های کنسول کجاست؟ ارتباط بازار با اقتصاد کلی ، جمعیتی و سایر بازارهای مشابه چگونه است؟ چه نیروهایی بازار را به سمت جلو شکل می دهد؟ این گزارش به همه این سؤالات و بسیاری دیگر پاسخ می دهد.

این گزارش ویژگی های بازار ، اندازه و رشد ، تقسیم بندی ، تجزیه منطقه ای و کشور ، چشم انداز رقابتی ، سهام بازار ، روندها و استراتژی های این بازار را در بر می گیرد. این رشد تاریخی و پیش بینی شده بازار را از طریق جغرافیایی ردیابی می کند. این بازار را در چارچوب بازار گسترده تر بازی های کنسول قرار می دهد و آن را با سایر بازارها مقایسه می کند.

  • بخش ویژگی های بازار گزارش ، بازار را تعریف و توضیح می دهد.
  • بخش اندازه بازار اندازه بازار ($ b) را در بر می گیرد که هم رشد تاریخی بازار ، تأثیر ویروس Covid 19 و هم پیش بینی رشد آن است.
  • تقسیم بازار به بازارهای فرعی تقسیم می شود.
  • بخش تجزیه منطقه ای و کشور تجزیه و تحلیل بازار در هر جغرافیا و اندازه بازار بر اساس جغرافیا را نشان می دهد و رشد تاریخی و پیش بینی آنها را مقایسه می کند. این برنامه شامل مسیر رشد Covid 19 برای همه مناطق ، کشورهای مهم توسعه یافته و بازارهای مهم نوظهور است.
  • چشم انداز رقابتی توصیفی از ماهیت رقابتی بازار ، سهام بازار و توضیحات مربوط به شرکت های پیشرو را نشان می دهد. معاملات کلیدی مالی که بازار را در سالهای اخیر شکل داده است مشخص می شوند.
  • بخش روندها و استراتژیها شکل بازار را از آن ناشی می کند که از بحران ناشی می شود و تجزیه و تحلیل می کند که چگونه شرکتها می توانند با بهبودی بازار رشد کنند.
  • بخش بازار بازی های کنسول گزارش ، زمینه را ارائه می دهد. این بازار بازی های کنسول را با سایر بخش های بازار بازی های کنسول از نظر اندازه و رشد ، تاریخی و پیش بینی مقایسه می کند. تجزیه و تحلیل نسبت تولید ناخالص داخلی ، هزینه سرانه ، مقایسه شاخص های بازی های کنسول.

انتظار می رود بازار جهانی کنسول جهانی از رشد کند 40.6 میلیارد دلار در سال 2019 تا حدود 57.9 میلیارد دلار قرنطینه Covid فرصتی را برای گیمرهای اختصاصی و رایانه ای فراهم کرده است تا زمان بیشتری را با بازی های جدید در فروشگاه بگذرانند. با این حال ، نفوذ زیاد گوشی های هوشمند تقاضا برای بازی های موبایل را نسبت به بازی های کنسولی افزایش داده است. پیش بینی می شود بازار ثبات و دستیابی داشته باشد 67.1 میلیارد دلار در CAGR از 13.4٪ تا سال 2023.

مهمترین محرک بازار کنسول بازی افزایش سریع تعداد گیمرهای فعال در سراسر جهان است. در سال 2017 ، 2.21 میلیارد گیمر در سرتاسر جهان وجود داشته است و پیش بینی می شود این تعداد تا سال 2021 به 2.73 میلیارد برسد. طبق گفته نیلسن ، 64٪ از جمعیت عمومی در ایالات متحده آمریکا گیمرها هستند بینندگان این کشورها همچنین می توانند به رشد بازار بازی های کنسولی کمک کنند زیرا تخمین زده می شود که تا سال 2021 تقریبا 557 میلیون نفر تور را تماشا می کنند.

توسعه دهندگان بازی های ویدیویی کنسول در حال بازی های مبتنی بر اشتراک هستند. به عنوان مثال ، ایکس باکس لایو و پلی استیشن پلاس برای چند بازی به صورت چرخشی ماهانه مجوز ارائه می دهند. اولین برنامه مشترک اشتراک توسط EA ، دسترسی EA در Xbox One بود که تخفیف هایی را در بازی های EA ، تعداد محدودی از ساعت پخش پیش از نسخه و طاق ارائه کاتالوگ پشت ارائه می داد. مایکروسافت ، در ژوئن 2017، یک بازی به سبک Netflix به نام Game-Pass را برای بازی های شخص اول خود و تعدادی عنوان از برنامه نویسان و ناشران شخص ثالث منتشر کرد.

اکثر والدین در سرتاسر جهان نگران این هستند که کودکان از طریق بازی های ویدئویی در معرض محتوای نامناسب قرار بگیرند ، بنابراین برخی اقدامات نظارتی برای استاندارد سازی رتبه های سنی بصورت آنلاین انجام شده است. صفحه رتبه بندی نرم افزار سرگرمی (ESRB) برای بازی ها و برنامه های ویدیویی رتبه بندی می کند تا والدین بتوانند انتخاب آگاهانه ای داشته باشند. اکثر خرده فروشان در سراسر آمریکای شمالی دارای یک امتیاز ESRB.

به دلیل معرفی تلفن های هوشمند / تبلت های جدید با ویژگی های پیشرفته برای انجام بازی های ویدیویی و بدون نیاز به اتصال دستگاه یا کنسول خارجی ، رشد سریع در بازی های موبایل / تبلت به وجود آمده است. به عنوان مثال ، سهولت استفاده از تلفن همراه برای چندین هدف مانند پیام رسانی ، استفاده از اینترنت و بازی باعث شده است تا حداکثر استفاده از موبایل ها بدون نیاز به نشستن در یک مکان ثابت با یک دستگاه کنسول بیرونی به حداکثر استفاده برسد. با توجه به تحرک ارائه شده توسط بازی های مبتنی بر موبایل / تبلت ، بازار بازی های کنسول ممکن است رو به کاهش باشد. براساس آخرین اطلاعات GMM ، بخش بازی های موبایل نزدیک به 47٪ از کل درآمد بازار بازی های جهانی بوده و با رشد شدید در حال افزایش است که تهدیدی جدی برای بازار بازی های کنسول محسوب می شود.

بازار بازی های کنسول از لحاظ جغرافیایی به بخش بندی شده است آمریکای شمالی، اروپای غربی، APAC ، اروپای شرقی، آمریکای جنوبی و خاورمیانه و آفریقا. آسیا و اقیانوسیه بازار بزرگترین بازار بازی های کنسول است و انتظار می رود بزرگترین بازار در طول دوره پیش بینی باشد.

بازیکنان اصلی در بازار بازی های کنسول هستند Tencent بازی ها ، سرگرمی تعاملی سونی ، استودیو مایکروسافت ، اکتیویژن بلیزارد و EA.

موضوعات کلیدی پوشانده شده است

1. خلاصه اجرائی

2. ویژگی های بازار بازی های کنسول

3. اندازه بازار و رشد کنسول بازی ها
3.1 بازار تاریخی کنسول جهانی ، بازار 2015 ، 2019 ، میلیارد دلار
3.1.1. درایورهای بازار
3.1.2. محدودیت در بازار
3.2 بازار پیش بینی بازی های کنسول جهانی ، 2019 – 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار
3.2.1. درایورهای بازار
3.2.2. محدودیت در بازار

4. تقسیم بازار بازی های کنسول
4.1 بازار جهانی کنسول بازی ها ، بخش های نهایی بخش بندی براساس نوع ، تاریخ و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار

  • بازی های کنسول دیجیتال
  • کنسول آنلاین / خرد
  • بازی های کنسول فیزیکی

4.2. بازار بازی های کنسول جهانی ، بخش های آخر بخش بندی شده توسط برنامه ، تاریخ و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار

  • تلویزیون
  • کامپیوتر / کامپیوتر
  • کنسول های سیستم مانند Gameboy و Play station قابل حمل

5. تجزیه و تحلیل منطقه ای و بازی بازار کنسول
5.1. بازار جهانی کنسول بازی ، تقسیم بر منطقه ، تاریخ و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار
5.2 بازار جهانی کنسول بازی ، تقسیم بر کشور ، تاریخ و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار

شرکتها ذکر کردند

  • Tencent بازی ها
  • سرگرمی تعاملی سونی
  • Microsoft Studios
  • فعال سازی بلیزارد
  • EA
  • نینتندو
  • دو تعاملی
  • ستاره ی راک
  • یوبی سافت
  • شرکت شیر
  • 2K بازی ها
  • Gameloft
  • سگ شیطان
  • کپکام
  • مژانگ
  • مربع انیکس
  • سگا
  • استودیوهای بازی Bethesda
  • BioWare
  • بازی های حماسی
  • بازی دزدگیر
  • Insomniac Games Inc.
  • بخش بی نهایت
  • سرگرمی Bandai Namco
  • نرم افزار گیربکس
  • وسط
  • LucasArts
  • بازی های Telltale
  • بازی کردن

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/z2hvvx مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.