رفتن به نوشته‌ها

Webtalk با ارائه مدیریت جدید تماس با ما ، قابلیت های حرفه ای شبکه سازی را گسترش می دهد

ST پترزبورگ ، فلا.، 12 ژوئن سال 2020 / PRNewswire / – شرکت Webtalk امروز اعلام کرد مدیر تماس جهانی SocialCRM خود را شامل می شود که ارائه دهندگان خدمات خانگی و شخصی را شامل می شود.

گسترش ارائه دهنده خدمات خانه و شخصی تکمیل SocialCRM جهانی همه در یک Webtalk را تکمیل می کند. اولین مورد از این نوع ، این ابزار CRM برای مدیریت کلیه روابط حرفه ای در خارج از دفتر ساخته شده است. مخاطبین داخل مدیر مخاطب اکنون به دسته های زیر طبقه بندی شده اند:

  • Consumer to Consumer CRM – برای مدیریت مخاطبین دوست ، خانواده و همکار.
  • Consumer for Business CRM – برای مدیریت مخاطبین ارائه دهنده خدمات منزل و شخصی.
  • Business to Consumer CRM – مدیریت مخاطبین مشتری و مشتری فعلی و آینده نگر
  • CRM از Business to Business – برای مدیریت مخاطبین فروشنده ، کارمند / پیمانکار ، سرمایه گذار و شریک زندگی.

RJ Garbowicz ، مدیر عامل و بنیانگذار گفت: “از طریق پیشنهاد جدید CRM ، ما می توانیم کلیه اتصالات اجتماعی روزمره را که ممکن است از آن استفاده کنیم ، مانند بچه نگهداران ، چشم اندازها ، پیمانکاران و غیره ، قرار بگیریم و مورد استفاده قرار گیریم.” از Webtalk. “هدف ما کمک به سوخت گیری در مشاغل فعلی و ایجاد زندگی روزمره اعضای ما در خارج از دنیای تجارت است.

فراتر از دفترچه تلفنی سنتی ، حروف الفبا ، شبکه کاملی از مخاطبین اجتماعی یک فرد را می توان بین شخصی و حرفه ای تقسیم کرد و در زیر طبقه بندی کرد. ویژگی های ابزار مانند گروه های تماس تلفیقی یکپارچه ، برچسب های قابل جستجو ، یادداشت های تمبر شده با زمان ، و کارت های اطلاعات تماس کامل امکان مدیریت بهتر تماس و یادآوری جزئیات مربوط به تعاملات اجتماعی گذشته را فراهم می آورد.

سرانجام ، زبانه مقادیر رابطه ، کنترل الگوریتم مربوط به خبرنامه عضو را در اولویت بندی قرار می دهد که به روزرسانی های آن در ابتدا مشاهده می شود ، و همچنین ترتیب نتایج جستجو هنگام جستجوی متخصصان توصیه شده توسط شبکه عضو. سطح حریم خصوصی و امنیت نیز از طریق فرآیند اتصال این پلتفرم انجام می شود که به طور پیش فرض فقط اجازه می دهد تا داده های منتشر شده به صورت عمومی دسترسی پیدا کنند تا اینکه مجوزهای دسترسی به داده های اضافی بر اساس فردی صادر شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.webtalk.co مراجعه کنید یا از یک عضو فعلی بخواهید پیوندی برای پیوستن به راه اندازی بتا تنها دعوت شده توسط Webtalk بخواهید.

درباره Webtalk
در سال 2011 تأسیس شد ، Webtalk چندین سال در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرد ، ساخت یک موتور جستجوی انقلابی در بازار اجتماعی مبتنی بر اعتماد به نفس یک بازار که از بستر شبکه ای همه در یک تعریف می کند. تمرکز این شرکت برای سازماندهی و اعتبارسنجی اطلاعات جهان ، مردم و مشاغل اطراف ، ایجاد اقتصاد مجازی قابل اعتماد است. در حال حاضر ، بیش از 5 میلیون نفر در بیش از 150 کشور در سراسر جهان از Webtalk برای مدیریت یکپارچه کلیه روابط تجاری و شخصی استفاده می کنند ، اما به زودی آنها از Webtalk برای انجام دقت و احتیاط در مورد افراد و اشخاص قبل از انجام معامله استفاده می کنند. مأموریت Webtalk ساده است. به جهان کمک کنید تا موفقیتهای بیشتری ایجاد کند. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به سایت www.webtalk.co مراجعه کنید.

تماس رسانه ای:
وابستگی متقابل برای Webtalk
[email protected]؛ 949-777-2485

منبع Webtalk

منتشر شده در جدید ترین اخبار

دیدگاه‌ها غیرفعال هستند.