رفتن به نوشته‌ها

پلت فرم بازاریابی خودرویی Meridian PureCars مجوز تبلیغات دیجیتالی را برای برنامه فروشنده پورشه دریافت می کند

اتلانتا، 17 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – PureCars ، ارائه دهنده پیشرو در زمینه بازاریابی دیجیتال و بینش تبلیغاتی برای نمایندگی های خودرو ، امروز اعلام کرد که به عنوان ارائه دهنده رسمی تبلیغات دیجیتال برای برنامه نمایندگی پورشه مجوز گرفته است. اکنون PureCars در مجموع 14 برنامه نصب شده در سراسر ایالات متحده مجوز دارد.

بینش های تبلیغاتی دیجیتال PureCars توسط Meridian ، پلت فرم برتر بازاریابی اتومبیل خود که ابزارهای قدرتمند هوش تجاری را با تبلیغات دیجیتالی کاملاً یکپارچه ترکیب می کند ، به فروشندگان می رسد. این پلت فرم علاوه بر ارائه مایع ، مدیریت بودجه از طریق کانال متقابل ، هوشمندانه خریداران کم قیف را شناسایی کرده و هر نمایندگی را انتخاب صحیح برای خرید آنها می کند. این قابلیت معامله مهم است از آنجا که خریداران اتومبیل اکنون 96 روز را در بازار می گذرانند ، 22 روز از سال 2017 مطابق با 27 روز پایین است مطالعه سفر خریداران خودرو Cox Automotive 20191.

Meridian گفت: “با هوشمند ترین منبع داده و بینش صنعت ، مزیت رقابتی مشخصی به خصوص در شرایط خرید چالش برانگیز امروز به فروشندگان پیشنهاد می کند.” جرمی آنسپاچمدیر عامل شرکت PureCars. “مجموعه قوی منابع اطلاعات هوشمند به فروشندگان کمک می کند تا روندهای عملی را تقویت کنند که پتانسیل معاملات هر خریدار را تقویت می کند.”

فروشندگان پورشه با یک اشتراک Meridian ، به تبلیغات در کلیه کانالها از جمله جستجو ، اجتماعی ، نمایش / بازخوانی و فیلم دسترسی پیدا می کنند. علاوه بر این ، مشترکان همچنین ویژگیهای منحصر به فرد هوش تجاری مانند بینش بازار ، انتساب کامل قیف و روند پیش بینی را دریافت می کنند.

از طریق اشتراک پلت فرم Meridian ، PureCars مجموعه ای همه از منابع تبلیغاتی دیجیتال را برای نمایندگی های خودرو ، مانند تبلیغات Ops Ops (همه کانال ها) ، و پیشنهادات سایت پویا (فعال کنید) ارائه می دهد. خدمات اضافی مانند لیست های کسب و کار بهینه سازی شده Google من و SEO محلی (SEAT) نیز در این برنامه با عنوان “پیشرفت های بسترهای نرم افزاری” برای یک استراتژی و تجربه تبلیغاتی دیجیتالی خوب برای فروشندگان پورشه تأیید شده اند.

نصف النهار ، نسبت قابل اعتماد و مستقیمی را بین فعالیت آنلاین و فروش آفلاین فراهم می کند. این پلتفرم با فیدهای موجودی ، نرم افزار فروش و سیستم های گزارش دهی شخص ثالث ادغام می شود تا دقیقاً نشان دهد که هر دلار بازاریابی چقدر سخت کار می کند تا درآمد کسب کند. نمایندگی های شرکت کننده در این برنامه از نرخ هزینه تخفیف ، دسترسی به بودجه پورشه برای هزینه های رسانه ای خود ، هم ترازی بیشتر با فعالیت های OEM و مشوق ها و پشتیبانی OEM برخوردار هستند. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید

درباره PureCars
با PureCars هوشمندتر و هوشمندانه تر شوید. پلت فرم اختصاصی بازاریابی خودرو ما براساس تخصص طیف گسترده ای از افراد اتومبیل – از دانشمندان داده گرفته تا کارشناسان تبلیغات دیجیتال – با بی امان کار می کند تا اطمینان حاصل شود که نمایندگی شما در حال رشد است. ما تصمیماتی می گیریم که ریشه در استراتژی دارند نه حدس و گمان و در هر پنی اثبات داریم.

شماره های خود را با مجموعه راه حل های جامع ما که همه جنبه های تجارت شما را شامل می شود ، از فروش گرفته تا گزینه های ثابت ، به سطح بعدی ببرید. با PureCars ، از رقابت بهتر عمل می کنید و برای جاده پیش رو آماده می شوید. در www.purecars.com بیشتر بدانید.

1: https://www.coxautoinc.com/learning-center/2019-car-buyer-journey-study/

SOURCE PureCars

لینک های مربوطه

http://www.purecars.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.