رفتن به نوشته‌ها

آژانس تجارت بین المللی Suning و ایتالیا همکاری خود را با گسترش واردات استراتژیک در خارج از کشور تقویت می کنند

Suning International اخیراً “غرفه معتبر ایتالیایی” را در بستر تجارت الکترونیکی Suning.com متعلق به Suning.com راه اندازی کرده است. “غرفه معتبر ایتالیایی” یک تلاش مشترک توسط Suning International و آژانس تجارت ایتالیایی ITA است و بصورت آنلاین ارائه می دهد. بسترهای نرم افزاری آماده تبلیغ محصولات ایتالیایی به خانواده های چینی است. از این طریق ، مصرف کنندگان چینی می توانند کالاهای ایتالیایی با کیفیت بالا و از بین خریداران انتخاب شده توسط Suning International را بدون نیاز به سفر بین المللی خریداری کنند. Suning International همچنین به دلیل قرار گرفتن در شعب خارجی ، همچنان در تعدادی از غرفه های خاص کشور همچنان به کار خود ادامه می دهد.

Suning International تولید کنندگان کوچک و متوسط ​​تولید محصولات با کیفیت بالا و مارک های با کیفیت بالا را به بازار چین باز می کند ، خصوصاً کالاهایی که با خصوصیات منشأ آنها مشخص می شوند ، اما در چین هنوز توسط کل بازار کشف نشده است. Suning می تواند با بهره گیری از مزایای اصلی کسب و کار از یک راه حل بازاریابی و فروش زنجیره ای همه کاره ، بصورت گسترده و محلی استفاده کند ، Suning می تواند به سرعت مخاطبان مورد نظر را روی سکوی خود جمع کند ، بسته بندی تجاری را تکمیل کند و کمپین های محلی و استراتژی های فروش را مستقر کند.

Suning علاوه بر ارائه فروشگاه های فروش اضافی برای خرده فروشان تجارت الکترونیکی معمولی ، Suning همچنین “محتوا + بازاریابی + کانال” سفارشی شده را به عنوان ویژگی های برند برای کل فرایند تحویل ، مانند انتخاب خریدار ، جوجه کشی IP و سناریوهای خلاقانه محتوای ارائه می دهد. تصمیم دارد به طور فزاینده ای با مخاطبان جوان چینی با استانداردهای بالا روبرو شود.

همکاری عمیق بین Suning بین المللی و ITA نشان می دهد که Suning همچنان از مزایای منابع توسعه ادغام آنلاین و آفلاین استفاده خواهد کرد و بیشتر خرده فروشی “هوشمند” را به عنوان یک مدل اصلی برای رونق تغییر خرده فروشی جهانی ، ترویج می دهد. با تولیدکنندگان شناخته شده برندهای خارج از کشور همکاری کنید تا یک شیوه زندگی بین المللی اصیل تر و متناسب با نیاز مصرف کننده برای مصرف با کیفیت بالاتر و تجربیات خدماتی بیشتر ایجاد شود.

درباره گروه منابع Suning و

Suning که در سال 1990 تأسیس شد ، دارای دو شرکت دولتی است چین و ژاپن به شرکت تجاری پیشرو در چین. Suning Holdings Group با فروش سالانه 602.5 میلیارد RMB (حدود 77.24 میلیارد یورو) در سال 2019 به سه گروه برتر رسید. مارک های بالا-500 شرکت غیر دولتی چینی و همچنان در صدر خرده فروشان اینترنتی قرار دارد. Suning با مأموریت شرکتی “پیشگام در سطح مقدماتی برای کیفیت بالای زندگی برای همه” ، توانست تجارت اصلی خرده فروشی خود را از طریق محیطی متشکل از شرکت هایی از طیف گسترده ای از صنایع ، از جمله املاک و مستغلات تجاری ، خدمات مالی و ورزش ، تقویت و گسترش دهد و Suning.com ، پیشگام اصلی در آنلاین و آفلاین باشد. -Retail ، از سال 2017 تا 2019 به ترتیب به شرکتهای Fortune Global 500 اضافه شد.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1179470/Suning_ITA.jpg

SOURCE گروه برگزاری منابع

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.