رفتن به نوشته‌ها

برای نتایج JD.com 618 ریچارد لیو نشان می دهد که توانایی ارتقاء مصرف برای تقویت مصرف در بازیابی کوتاه مدت و تقویت در طولانی مدت

پیاده کردن، 12 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – JD.com ، چین بزرگترین خرده فروش، میزبان 17 خود استهفتم 618 Grand Promotion امسال. داده ها تا کنون نشان دهنده ی عقب ماندگی اقتصادی پس از COVID است چین. بر 1 ژوئنخیابان (همانطور که از ساعت 2 بعدازظهر) ، JD شاهد افزایش حجم معاملات 74 درصد نسبت به سال گذشته بود که نشان دهنده نقش مهم 618 در مصرف رانندگی است.

ایجاد شده توسط ریچارد لیو (لیو Qiangdong) ، بنیانگذار ، رئیس و مدیرعامل JD.com ، 618 در اصل جشن تأسیس JD در 18 ژوئن. امروز ، 618 تبدیل شده است چین بزرگترین رویداد خرید بین المللی در سراسر کشور که از آن به طول می انجامد 1 تا 18 ژوئن، نه تنها توسط بازیکنان تجارت الکترونیکی آنلاین بلکه تعداد بی شماری از فروشگاه های آفلاین جشن گرفته می شود.

چنکای لینگ ، معاون رئیس جمهور JD.com و رئیس استراتژی JD خرده فروشی اظهار داشت: JD وظیفه و وظیفه دارد که هم اعتماد مصرف کننده را بازیابی کند و هم خواست خود را برای خرید همزمان باز کند.

برندهای بین المللی یک نقطه روشن در JD ،

امسال JD.com محصولاتی از 20،000 مارک بین المللی و خارج از کشور از بیش از 100 کشور جهان ارائه می دهد. بر 8 ژوئنهفتم، حجم معاملات در پلتفرم JD برای مارک های وارداتی ، JD Worldwide ، بیش از 150٪ نسبت به سال در سال در روز JD PLUS افزایش یافته است ، روز تبلیغ تعیین شده برای کاربران حق عضویت (JD PLUS).

در این روز ، مارک های 22 کشور جهان رشد حجم معاملات بیش از 100٪ نسبت به سال گذشته را در روز داشتند ، که از این میان مارک های موجود در شیلی، لهستان، اسرائيلو سایر بازارهای طاقچه رشد بیش از 500٪ را نشان دادند و این نشانگر فرصت رشد قوی است که JD’s 618 Grand Promotion به مارک های بین المللی با اندازه های مختلف ارائه می دهد.

علاوه بر این ، در اول ژوئن، HP جدیدترین لپ تاپ محصول C2M خود را با نام OMEN 6 Plus با همکاری JD راه اندازی کرد. تنها در عرض 30 دقیقه ، لپ تاپ جدید به فروش رسید. در همان روز ، حجم معاملات لپ تاپ های کسب و کار باریک Zhan 66 HP که توسط پروژه JD’s C2M طراحی شده اند ، در 30 دقیقه اول ماهانه 21 بار افزایش یافته است. بر 3 ژوئنراد، لانگ گورئیس جمهور دایسون چین بزرگ در جریان پخش مستقیم روی سکوی JD Live شرکت کرد. وی یکی از صدها مدیر از مارک های برتر است که در این 618 به اتاق پخش مستقیم JD می پیوندد. به گفته گوا ، در هفت سالی که Dyson و JD با هم همکاری داشتند، فروش بیش از 300 بار افزایش یافته است. در سال 2019 ، JD از 33 پرش کردراد به دومین خرده فروش بزرگ دنیا در سراسر جهان و انتظار می رود که در سال 2020 بزرگترین شریک کانال Dyson شود.

تأثیر حداقل COVID-19 بر مصرف لوکس. عملکرد قوی در طول 618

در بیشتر موارد ، مصرف کنندگان لوکس JD به طور معمول اقدام به خرید می کنند در طول دوره قفل COVID-19. JD از ژانویه تا کنون بیش از 40 مارک لوکس را راه اندازی کرده است. برندهایی که در این دوره راه اندازی شده اند ، عملکرد فروش خوبی را تجربه کردند.

به عنوان مثال ، شرکت Far Far پس از گذشت تنها چهار روز ، 65٪ از محصولات خود را فروخته است. 90٪ از محصولات آن پس از یک ماه به فروش می رسد. علاوه بر این ، مصرف کنندگان لوکس که معمولاً هنگام تعطیلات اقدام به خرید در خارج از کشور می کردند ، هنگام وقوع ویروس حتی بیشتر به اینترنت وصل شدند و تدارکات بدون توقف JD و تحویل دستکش سفید ، JD Luxury Express ، مشتریان را قادر ساخت تا محصولات مورد نظر خود را سریع دریافت کنند.

این روند تا سال 618 ادامه یافته است 1 ژوئنخیابان، فروش 60 مارک بیش از 500٪ افزایش ، فروش 139 مارک بیش از 200٪ و فروش 201 مارک بیش از 100٪ افزایش یافته است. علاوه بر این ، JD Luxury سریعترین افزایش مشتری را در رده های سوم و پایین شهرها مشاهده کرده است که بسیاری از مارک ها فروشگاه های فیزیکی ندارند و حضور JD پوشش آنها را تکمیل می کند.

مشتریان شهرهای رده پایین به سرعت در حال رشد هستند

بر 1 ژوئنخیابانتوزیع سفارش در شهرهای ردیف ششم به میزان 1.36 برابر بیشتر از شهرهای درجه یک افزایش یافته است ، نشان می دهد که هرچه سطح شهر پایین تر باشد ، مصرف سریع رشد می کند. امسال ، JD Logistics برنامه زیرساخت بازارهای سطح پایین خود را گسترش داده است تا به مناطق و شهرهای بیشتری با خدمات تحویل 24 ساعته برسد. علاوه بر این ، از 1-4 ژوئن، حجم معاملات محصولات کشاورزی در JD نسبت به مدت مشابه سال گذشته 117٪ افزایش یافته است و 53٪ از مراکز تخصصی محلی / کاهش فقر ، شاهد افزایش حجم معاملات در بیش از 100٪ نسبت به سال گذشته بوده اند. حجم معاملات محصولات کشاورزی در بازار ردیف چهارم سریعترین افزایش یافت و به 169٪ رسید در حالی که شهرهای مرتبه ششم شاهد رشد 152٪ YOY بودند.

ژائو پینگمدیر بخش تحقیقات تجارت بین الملل در انستیتو تحقیقات شورای چین برای ارتقاء تجارت بین المللی گفت: در این گفتگو در پکن بحث در مورد چگونگی ایجاد انگیزه در مصرف: “در کوتاه مدت ، 618 باعث بهبودی سریع مصرف ، ایجاد اعتماد به نفس مصرف کننده و تقویت عادات مصرف می شود.” وی افزود: در طولانی مدت 618 در واقع بهبودی سریع صنایع مختلف را موجب می شود که منجر به اشتغال شود به این معنی که درآمد تضمین می شود و مصرف کاهش نمی یابد.

درباره JD

JD.com بزرگترین خرده فروش آنلاین چین ، بزرگترین خرده فروش کلی آن و کشور است بزرگترین شرکت اینترنتی با درآمد. تمرکز JD بر فن آوری و تدارکات کنترل شده و شبکه های عرضه شده خود باعث می شود که خرده فروش این شرکت باشد دارایی ارزشمند برای جمعیت چین در این زمان نامشخص.

مخاطب: [email protected]، +86 10 8911-6155

SOURCE JD.com

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.