FOSTER CITY ، کالیفرنیا.، 16 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – Insurance.com (وب سایت QuinStreet ، QNST) 1000 راننده را مورد بررسی قرار داد و دریافت که رانندگی پریشان و سایر رفتارهای بد مشکلات جدی است.
در این گزارش نتایج نظرسنجی Insurance.com به اشتراک گذاشته شده است: رانندگی پریشان ، گمنام و خطرناک. یافته ها شامل موارد زیر است:
آنچه اغلب رانندگان را پرت می کند
- پیام کوتاه 24٪
- 20٪ سیستم های ناوبری
- 16٪ بچه ها در ماشین
مردان می گویند پیامک بزرگترین حواس راننده آنهاست ، در حالی که زنان گزارش می دهند بزرگترین حواس پرتی آنها سیستم های ناوبری است.
فرکانس ارسال پیامک هنگام رانندگی
- 50٪ فقط چند بار
- 14٪ حدود سه یا چهار بار در سال
- 13٪ حدود سه یا چهار بار در ماه
چرا و هر چند وقت یکبار رانندگان از عکس یا سلفی عکس می گیرند
- 46٪ از مناظر با شکوه عکس می گیرند
- 38٪ از هوا عکس می گیرند
- 35٪ از عکسهای سلفی استفاده می کنند زیرا در یک روز خاص به خصوص عالی به نظر می رسند
اعترافات در مورد رفتار بی ادبانه
- 34٪ هکینگ درایور آهسته حرکت می کند
- 32٪ ماشین “ترمز” را از نزدیک ببینید
- 32٪ اعتراف کنید که هنگام رانندگی حرکات ناشایست را با دیگران انجام دهید
“یادآوری می کند: تصادفات و صدمات مهمترین نگرانی در مورد رانندگی پریشان است لس Masterson، ویراستار مدیریت.com Insurance.com. “اما رانندگان همچنین مجازاتهای قابل توجهی را در قالب بلیط ریسک می کنند ، تعمیر بدن و نرخ بیمه اتومبیل بالاتر بلیط رانندگی پریشان به طور متوسط 22٪ نرخ بیمه اتومبیل را افزایش می دهد ، نرخ افزایش بلیط بلیط را 23٪ و یک تصادف در گسل می تواند حق بیمه را 32٪ افزایش دهد. “
لس Masterson برای بحث در مورد جزئیات کامل مطالعه ، از جمله تفاوتهای جالب در پاسخ بین زن و مرد و همچنین اهمیت این موضوع در دسترس است مقایسه نرخ بیمه اتومبیل اگر استناد کرده باشید
درباره بیمه.com
Insurance.com متعلق به QuinStreet، Inc. (Nasdaq: QNST) است ، پیشگام در ارائه راه حل های بازار آنلاین برای مطابقت جستجوگران با مارک های رسانه های دیجیتال. QuinStreet متعهد است تا اطلاعات و ابزار لازم برای تحقیق ، یافتن و انتخاب محصولات و مارک های مورد نیازشان را در اختیار مصرف کنندگان و مشاغل قرار دهد. Insurance.com عضو بخش تحقیق و نشر کارشناسی شرکت است.
Insurance.com یک منبع آنلاین قابل اعتماد است که به آموزش مصرف کنندگان در زمینه بیمه اتومبیل ، منزل ، بهداشت و درمان و زندگی ، توسعه روابط مستقیم با شرکت های ارائه دهنده خدمات برای مقایسه نرخ مصرف کنندگان از چندین شرکت اختصاص داده شده است. از سال 2001 ، اولین ابزار آنلاین آنلاین Insurance.com ، گزارشگری مبتنی بر داده ها و کارشناسان با تجربه به مصرف کنندگان کمک کرده اند تا تصمیمات آگاهانه ای در رابطه با بیمه بگیرند ، بنابراین می توانند بیمه مناسب را برای نیازهای فردی خود انتخاب کنند.
توییتر: InsuranceDotCom
فیس بوک: https://www.facebook.com/InsuranceDotCom/
مخاطبین رسانه
ژاکلین لپلا
مدیر روابط عمومی روابط عمومی
775-321-3608
[email protected]
لینکدین
یا،
ارتباطات Liberty برای QuinStreet
ریک قاضی، 415-429-5652
[email protected]
SOURCE Insurance.com
دیدگاهها غیرفعال هستند.