رفتن به نوشته‌ها

87٪ می گویند امروز رانندگی پریشان از دو سال بدتر است: مطالعه Insurance.com

FOSTER CITY ، کالیفرنیا.، 16 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – Insurance.com (وب سایت QuinStreet ، QNST) 1000 راننده را مورد بررسی قرار داد و دریافت که رانندگی پریشان و سایر رفتارهای بد مشکلات جدی است.

در این گزارش نتایج نظرسنجی Insurance.com به اشتراک گذاشته شده است: رانندگی پریشان ، گمنام و خطرناک. یافته ها شامل موارد زیر است:

آنچه اغلب رانندگان را پرت می کند

  • پیام کوتاه 24٪
  • 20٪ سیستم های ناوبری
  • 16٪ بچه ها در ماشین

مردان می گویند پیامک بزرگترین حواس راننده آنهاست ، در حالی که زنان گزارش می دهند بزرگترین حواس پرتی آنها سیستم های ناوبری است.

فرکانس ارسال پیامک هنگام رانندگی

  • 50٪ فقط چند بار
  • 14٪ حدود سه یا چهار بار در سال
  • 13٪ حدود سه یا چهار بار در ماه

چرا و هر چند وقت یکبار رانندگان از عکس یا سلفی عکس می گیرند

  • 46٪ از مناظر با شکوه عکس می گیرند
  • 38٪ از هوا عکس می گیرند
  • 35٪ از عکسهای سلفی استفاده می کنند زیرا در یک روز خاص به خصوص عالی به نظر می رسند

اعترافات در مورد رفتار بی ادبانه

  • 34٪ هکینگ درایور آهسته حرکت می کند
  • 32٪ ماشین “ترمز” را از نزدیک ببینید
  • 32٪ اعتراف کنید که هنگام رانندگی حرکات ناشایست را با دیگران انجام دهید

“یادآوری می کند: تصادفات و صدمات مهمترین نگرانی در مورد رانندگی پریشان است لس Masterson، ویراستار مدیریت.com Insurance.com. “اما رانندگان همچنین مجازاتهای قابل توجهی را در قالب بلیط ریسک می کنند ، تعمیر بدن و نرخ بیمه اتومبیل بالاتر بلیط رانندگی پریشان به طور متوسط ​​22٪ نرخ بیمه اتومبیل را افزایش می دهد ، نرخ افزایش بلیط بلیط را 23٪ و یک تصادف در گسل می تواند حق بیمه را 32٪ افزایش دهد. “

لس Masterson برای بحث در مورد جزئیات کامل مطالعه ، از جمله تفاوتهای جالب در پاسخ بین زن و مرد و همچنین اهمیت این موضوع در دسترس است مقایسه نرخ بیمه اتومبیل اگر استناد کرده باشید

درباره بیمه.com
Insurance.com متعلق به QuinStreet، Inc. (Nasdaq: QNST) است ، پیشگام در ارائه راه حل های بازار آنلاین برای مطابقت جستجوگران با مارک های رسانه های دیجیتال. QuinStreet متعهد است تا اطلاعات و ابزار لازم برای تحقیق ، یافتن و انتخاب محصولات و مارک های مورد نیازشان را در اختیار مصرف کنندگان و مشاغل قرار دهد. Insurance.com عضو بخش تحقیق و نشر کارشناسی شرکت است.

Insurance.com یک منبع آنلاین قابل اعتماد است که به آموزش مصرف کنندگان در زمینه بیمه اتومبیل ، منزل ، بهداشت و درمان و زندگی ، توسعه روابط مستقیم با شرکت های ارائه دهنده خدمات برای مقایسه نرخ مصرف کنندگان از چندین شرکت اختصاص داده شده است. از سال 2001 ، اولین ابزار آنلاین آنلاین Insurance.com ، گزارشگری مبتنی بر داده ها و کارشناسان با تجربه به مصرف کنندگان کمک کرده اند تا تصمیمات آگاهانه ای در رابطه با بیمه بگیرند ، بنابراین می توانند بیمه مناسب را برای نیازهای فردی خود انتخاب کنند.

توییتر: InsuranceDotCom
فیس بوک: https://www.facebook.com/InsuranceDotCom/

مخاطبین رسانه
ژاکلین لپلا
مدیر روابط عمومی روابط عمومی
775-321-3608
[email protected]
لینکدین

یا،

ارتباطات Liberty برای QuinStreet
ریک قاضی، 415-429-5652
[email protected]

SOURCE Insurance.com


منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.