رفتن به نوشته‌ها

پیش بینی بازار سیستم جهانی خود-پرداخت برای ثبت CAGR 10.2٪ در طول سالهای 2020 و 2025

DUBLIN، 19 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار سیستم خود پرداخت – رشد ، روندها ، پیش بینی ها (2020 – 2025)” به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود که بازار سیستم های خود شکن CAGR 10.2٪ را در دوره پیش بینی شده 2020-2025 ثبت کند. پیشرفت های تکنولوژیکی ، دامنه افزایش سرعت پرداخت ، تغییر از سیستم پرداخت سنتی به محیط بدون پول ، مشکلات کمبود نیروی کار در کشورهای نوظهور ، افزایش تقاضا برای قالب های فروشگاه های مدرن برخی از مهمترین عوامل مؤثر بر رشد خودآزمایی است. بازار سیستم ها در حالی که عدم تمایل / عدم آگاهی از استفاده از سیستم های خودپرداخت پیش بینی می شود مانع رشد بازار شود.

  • طی چند سال گذشته ، بازار شاهد استقرار روزافزون این سیستم ها در حوزه های مختلف صنعتی از جمله خرده فروشی ، سرگرمی ، مراقبت های بهداشتی ، خدمات مالی از جمله موارد دیگر بوده است. در بخش خرده فروشی ، با استقرار این سیستم ها در فروشگاه هایی مانند سوپر مارکت ها ، سوپر مارکت ها ، فروشگاه های بزرگ و فروشگاه های راحتی ، بازار بیشتر رانده می شود.
  • بازار مصرف شاهد روند خودتان است. مشتریان علاقه مند هستند تا با مردم ارتباط برقرار کنند نه با مردم. Survey Retailer Survey (2019) ، که توسط SOTI انجام شده است ، نشان داد که حدود 66٪ از پاسخ دهندگان (خریداران خرده فروشی) بیش از نیاز به درخواست از یک فروشنده فروش ، ترجیح می دهند از یک فناوری سلف سرویس استفاده کنند.
  • همچنین پیشرفت های فناوری در این زمینه باعث کاهش زمان صرف شده برای کل تجربه پرداخت می شود. به عنوان مثال ، در سال 2020 ، DXC Technology با همکاری Murata و Harting Systems یک پیشخوان جدید مبتنی بر RFID مبتنی بر RFID را راه اندازی کرد. انتظار می رود این محصول تمام موارد برچسب خورده با RFID را بصورت یکجا و بدون هیچ تلاشی اسکن کند و یک لیست کامل از محصولات و قیمت کل را در مدت 30 ثانیه نمایش دهد.
  • علاوه بر این ، مصرف کنندگان در سراسر جهان عادت دارند که فروشگاه های سوپر مارکت ها چندین بار در هفته رها کنند ، به جای اینکه همه اقلام را به طور همزمان خریداری کنند. طبق تحقیقات جهانی انجام شده توسط Dunnhumby ، بیش از 60٪ از سبدهای فروشگاه حاوی شش یا حتی کمتر مورد است. پیش بینی می شود که تمایل که ویزیت های سبد کوچک نیز نامیده می شود ، در مناطقی مانند 3٪ y-o-y افزایش یابد آسیا و اقیانوسیه، 7.5٪ در اروپا، و 11٪ در آمریکای لاتین. چنین تمایل برای ماشینهای خودآزمایی ایده آل است ، زیرا این ماشین ها نشان داده اند که در مورد سبدهای دارای ده مورد یا کمتر ، صرفه جویی در وقت قابل توجهی را نیز به همراه دارند.
  • پیش بینی می شود که شکستن بیماری همه گیر COVID-19 به دلیل وابستگی به تولید تجهیزات در کوتاه مدت ، در بازار تأثیر چشمگیری داشته باشد. چین. نتیجه متوقف کردن تولید و از این طریق فروش منجر به شمع سفارشات شده است که احتمالاً باعث افزایش هزینه تجهیزات خواهد شد.
  • با این حال ، انتظار می رود شرایط طولانی مانند اینها در دراز مدت برای بازار سودمند باشد. نیاز به کاهش خطر ابتلا به عفونت هم در فروشگاه ها و هم در صف های خارج از فروشگاه ها توسط این سیستم ها برطرف شده است زیرا آنها به فروشگاه ها اجازه می دهند با استفاده از یک سیستم صف بندی مجازی ساده تعداد افراد منتظره را کاهش دهند و تعداد افراد داخل فروشگاه را کنترل کنند.
  • در همین راستا ، فروشگاه های خرده فروشی ، داروخانه ها و سایر فروشگاه ها در سراسر جهان در حال پذیرش این فناوری هستند که در آینده با این بیماری روبرو شوند ، تا حتی در چنین شرایطی بتوانند فروشگاه خود را به کار گیرند.

بازار سیستم Self-Checkout بسیار رقابتی است و در حال حاضر با داشتن مهارت های فنی بسیاری از بازیکنان تحت سلطه آنهاست. پیش بینی می شود بازار جهانی از نظر طبیعت تقریباً یکپارچه شده باشد و بازیگران اصلی با سهم برجسته در بازار ، با اعمال نفوذ در اتخاذ استراتژی های رشد ، مانند گسترش تسهیلات ، مشارکت و راه اندازی محصول ، بر گسترش مشتری خود در کشورهای خارجی متمرکز شوند. سهم بازار و سودآوری آنها را افزایش دهید.

موضوعات اصلی تحت پوشش:

1. معرفی

2 روش شناسي تحقيق

3 خلاصه اجرائی

4 دینامیک بازار
4.1 بررسی اجمالی بازار
4.2 رانندگان بازار
4.2.1 افزایش سرعت پرداخت
4.2.2 آدرس مشکلات کمبود نیروی کار در کشورهای نوظهور
محدودیت های بازار
4.3.1 عدم تمایل / عدم آگاهی از استفاده از سیستم های خود پرداخت
4.4 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش صنعتی
4.5 تجزیه و تحلیل نیروی پورتر 5
4.6 ارزیابی اثر Covid-19 بر صنعت

5 تفکیک بازار
5.1 پیشنهاد
5.2 نوع معامله
5.3 نوع مدل
5.4 صنعت کاربر نهایی
5.5 جغرافیا

6 منظره رقابتی
6.1 پروفایل شرکت
6.1.1 دیبالد نیکسدورف، شرکت
6.1.2 فوجیتسو آموزشی ویبولیتین
6.1.3 شرکت NCR
6.1.4 شرکت نرم افزاری ECR
6.1.5 راه حل های تجارت جهانی توشیبا
6.1.6 ITAB Scanflow AB
6.1.7 شرکت پان اوستون
6.1.8 فناوری DXC
6.1.9 Slabb Inc.
6.1.10 شرکت ShelfX ،
6.1.11 فن آوری های Pegasus
6.1.12 Ombori

7 آنالیز سرمایه گذاری

8 فرصت های بازار و معاملات آینده

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/9p7oz6 مراجعه کنید

درباره ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com منبع اصلی جهان برای گزارش های تحقیق بین المللی بازار و داده های بازار است. ما آخرین اطلاعات را در مورد بازارهای بین المللی و منطقه ای ، صنایع کلیدی ، شرکتهای برتر ، محصولات جدید و آخرین روندها در اختیار شما قرار می دهیم.

Research and Markets همچنین خدمات تحقیقاتی سفارشی را ارائه می دهد که تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب را ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره + 1-917-300-0470 تماس بگیرید
برای تماس تلفنی در ایالات متحده آمریکا / CAN رایگان + 1-800-526-8630
برای ساعت های اداری GMT ​​با شماره + 353-1-416-8900 تماس بگیرید

فکس ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): + 353-1-481-1716

منبع و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.